CPAS Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 Ik heb idd geworsteld om boven te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 Aangenaam, Luctoria..Goed gevonden, en zeer toepasselijk dus!Of niet, Rolgordijna, Pippilotta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 kZie plots hoe laat het is. Morgen nog een kerst..Met vrienden die alles weten, de valkuilen, de depressies, de vele eerdere stoppogingen. maar geen angst voor de dag voor morgen.Dicht is dicht!aangepast op waardeloze gedachte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 Ik ga maar eens lekker slapen..Een fijne tweede kerstdag voor morgen, allemaal!En vandaag laat ik ook de eerste staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst 26 december 2007 Ik heb mijn rugzakje even weggezet, dat past niet zo bij mijn nieuwe identiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden