sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ach je kunt zoveel splitsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ja dat klopt Corinne, maar dat mag dan wel een flink bedrag worden. Kan hij zo weer splitsen met zijn kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 @Marion, Dat is waar en niet altijd is splitsen een slechte zaak. Als ze een overvolle schoolklas splitsen over twee klassen is het zelfs heel positief.@Spud, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ja,ja, zeggen ze allemaal wanneer ik weer is te laat ben Was dan een splitsecond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 He, ik moet ook nodig naar bed. Mijn ziektekiemen kan ik het best met rust en slaap te lijf gaan.Tot morgen. Vroeg op en ook ik heb een wekker met ochtendhumeur. Zelfs twee, want ik luister niet altijd even goed, wanneer ik geroepen wordt.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 OK nog even Pippi bedankenvoor de ret-uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Slaap lekker Corinne, ik duik er ook zo in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Hihi, je heb altijd baas boven baas ik heb er 3! En ik word nog niet wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 wat mag ik nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ik denk 3 wekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Nachtdiensten, nee jòh! Ik had het over wekkers, nachtdiensten heb ik altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 en de wasmachine is voor marion! Voor pippi de staafmixer als troostprijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Corinne, als je zoekt op dit forum vind je er ook wat over, heb ik ooit eens geschrevenPip, het komt ook wel weer goed hoor, het zijn steeds van die periodes, ik was zo blij dat ik me goed voelde voor en in mijn vakantie en nu voel ik me gewoon weer gevangen in al het moeten en MOEt dat weer uit mijn systeem gaan krijgenoja, las ik van het weekend in de krant, over rare berichtjes gesproken, Engelse hondenagenten moeten duitse les volgen, er is in Engeland een tekort aan duitse herders dus komen ze nu over uit duitsland maar die reageren alleen op duitse commando's.. lijkt me maar raar hoor, een engelse agent die setz dich tegen een hond roept... kunnen ze beter die honden taalles gaan geven lijkt mij...maar ik ga nu echt slapen, morgen weer een pfft dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Tapas, ik heb een hekel aan moeten daarom probeer ik zo vaak mogelijk iets anders voor dat rare woord in de plaats te zetten. Meestal gaat er dan ook de druk vanaf Wel grappig dat verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Is goed Pippi, bestaat er ook collectpost? Ben door m'n zegels heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 HIHI een twee talige hond, dat zou wat zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ik heb lekker een mooie wasmachine gewonnen en dan nu voor de beste niet drinker van het jaar 2007, heel toepasselijk een droogtrommel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Lieve Benthe, ik heb deze draad niet verder gelezen maar wat een afschuwelijk nieuws! Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte!Je bent zo de moeite waard, ja ook omdat je alles vrij ongezouten zegt, bagger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=ONmhQJy1ViAkat die vloekt Oh nee denk toch zingen ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 nu wel als het goed is, heb 'm aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Spud:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 Ik heb 'm wel gezien, spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 BIj mij deed ie het wel, ik ben blij dat ik niet zo'n kat heb zeg, die praat je deoren van de kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 ja ook katten kunnen ergens de balen van hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2008 hij vloekt niet zo erg hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden