stien Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi Visje, bálen zo'n kater hé. Je kunt van deze droge dag ook meerdere maken, écht het kan!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Log ik net in, 0 gebruikers, lees ik ff het draadje en huppa, heel veel gebruikers.Visje, dag na dag, stap voor stap. Meid, gun jezelf het kado van niet drinken. Ik vind het zo de moeite waard.Tja Stien, ik vroeg me ook af of Koh veel water heeft gedronken of dat het toch vuurwater is geworden. Ach ja, het zal de koorts zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Oh ja, welkom terug Visje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Bedankt alvast maar weer voor de lieve woorden. Ik blijf nu niet te lang hangen hier, ga zo lekker douchen en opslomen! Nuchter in slaap komen is al weer lang geleden! Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Nou ja, ik moet de knop maar even omdraaien Morgen weer vroeg op da's ook effe balen.Ik hoop van harte dat jullie die eerste laten staan, je krijgt er zóveel moois voor terug.Maar dat hoop ik morgen van Marieke te horen, toch Marieke! Allemaal truste voor straks, ik ga te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hallo,Hier ben ik weer.Gegeten en dan al de surprises uitgepakt, wel een stukje Spoed gemist.Leuke surprises en gedichten.De troep viel mee en de meeste troep kwam van mijn eigen skipiste. Eigen schuld, maar is al opgeveegd.Eens kijken wat hier nog gebeurd is.Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Zeker weten Visje, vandaag heb je al bijna binnen, morgen dag 2!! en zo gewoon maar per dag doorgaan!Zo, opdrachtgever is net weg, eten is binnen, opdracht is klaar en ik ben moe.Ik ben blij dat ik geen trek heb, moet zeggen dat het goed gaat de laatste weken, na die uitglijder 5 weken terug is er toch een knop goed omgegaan, tenminste voor vandaag en gisteren, morgen zie ik wel weer en neem ik het me in ieder geval voor.Ik wens jullie allemaal het gemak toe zoals het mij vergaat en stuur er wat van door op het forum.Houtje hou je taai en vergeef jezelf weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Spud,Ik lees nooit de achterkant of laatste blz. Heb wel de titel van dat boek genoteerd. Ik lees graag die horrroooorrrr van Steven King (alleen niet vlak voor het slapen gaan). Heb jij al wel eens zijn Marathon gelezen. Nou, rrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllll. Echt voer voor de hardlopers. @Stien,'t Was zoonlief die hier op NS attendeerde. Gelukkig hoef ik niet mee. Voor mijn man pakt het slecht uit.@Houtje,Je bent al naar bed. Ik hoop dat je lekker droomt en morgen superfit bent.@Blacky,Lekker slapende beestenboel. Die van ons liggen ook te pitten. Lekker rustig, hangen ze tenminste niet in de gordijnen.@Visje,Ik ken je niet zo goed. Je zou hier wat meer moeten meeschrijven en -lezen. Sterkte in ieder geval.@Delta,Ja, jij gaat nu bijna bevallen.@BamBam,@Tapas,Niet zo gul, hou vooral genoeg voor jezelf over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hallo lieve mensen,Ik schaam mij bijna om te zeggen dat ik al 2 weken geen tijd heb genomen hier op het forum te vertoeven, maar hier ben ik dan weer even.Ben erg druk op mijn werk en moet nog wat deadlines halen, voordat we met ons gezinnetje afreizen naar New York om daar de kerst te vieren, vandaar....Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat het met degenen waarmee het wat minder gaat snel weer beter gaat. (wat een zin...).Met mij gaat het nog steeds prima, sinds 22 okt geen jww. Zaterdag wel voor het eerst in een dip gezeten en bijna ogenblikkelijk zin in een borrel gehad, maar niet gedaan. Heb de laatste weken veel sores gehad in mijn omgeving, het lijkt of alles tegelijk komt en of ik op de proef wordt gesteld. Even testen of ik echt wel zo sterk ben als ik denk dat ik ben of zoiets.....Samen met mijn hulpverlener van het internetbehandelprogramma zijn we tot de conclusie gekomen dat ik het wel voor elkaar krijg om een gecontroleerd drinker te worden. Zelf twijfel ik er nog wel aan. Ik weet in ieder geval wel dat de laatste weken geen goed moment zou zijn geweest om te testen of dat zo is, want ik weet zeker dat ik dan de boot in was gegaan. Als ik straks weer in wat rustiger vaarwater(!) kom dan is het misschien een goed moment om een keer wat uit te proberen. Tot nu toe voel ik mij echter prima mzonder jww. Nog even, en dan zitten er al weer 2 maanden adb op, wat gaat dat snel.Ik weet niet wanneer ik weer tijd heb om even langs te wippen, maar voordat ik het vergeet wil ik iedereen fijne en droge feestdagen wensen. Ik zie geen enkele reden waarom het met de feestdagen met jww gezeligger zou zijn als zonder. Ik ga in ieder geval niet drinken.Groeten, meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Tsjeee! Ik ben de enige op deze marktplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi Corinne, ik ben er ook nog!Delta, bedankt, je hebt het duidelijk uitgelegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Je gaat dat toch wel vieren met bruisend water.Vroeger hadden ze op de spaflessen zo een mannetje bovenop een net geopende fles met de handen op het water en de benen gespreid.Zal ik me jou bij voorstellen.Had net een oud collega aan de msn. Heeft me nog een gefeliciteerd. Dat doet goed, maar dan moet ik toch weer een traan wegpinken en de tafel afdrogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Beetje kijken/luisteren naar Paul de Leeuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Trees,Daarnet stond je toch echt niet ingelogd. Ik was alleen. Heb verscheidene keren op de vernieuwenknop gedrukt.Maar gezellig dat je er nu wel bij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Dat inlogsysteem met die blauwe lampjes klopt echt niet altijd! Ik ben vanaf een uur of vijf aan één stuk ingelogd!Maar ik zie dat ook wel eens bij andere forummers, gewoon meepraten en toch uitgelogt!Leuke Sint gehad?Wij hebben er dit jaat niets aan gedaan, toch altijd weer jammer achteraf. Daar kan je zo'n heimwee-gevoel aan overhouden...vroeger.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Nou, ik ben er gewoon, zit naar mijn eigen blauwe lampje te kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Trees,Je lampje is bij mij oranje. Je bent er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Delta, Wat jij schetst voel ik ook. Het kost me (nog) geen enkele moeite om niets te drinken, maar ik maak mij continue druk of ik wel een gecontroleerd drinker zal kunnen worden. Waarom zou ik eigenlijk ook? Het hoeft niet. Dank voor je tip. ik ga er goed over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ik heb er wel over gedacht toen ik mijn doel moest stellen, maar dacht nee, ik neem het risico niet.Het is het gewoon niet waard en zonder bevalt prima. Niettemin blijft het oppassen geblazen. Regelmatig mijn actieplan doorlezen en delen van de correspondentie doornemen houdt me wakker. En het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Tja. als het gecontroleerd kon hadden we niet op dit forum gezeten toch?De feestdagen, waarom zijn ze toch altijd zo beladen? Ik heb het wel rustig, 1 dag met familie eten (savonds) en de andere kerstdag lekker thuis op de bank en rommelen en mijn eigen ding doen. Met oud en nieuw zit ik met te veel honden en nog 3 dames in een huisje in de duinen, hardloopschoenen mee, camera mee.. en als het niet gezellig is dan ben ik buiten of neem ik de trein terug naar huis. Volgens mij zijn het geen drinkers dus dat is dan ook weer makkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Geen zin om mij in allerlei gecompliceerde bochten te wringen.Ik laat die eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ik laat die eerste ook staan en ga nu lekker slapen!mijn voorverwarmde bedje wacht. Alleen heeft de kat een nieuw plekje op bed gevonden, normaal lag ze ergens rechts van me op het dekbed, nu vind ze dat ze op mijn voeten moet liggen, ik vind van niet, dus dat is een hele strijd en sochtends wordt ik dus wel wakker met katkaatje op mijn voeten. Hond Tapas wil altijd onder de dekens en rolt dan tegen mijn rug aan, lekker kacheltje! en ergens halverwege de nacht gaat ie het bed uit en in zijn eigen mandje.. Gezellig hoor, wat zøu het stil zijn zonder dieren hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ik wacht nog op mijn wasgerelateerde machines, dan kan ik ook naar bed toe. Ben er vandaag al vroeg aan toe. Verkoudheid, slecht slapen en dippen dan goed slapen en dippen en dan weer dippen en slechtslapen en nu weer verkouden. Pfff, ik ben gewoon hondsmoe. Vannacht heb ik ook al aardig goed geslapen (toen ik eenmaal sliep) en verwacht dat ik daar straks ook geen probleem mee zal hebben. Joepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Goedenavond allen,Zo thuis heb ik er weinig moeite mee, het is er ook niet meer natuurlijk, en ik kan het niet maken terwijl mijn man ook niet drinkt om even naar de winkel te gaan, of als voorheen 's avonds naar de kroeg voor een flesje wijn (pff 3x zo duur, en bócht!). Maar gisteren werden er nogal wat flesjes open getrokken, voelde zo nu en dan een klein steekje. Maar ook hier waren mijn vrienden op de hoogte en dat maakte het (na de lieve complimenten) een stuk makkelijker, maar toch. Het kost nog steeds ongelooflijk veel energie merk ik. Vandaag tot kwart voor twaalf geslapen, verder zeer rustig aan gedaan en een lekkere wandeling gemaakt. Ik kijk helemaal niet op tegen de feestdagen, maar werd me idd erg bewust voor de valkuil die Blacky terecht aanhaalde. Hee, maar nu weten we dat ie op de loer ligt, en een gewaarschuwd mens telt voor twee, nietwaar?!Zo dat klinkt allemaal erg makkelijk, en moeilijker is het ook niet: Vandaag drink ik niet!Mijn valkuilen liggen meer in het zomergenot, weet ik na eerdere pogingen. Heb één keer eerder kerst en oud en nieuw nuchter meegemaakt, no big deal. Maar toen kwam die zomer, dus daar kan ik nu alvast over gaan nadenken..Houtje; top! hoe sterk je terug komt, grote klasse!Corinne; al weeën gehad?Mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Marjo,'t Is Delta die uitgerekend is voor het einde van deze maand.Ik heb de acht maanden nog niet vol. Jij gaat goed. Heb vertrouwen in jezelf en deze dag kan toch niet meer stuk, lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden