Gem Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Visje,vroeg naar bed vanavond en jezelf in acht nemen hoor! Ik wil je graag ontmoeten morgen!Trui,eet smakelijk. Ik vind mosselen heerlijk. Helaas krijg ik de rest niet mee! die lusten/willen niet!Ik ga aan de hutspot straks. Even wachten want ik heb vreselijk veel gesnoept, dus de trek is er nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 och dat huts pot is mijn lievelings eeten zondag en maandag gehad zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 en weet je maak altijd een heel makelijk sausje bij alles courmeten ook mayo met maggi beetje zout en peper en beetje water een paar drupen vind iedereen lekker als ik het maak blijfen de potjes dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ga nu even naar de winkel heb nu geen vaste tijd om te gaan eeten maar de bootschapen moeten er wel zijn ga me niet af melden dus later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Zeg Trui, keukenprinses. Er zit wel een kok mee te lezen. Dus wel lekkere recepten hè!Mosselen, heerlijk Trui, ook goed voor de potentie!!Water- Witte wijn- Gestoten peperkorrels- groenten erbij- laurierblaadje. Be my guest!!!Stokbroodje en mosterdsaus. Maar wel duur de mosselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Rudy, kan het weten. De belgische keuken is stukken beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Trui,Gedaan wat je kon. Gebruik nu de rust in huis om jezelf te vinden.@Cacao,Wij eten vanavond, als elke vrijdag, van de Chinese snackbar. Ik neem frietjes met spareribs. Lekker.@Visje,Je bent morgen fris genoeg en niet de enige verkouden figuur.@Gem,Hutsepot is ook best lekker. Doe je Hollandse of Vlaamse?@Soothe,Wat eet jij vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Soothe! Witte wijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 GRMBLLLL:wacko:De Bami was niet te vr*ten...vlees smaakte errrg vreemd, te lang in de vriezer gelegen denk ik...niet goed opgelet, foei toch...Dan maar aan de bammetjes, snelsnel, moet zo op weg naar de dierenpsych... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja Cacao, niet bezorgd worden. Alcohol verdampt bij 70 graden. Dat is het kookpunt, dus alles vervliegt,de smaak blijft over!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja Soothe, dat wist ik wel...maar 't is voor sommigen misschien niet zo handig om te koken met alcohol?Heb je een lekker alternatief, chefkok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Corinne, ik ga nu wat prepareren. Vraag me niet wat. Ik had geen tijd voor boodschappen.Even in de vriezer kijken. Gaan we nu doen.Eetse allen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Je kan de wijn weglaten. Als je er een lekker bouquet bij doet, smaakt het ook goed!Zal wel een keer iets lekkers op het forum zetten. Een echte Paella, maar dan ben je wel even bezig.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Soothe, daar verheug ik me op!En ja,ik laat de wijn wel weg, niet de goden gaan verzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Bami, moet je zelf maken. Die troep van Lidl is echt smerig. Smaakt naar rubber, syntetisch.Iets van de AKZO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik ben weg!Eens zien of de peut de psyche van mijn bulletje kan doorgronden...Ik ben denk ik pas rond 10en weer thuis, dus tot dan, en in de tussentijd: een prettige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 An Je vraag quote: Safi: hoe kan je je eigen haar knippen???? een raadsel voor mij hoor. heeft als antwoord dat ik mijn haar naar voren breng in een staart helemaal voorop mijn hoofd.En dan draai ik het rond, totdat het helemaal strak gedraaid is en dan knip ik er 10 centimeter van af. Klaar!Van een oude Marokkaanse vrouw geleerd, voor mij werkt het omdat ik allemaal pijpenkrullen heb. Ze zijn niet allemaal even lang maar dat past bij mijn karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik heb het draadje nog niet gelezen en weet niet hoe de stemming is maar ik ben zo hyper en blij dat ik het met jullie wil delen! Ik heb er een kat bij!!! :) Eentje met gebruiksaanwijzing. Geen mensen kat maar een kattenkat dus hier precies op zijn plaats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik heb trouwens heel lang in bed geplaast en herinner me niets van incest.Ik droomde heel vaak dat ik op de wc zat en dat voelde zo echt en dan plaste ik.Ik denk wel tot een jaar of 7-9.Trui misschien heb je het al verteld maar hoe oud is jouw dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Geef Tom Cat een aai. Leuk voor je! Ik wou net met mijn hond langs komen.Maar die is er niet van gecharmeerd.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Wat leuk Spud...hoe ga je haar noemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Cacao,Wat zijn die bammetjes.Succes bij de hondenpsych.@Soothe,De alcohol verdampt maar voor een klein deel bij het koken. Pas op!@Safi,Ben benieuwd naar je kapsel morgen.@Spud,Moet je dadelijk maar eens meer over die nieuwe kat met handleiding schrijven.Moet straks nog een en ander printen voor morgen.Zal ik mijn haar vandaag wassen of morgen?Als ik het nu was, scheelt me dat morgen in tijd, maar dan is er het risico dat het morgen alle kanten op staat. Als ik het morgen doe, moet ik een half uur eerder op. Ben er nog niet uit, maar de avond is ook nog niet om.Ik mis wel mijn middagdutje. Ben nu slaperig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Corinne en ik naar je PET! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Zo.n hond zal tijdens de zitting beginnen te praten.das schrikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Soothe geschorst?en voor hoelang.Wel spijtig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden