Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede middag allemaal,
Heb vanochtend weer fijn gewerkt.
Toen ik na mijn lunch thuis aan het werk wilde gaan, constateerde ik evenwel dat ik mijn brillen op het werk had laten liggen. OK, 't is niet ver lopen, maar met dit weer. Bovendien was ik net ingelogd om te lezen (wat dus niet goed ging, ik kan maar niet werken met die variefocus). Dus hup snel brillen halen, even kletsen natuurlijk. Kom ik terug, merk ik dat ik hier helemaal niet uitgelogd was, laat staan dat ik mijn verbinding had verbroken. Dus uitgelogd.
Dan mijn administratie doen. Eerst natuurlijk mijn WW-brief en ja, hoor, alles ingevuld. Fout bij die portal van de UWV. Dus met de hand het briefje invullen. :angry: Zo blijf je bezig. Dan een kopietje maken voor mijn administratie. Loopt Word weer vast en vervolgens de hele computer. :angry:
Dag middag! Haast niets gedaan en veel tijd kwijt. Nu heb ik ook niet veel tijd meer voor het forum. :wacko:

Zie wel dat @Bibelle er is en dat het goed met je gaat! Blij toe. De beste wensen voor 2008 terug. Ik ga nog steeds goed en ben vastbesloten zo door te gaan.

Tot later, iedereen.

En voor iedereen die een mijlpaal heeft bereikt: gefeliciteerd:present:
Iedereen die het moeilijk heeft: STERKTE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, die sammy, ja ik ben nog droog, al 47 weken, dus op naar het hele jaar. en sinds ik weer bij latmans ben ingetrokken is hij geen latmans meer, maar weer net als vroeger mijn echtgenoot, binnenkort 35 jaar. (als je de lat-tijd eraftrekt toch nog wel bijna 30 jaar). en sinds kort allebei droog, want nu we weer samen wonen vind hij het niet leuk meer om alleen te drinken. maar mijn oude baan mis ik wel, het werk is wel zinvol, maar ik mis mijn oude collega's zo!
niet zeuren maar doorscheuren zou mijn zoon zeggen, dus dat doe ik ook maar. groetjes van bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag corinne, voor jou ook alle goeds, ik denk nog met plezier aan alle steun die ik van je kreeg in de tijd dat het zo moeilijk was na de dood van mijn zusje, en met haar gehandicapte zoon, met hem gaat het gelukkig ook goed, mijn zoon heeft de directe zorg overgenomen voor zijn neef, nu ik zo ver weg ben gaan wonen.
groeten,en zet hem op dit jaar! hou het droog en vrolijk (met of zonder varifocus)
bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom toch nog even terug. Heb snel de draad doorgenomen.

@Benthe,
Niet echt onverwacht nieuws, maar dreunt wel even binnen.
Ben er stil van.
Ik wens jou en je naasten en ook Max heel veel sterkte.
Maar, zoals je zegt, het leven gaat door en jij en iedereen moeten het daarmee doen en, heel belangrijk, er het beste van maken.

@Knuffie,
Sterkte met het wachten op de uitslag.

@Marion,
Houdt het nou nooit eens op bij jullie?
:heart: Sterkte.

@Allemaal,
Heel veel sterkte in onze gezamenlijke strijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, sterkte, meissie. Het spreekwoord "maak er wat moois van" geldt natuurlijk altijd en voor iedereen, maar het is wel heel wrang als je dat als dokters-advies krijgt te horen. Ik moet er maar van uit gaan dat je voldoende èchte mensen om je heen hebt die je kunnen steunen, deze letters op een beeldscherm kunnen nou eenmaal niet zoveel voor je doen.
Zelfs mijn standaard-groet krijgt een heel andere lading, maar ik geef 'm je toch. Hou vol hè... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee meiden en jongens, ik heb het al eerder gezegd, kom op. Ik vind jullie reakties ontroerend en lief, en het doet me veel goed dat er zo met me wordt meegeleefd. Maar ik ben nog steeds dezelfde. Ik weet niet wat er verder gaat gebeuren, dat weet geen mens voor zichzelf. Wie zei dat zo leuk, morgen kan je onder een vrachtwagen komen. Wat ik wel weet ik dat ik elke kans op wat er ook op mijn weg komt, volop ga benutten en aanpakken (ook dank aan Albietje) en dat wens ik iedereen toe. Voor mij overheerst vandaag alleen de blijdschap van: morgen naar huis.
Weten jullie wat ook? Ik weet niet of het ergens op slaat, maar ik laat de prozac staan. Wat er nu nog komt wil ik helemaal echt beleven.

Corinne, ik moest toch wel lachen om jouw gang naar de AA. Dat had ik nou nooit vermoed. Verstandig dat je van de pillen af gaat, al hebben ze je zo lang geholpen. 't Zijn toch goeie dingen. Maar ook jij moet weer voort, nietwaar, weer een grote stap voor Corinne! :present:
Ook een beetje gegniffeld om je brillenverhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, ik mag je toch wel sterkte wensen? ;)

Was ik net bijgelezen, wilde ik net een berichtje schrijven aan Knuffie, en ook aan Anjo, om ze ook een :heart: onder de riem te steken, maar als het zo gaat...

Nee hoor :D jullie zijn sterke mensen en ik wens iedereen alle goeds! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poe hee... eeeh... nou dan moet ik 'm eerst nog eens maken en dan effe opschrijven wat ik aan 't doen ben. Voor m'n gevoel rommel ik maar wat, maar ik heb me laten vertellen dat-ie altijd even lekker is dus er zit (naast ei en zo) in ieder geval ook systeem in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet ik dus op zeer korte termijn aan het kokkerellen. Hmpf. Jullie als virtuele vriendjes hebben misschien ooit nog wel eens een goede invloed op mij ook. Bedenk me zelfs al dat ik dan net zo goed mijn vriendin kan uitnodigen want die lust ze ook wel en dat is gezelliger. O jee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,
even een berichtje van mij.
Alles goed hier, maar ik weet de laatste dagen niet zo goed wat te schrijven hier.
Daarom verdwijn ik na dit berichtje meteen ook weer naar de achtergrond. Ik lees wel regelmatig mee.

Benthe,
ik had al naar jou gereageerd, dus ik hoef het niet nogmaals te doen, behalve dat mijn gedachten bij je zijn. Fijn dat je morgen naar huis mag.
:heart:

Knuf,
jij ook veel sterkte met dat beroerde vreselijk onzekere wachten. Ik denk ook aan jou...
:heart:

Aan wie denk ik niet hier! Jullie zijn allemaal kanjers, niemand uitgezonderd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...