Houtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 He Ha HallootjesHier een Houtje met een Houten Hoofdje.Zo ben ik ooit begonnen, met een Houten Hoofd.gut wat voelde ik me gisteren beroerd. Ik schijn een héél pak cornetto's leeg gegeten te hebben en wat ik hier op het forum heb geschreven moest ik nalezen straal kwijt.Hoofdpijn, maagpijn en SPIJT. En boos op mijn ROA. Maar het is mijn eigen schuld. Hij wéét dat ik spa rood wil en hij had alleen gore zoete drankjes en hij zei toen: neem maar een wijntje ik ben er toch bij..... ja du-huh alsof dat helpt. Eens een alcoholist, altijd een alcoholist.EENS EEN ALCOHOLIST ALTIJD EEN ALCOHOLIST Getverdemme.Ik had geen zin om naar huis te fietsen om een fles Spa Rood te halen, ik weet zeker dat het me HIER niet was overkomen, ik aarzelde nog: zal ik dan maar weer op de fiets springen? Maar ik was moe en dacht kan het mij ook schelen (o o o zo gevaarlijk, en dan wordt er een glas voor je ingeschonken en klok-klok wég, doe er nog maar een, en zo klokte ik in 10 minuten een fles leeg nou ja ongeveer dan. En ik dacht (ik moet dit voor mijn eigen straf aan jullie vertellen) wat voel ik me lékker zeg aaaahhhhhhhh wat heb ik dit gemist. EENS EEN ALCOHOLIST ALTIJD EEN ALCOHOLIST En Dochter is woedend omdat het pak cornetto's weg is ........ terecht het was mede voor haar gekocht. Dus haar heb ik ook tekort gedaan. En ik had nóg een fles meegenomen naar huis en ik was eraan begonnen en die weggekieperd, maar is dat iets om trots op te zijn, als je er al één ophebt.EENS EEN ALCOHOLIST ALTIJD EEN ALCOHOLISTEn nu heb ik de Gremlin doorgeslikt die onderin het glaasje zat, in de vorm van een héél klein sleuteltje, het sleuteltje van het kastje met slechte gewoontes. Het deurtje staat nu wijd open.Ik had in geen half jaar één slok alcohol op, voor het laatst in maart of zo. En het ging zo goed. EENS EEN ALCOHOLIST ALTIJD EEN ALCOHOLISTEn ik voel me volkomen fake dat ik Kaia heb lopen meppen en ik heb het gevoel dat ik jullie vertrouwen weer vanaf 0 moet opbouwen en mijn stopdatum haal ik ook maar weg.Getverdemme, getverdemme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Op zich zou het wel opluchten als ik er met bijvoorbeeld met familie over kan praten. Nu zit ik dit hele weekend heel erg te piekeren. En hierdoor heb ik ook weer veel te veel gedronken.Wat voel ik me walgelijk, zwetend wakker worden, en zonder mijn tanden te poetsen op bed neerploffen en in coma raken en dan weer heel vroeg wakker worden zonder verder te kunnen slapen.Ik heb het gevoel dat ik mijn werk niet goed doe, omdat ik tegenwoordig alles wat ik schrijf moet laten controleren door collega's. En dan krijg ik van dat belachelijke commentaar dat ik de spaties niet goed zet. En dat controleren kost ook weer extra tijd. Dan kan ik weer allemaal dingen aan gaan passen.Verder zie ik heel erg tegen deze week op. De leidinggevende zou er nog op terug komen. Ik weet niet wat voor houding ik moet aannemen. Als ik me verdedig, breng ik me steeds verder in het nauw. Misschien is het beter maar te zwijgen en luisteren wat ze te zeggen heeft?Een cliënt eiste vorige week dat ik in een week een reactie zou geven. Ik heb gezegd tegen die cliënt dat die mij niet moet commanderen. Het is tenslotte mijn baas niet. Doordat ik door privéomstandigheden de afgelopen week een dag vrij heb genomen, heb ik die klus niet af. Nu ben ik al weer bang voor de consequenties.Als het echt niet meer gaat, meld ik me toch ziek. Beter dan een uitbarsting op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Nu ik erover nadenk weet ik wel zéker dat het me hier thuis niet was overkomen. Ik drink hier NOOIT (meer). De keren (2 of 3 keer) dat ik in de fout ben gegaan was het bij een ander.En ik heb gisteren zo braaf op die borrel (iedereen zat allerlei soorten wijn te proeven) koffie zitten drinken, maar sh*t, op zaterdag om half zes, na de hele dag rijden en sportvelden bezoeken en boodschappen doen, en nog 100.000 andere dingen, wassen, nou ja noem maar op, is mijn weerstand gewoon LAAG.En ik kan mijn ROA niet de schuld geven want hij snapt er niets van, gelukkig voor hem, maar hij had nooit moeten zeggen neem maar een wijntje ik ben er toch bij. Ik ben toch boos verdorie hij weet hoe ik mijn best doe om ADB te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 gatverdarrie..... wat zijn jullie toch een lief zootje bij elkaar....echt waar... ik ben gewoon verliefd op jullie allemaal bij elkaar.. en dat geldt van houtje tot delta en zelfs ook ferry en m'n lieve anna... kortom... het hele forum......en nou vergeet ik een hoop mensen,,, zoals gemmetje, corinne, en nog zoveel,,, Kaia... teamgenootjelll en soothie,..... haha.. ja, zo kan ik wel doorgaan.... jullie zijn me allemaal lief..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Houtje,Hetgeen jou nu is overkomen, is iets, waar elke alcoholist bang voor is. En je schrijft hetzelf al eens een alcoholist, altijd een alcoholist. Jou terugval, daar kan ik weer van leren, dat ik scherp moet blijven. En niet stoer moet gaan denken. Ach het valt wel mee.Ik wens je sterkte met het weer doorgaan zonder de alcohol, waarmee we hier allen, een liefde haat verhouding hebben.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Sorry Cheyenne dat ik niet op je verhaal reageerde. Het staat wel erg bot dat ik over mijn eigen sores aan het mekkeren ben. Maar dat zijn we eigenlijk allebei een beetje denk ik.Ik wens je sterkte met een goede beslissing nemen, de soep wordt meestal niet zo heet gegeten...... en misschien kun je de zaak vóór zijn en iemand op je werk eens vragen wat deze ervan vindt. Meestal hebben mensen die wat meer afstand hebben een helderdere blik op de situatie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Goedemiddag lieve forumgenoten!Even een berichtje van mij.Met mijn arm gaat het wat beter, maar ik slik nog steeds pijnstillers. Ik doe dus nog rustig aan, maar ik kan me niet bedwingen even een bijdrage te leveren. Het is raar als je gedwongen op de achtergrond mee zit te lezen! Je blijft op de hoogte maar je voelt je er toch buiten staan! Geen leuk gevoel, maar ik probeer toch maar weer voorzichtig af en toe wat te schrijven. Als tegenhanger ben ik begonnen in de nieuwe Harry Potter, zodat ik niet de neiging heb om steeds mee te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Houtje, toen ik een paar weken geleden 2 gremlins had, heb je ze niet alleen voor mij weggemept, maar je gaf me ook 1 woordje waar ik vreselijk om moest huilen en wat alles anders maakte: LIEFDE. Die liefde geef ik nu aan jou: {{{{{Houtje}}}}} om het deurtje er mee te sluiten. Ik kijk tegen jou op en heb vertrouwen in jou Houtje Strijkboutje Dapper Mensvrouwtje! En wees maar lief voor je ROA, die weet echt niet wat hem overkomt: niet-alcoholisten zullen dat nooit zo kunnen begrijpen en invoelen als wij dat doen, en dat kunnen we ze niet kwalijk nemen, want WIJ zijn degenen met het probleem.Zo, dan komt nu dat knie & afkuis gedeelte, deal?! ->XXX!Kohtje ik durf rustig namens iedereen te zeggen: wij ook van jou@! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Dank je wel Kaia, je weet niet hoe goed je woorden me doen, ik moet er wel van huilen. Voel me vaak zo eenzaam, al heb ik mijn Vriend de Strijkbout altijd bij me......Dank je wel voor het helpen sluiten van het Deurtje sommige dingen kunnen maar beter op slot zijn hè.Okee ik zal niet boos zijn op mijn ROA ik dácht dat hij er iets van begreep maar je hebt gelijk dat hij er niets aan kan doen. En ja ik heb teveel spanning en stress gehad, en de een gaat met sevies gooien en de ander gaat zuipen en het zuipen heeft één voordeel: ik heb ahahahahahahahah nog servies om van te eten vanavond. En met mijn kids is alles okee die hebben geen last ervan gehad en gelukkig hoefde ik er niet op uit gisteravond en daar ben ik zo trots op dat ik altijd erop uit kan als het moet omdat ik nuchter ben dus dat ga ik nu weer blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Cheyenne, kan je niet gewoon rustig eerlijk en open tegen je leidinggevende zeggen hoe het voor jou is, en wat jij nu nodig hebt om een goed funktionerende collega te zijn? Die houding is niet altijd de meest gemakkelijke, maar brengt wel vaak het beste resultaat, in mijn ervaring. Maak het iets van jullie samen, wat het tenslotte ook is. Daarmee toon je je goede wil, en sta je aktiever in de situatie dan dat je er alleen maar slachtoffer van bent; met een houding die zoekt naar (gezamenlijke) oplossingen sta je er zelf ook zoveel beter in! Heel veel sterkte morgen, probeer vanavond eens op tijd en nuchter te gaan slapen, een goede nachtrust maakt echt heel veel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Corinne,heel veel zonnetjes voor jou deze dagen! Ik hoop dat het vanmiddag gezellig is en probeer niet teveel te denken. Probeer bij de dag te leven! Iets wat ik ook moeilijk vind, maar oh zo belangrijk!:rose::rose::rose::rose::rose::rose:RJBJij hebt ook wel wat zonneschijn nodig! Al vind ik wel dat je je er goed doorheen slaat! Fijn dat jke je kinderen gisteren hebt gezien. Sterkte!:rose::rose::rose::rose::rose:Marion,hoe gaat het met je??? Sterkte!!Charlie,Nog niet vergeten.....Marjo,goed bezig joh. Zomaar een maand droog terwijl je het zelf niet in de gaten had!! Hoe bedoel je ik ga goed!Houtje,Eens een alcoholist, altijd een alcoholist! dat is pijnlijk. Zowel voor jou als voor mij. Toch goed dat je weer op beide benen in de realiteit staat! Verwijt jezelf niets (moeilijk), maar zie het als leermoment.Voor mij BLIJF JE EEN KANJER!!!!Safi,dank je voor je lieve berichtjes! Ik ben zo blij dat je weer hebt gekozen voor een tijd alcoholvrij!!Ik hoop dat je genoten hebt van het weer!Delta,geweldig dat je een wapernstilstand af hebt gesproken.En zo dieselen we maar door.....Ferry,Fijn dat je er de laatste tijd wat vaker bent en reageert!An,hoe gaat het met je? Ik hoop dat zoon nog meer moppert??(goed teken!)Benthe,Water,jij hebt ook zonnetjes nodig! Ik hoop dat de lange rit je goed heeft gedaan en dat je een fijne dag hebt gehad!!:rose::rose::rose::rose::rose::rose:Spud,moeilijk he? Niet drinken! Jij bent goed bezig!Kaia,Lid van het KASKO team. Erg gezellig om met z'n 3 -en te stoppen! Ga zo voort!Gelukkig ben je bezig aan MT2, straks durven de gremlins niet meer aan te kloppen!Soothe,Lid KASKO team...Jij gaat ook goed!Koh,Lid KASKO-team en het meest koortsige!Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!Cheyenne,wat herkenbaar die situatie op je werk! Ik weet niet of ziekmelden een optie is in deze. Als je in zo'n situatie zit, dan ga je ook minder vlug terug naar je werk. Dat kan tegen je werken. Waarom wil men je werk controleren?In ieder geval snel met iemand gaan praten lijkt me een aanrader!Sandra,wat maakt het veel uit als je niet meer drinkt he? De situatie op je werk is beter te hanteren! Dat is ook mijn ervaring!Stien,grappig, ik ben ook voornemens mij de feestdagen van dit jaar wel te herinneren!Blacky,Een heel belangrijk punt noemde je vanmorgen: oppassen dat je niet terug valt NA de feestdagen! Ik ben vast van plan hierop alert te zijn!Ik hoop dat het verder met je gaat?Trees,Ondanks dat je het moeilijk hebt, ben jij iedere dag zo sterk om die Refusal naar binnen te gooien!Alle lof!Tapas,Ook goed bezig! Alle lof! Ik doe met de feestdagen ook rustig aan en bezoek zo min mogelijk mensen!DVD-tje, boekje...heerlijk!Pepita,laat eens wat van je horen!Anna,Gezellige pakjes middag/avond!Dani, Fijn dat je op dreef bent!Knuf,gezellig dat je hier wat vaker wilt zijn!Trui,al lange tijd niets meer van je gehoord? Alles goed?Verdere lotgenoten: hou vol! Je leven wordt er (uiteindelijk) beter door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Zeg GEMMETJEJij mocht toch niet tiepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hallo beste mensen,Hier ben ik dan weer.Straks hebben wij onze pakjesavond, ben benieuwd.Dochterlief is echt een last minute dametje. Ze is nog bezig met haar surprise.Ik ga zo eens lezen.Ik blijf er van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Houtje,Ik typ ook niet meer!Jullie gaan me zo aan het !!!Ik ga braaf Harry lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Een nieuwe naam, een nieuwe misser... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Gemmetje, wat krijgen we nou?? Eerst een geldig Potterexcuus, alsnog gevolgd door een enorme posting voor ons allemaal?! Dank je wel ook jij lief forumgenootje, we zullen niet licht vergeten hoe jij ons bleef aanmoedigen, tot je arm erbij....ehm...ik hoop dat het steeds wat beter gaat met je arm, ondanks ons? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 quote: Originally posted by: TreesEen nieuwe naam, een nieuwe misser... een oude uitbrander: onder de douche en zonder eten naar bed jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 zonder drinken naar bed natuurlijk!Text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Héél veel gezelligheid straks Corinne!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoe krijgen jullie die tekst dikgedrukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Dat zeggen we lekker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi,Ik heb een low profile, omdat ik het niet naar m'n zin heb.Wel dag 15, nog sober. Ik hoop de twee K's ook. Hier houd ik het bij. Ietwat down. Het waait wel over!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hou het droog, Soothe, dan doe ik het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Houtje 'tof van je dat je weer bent gestopt. Ik vind je een kanjer. Gewoon stoppen en je zal zien de eventuele schuldgevoelens verdwijnen. Kaia heeft gelijk blijf van jezelf houden, met was gewoon een misser.Gem leuk wat van je te horen.Cheyenne ik heb op mijn werk in een soortgelijke situatie gezeten, wat mij heeft geholpen, is nuchter desituatie aan te kaarten. Zelf actief de situatie bespreken. Je moet proberen je niet te laten leiden door angsten, het ergste wat je kan overkomen is ontslag, maar kunnen ze je wel missen? Mij heeft het geholpen om zonder angst een gesprek te voeren, wat de gevolgen ook mogen zijn. Ik hoop dat je hieraan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Trees, ik houd het droog, dus huppel maar mee!Ik keek deze ochtend in de spiegel en zei, vandaag geen dranken daar houd ik me aan.Liefs van Soothe:present:Verdraaid een foutje, SORRY TREES!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden