tapas Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Corinne, als je zoekt op dit forum vind je er ook wat over, heb ik ooit eens geschrevenPip, het komt ook wel weer goed hoor, het zijn steeds van die periodes, ik was zo blij dat ik me goed voelde voor en in mijn vakantie en nu voel ik me gewoon weer gevangen in al het moeten en MOEt dat weer uit mijn systeem gaan krijgenoja, las ik van het weekend in de krant, over rare berichtjes gesproken, Engelse hondenagenten moeten duitse les volgen, er is in Engeland een tekort aan duitse herders dus komen ze nu over uit duitsland maar die reageren alleen op duitse commando's.. lijkt me maar raar hoor, een engelse agent die setz dich tegen een hond roept... kunnen ze beter die honden taalles gaan geven lijkt mij...maar ik ga nu echt slapen, morgen weer een pfft dag.
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 HIHI een twee talige hond, dat zou wat zijn.
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Ik heb lekker een mooie wasmachine gewonnen en dan nu voor de beste niet drinker van het jaar 2007, heel toepasselijk een droogtrommel.
Q Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Lieve Benthe, ik heb deze draad niet verder gelezen maar wat een afschuwelijk nieuws! Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte!Je bent zo de moeite waard, ja ook omdat je alles vrij ongezouten zegt, bagger.
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 BIj mij deed ie het wel, ik ben blij dat ik niet zo'n kat heb zeg, die praat je deoren van de kop.
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Mensen, ik ga uitloggen!Slaap lekker als het lukt!
sneeuwwitje Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Ik ga ook uitloggen. Welterusten allemaal
Trees Geplaatst 15 januari 2008 Rapport Geplaatst 15 januari 2008 Heeeeel snel dan!lekker slapen nu hè?
haddock Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Geplaatst 16 januari 2008 Net thuis van het werk. Ik dien onze onvolprezen Delta zeker niet meer van repliek. Voor de goede orde wil ik wel even vermeld hebben dat ik 's mans PB box bij mijn weten nooit, en zeker de laatste maanden niet, verwend heb met een van mijn fantastische mailtjes, die zeker niet uit goedkope schelderij bestaan.Waarvan akte
Calimero Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Geplaatst 16 januari 2008 Truste iedereen die gaat slapen of al slaapt, slaap lekker, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op, ga zelf nog een koppie rooibos zetten, geen slaap nog.Cal.
haddock Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Geplaatst 16 januari 2008 Rooibosse, Cal, ik log uit en ga zo naar bedje...
Calimero Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Geplaatst 16 januari 2008 ga nog wat internettten denk ik, trusten. Slaap lekker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden