Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 januari 2008

water

Aanbevolen berichten

Pippi, proficiast met de verjaardag van je zoon, maar hou het wel droog in het feestgedruis.

Blacky en Tapas een goede reis naar Enschede.

Het Span team proficiat met de mijlpaal en hou nu vol.

Sammy fijn dat het darmonderzoek goed heeft uitgepakt.

En laten we hopen, dat het een rustige dag blijft voor iedereen.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trui,

Ik heb dat ook hoor van die lege weekenden zonder kinderen. Wat ik in het begin wel eens deed is gewoon het HELE WEEKEND de pc aan en erachter blijven zitten. Echt, het helpt !!! Er is altijd wel iemand om even mee te kletsen op dit forum.

Ik ben zaterdagavond weer terug dus dan ben ik weer on-line. En mijn kinderen komen zondag terug voor een hockeywedstrijd dus dan ben ik er weer even niet.....maar er is altijd wel iemand.

Kun je geen leuke DVD halen bij de bieb (goedkoper dan bij de videotheek) en ik eet meestal een maaltijdsalade van de C1000, je moet zorgen dat je géén "lege maag" krijgt. Ik haal ook wel eens een enorme zak drop. En een leuk boek van de bieb?

Bij ons is de bieb ook op zaterdag open en dan ga ik er wel eens gewoon tijdschriften lezen, scheelt een hoop geld.

En misschien op zondag met iemand wat afspreken? Of lekker naar het bos met je hond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: blacky
zo hier ben ik terug eventjes pauze .

gem blij je te lezen , er zijn bij mij ook periodes dat ik minder post waar het aan ligt weet ik dan ook niet , voor mijn eigen blacky weet ik dat ik dan voorzichtig moet zijn , want ik ben dan een caracolleke die in haar schulpje kruipt en dat is niet goed vor blacky .

q]

Text

caracolleke dus...;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rolgordijna,
Gefeliciteerd met je zoon!! :musicnote::musicnote:

Blacky,
ik vind het geweldig dat je er bij bent morgen! Ik vind het heel spannend allemaal!

Calimero,
ik vind het fijn dat je hier weer schrijft. De aanleiding is niet fijn, maar goed van je dat je er weer voor gaat!

Trui,
jij bent ook goed bezig! En dat weekend kan jij droog doorstaan hoor! Anders kom je maar steun hier zoeken of even bij je buurvrouw langs! Gaat het met de buurvrouw ook goed qua alcogebruik?

An,
Het begin is er weer!! Vandaag lukt het jou hoor!! jij laat ze thuis versteld staan (ook al laten ze het niet merken...)!

Benthe,
hoe is het op het platteland??

Cacao,
Bijna een maand droog! Je gaat hartstikke goed!

Stien,
even uitblazen na drukke werkdagen... neem het er vandaag van. gematigde activiteit. Doe ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Water,
Ik hoop dat het je lukt om de middag vrij te krijgen. Het leven moet niet alleen uit werken bestaan, er zijn zoveel andere dingen die je zou kunnen doen.
Daarom ben ik eigen zo een voorstander van een basisinkomen voor iedereen, ongeacht leeftijd.

@An,
Hoe gaat het nu eigenlijk met je hoofd en met je zoon zijn brandwonden.
Ik vind je sterk in je niet-drinken, gezien je huiselijke situatie.

@Cacao,
Eerlijk gezegd kan ik mij zo weinig voorstellen bij een hond die naar de psych gaat.
Heb jij het gedaan dan? :D Ik hoop dat er een oplossing is voor zijn dwangmatig gedrag.
Heb jij nog echt geen trekmoment gehad? Ook niet zo heel eventjes als iemand lekker op zijn gemak zit met een jww en een boek of krant of zo? Tjee, dan ben ik toch wel jaloers op je, want dat soort 'lichte' trekmomenten maak ik soms nog wel mee. Zware verlangens naar jww heb ik gelukkig maar 2 keer gehad, met 2 en met 4 maanden, die zijn om tegen de muren op te lopen (dat zij die die ze craving noemen, denk ik).

@Houtje,
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik ga aandoen. Wordt toch tijd, want ik kan moeilijk in mijn Eva-outfit komen, daar is het veels te koud voor. Ik twijfel nog tussen
mijn broek en jasje in streepjes stijl met daaronder een gebroken witte trui en mijn zwarte petje (heel chique volgens mijn dochter)
en mijn zwarte broek met dito jasje met daaronder een ruitjes trui en mijn gespikkelde petje. (ook heel netjes)
Mijn jeansbroek kan ik niet aan, die moet in de was.
Wat een probleem toch.

@Spud,
Dat is idd de gevaarlijkste trigger: een lege maag (ook al voel je geen honger).

@Blacky,
Die glaskes van vroeger. Waarom ik nu nog steeds dat verkleinwoord gebruik. Ik gebruikte de glazen waar het meest in paste en natuurlijk tot de rand gevuld.
Ik heb al zo een vermoeden hoe jij Enschede uitspreekt. Ik sprak het ook altijd verkeerd uit, Deventer trouwens ook. Ik zei: én schéde en de venter.

@Animal,
:)

@Tapas,
Jij bent met hond al onderweg naar het verre noorden. Ik hoop dat je een goede reis hebt. Ben echt benieuwd naar morgen.

@Benthe,
Ik had al zo een vermoeden dat dat de truc zou zijn: laat de eerste sigaret liggen. Die knoflookteen is wel nieuw voor me. En waarom veroorzaakt het idee stoppen met roken bij mij waanzinnige trek? :huh:

@Marjo,

@Stien,
Geniet vooral van het weekend. De dagen om bij te komen.

@Pippi,
Van harte met je zoon van 11 jaar!

@Sammy,
Breng jezelf toch niet zo in verleiding iedere keer.
Nu ben ik net die pot die de ketel verwijt dat, want ja ik deed dat mezelf ook aan, iedere keer weer.
Stom van mij.

@Sandra,

@Trui,
Het gaat je vast lukken om het weekend door te komen. Zorg dat je alle boodschappen voordien in huis hebt en geen jww. Wordt het moeilijk? Hang aan het forum, ga op je kop staan, doe de gekste dingen, en laat die eerste staan, dan volgt er geen tweede enz...

@Safi,
Nog meer meenemen? Foto's, hmm, die kunnen stokkende gesprekken opvangen. Ik zal nog weleens stokken. En speechen mag, maar ajb geen spelletjes. Zo geïntegreerd ben ik nog niet.

@Calimero,
En zit je nieuwe kapsel naar wens?

@Gem,
Ik denk dat je een beetje aan het ontgroeien bent, zou het niet. Het is dat ik zoveel aan de computer werk en verder mijn computer veel aanstaat i.v.m. printopdrachten van de kinderen, dat ik idd nog steeds hier 'plak'.

@Ferry,

Zo, ik heb eerst gelezen en dan pas ingelogd. Gemeen van mij, he.
Ik heb vandaag een tikkeltje uitgeslapen, tot 10 uur.
Ik moet nog vanalles doen voor morgen en het begint te dringen.
Ik ben poepie nerveus en zenuwen slaan op mijn darmen, ik zit hier dus met buikkrampjes.
Nu maar eens eerst in actie schieten. Straks ook nog pianoles, zal wat worden met mijn trillende handjes.
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje strijkboutje bedankt om over een boek te schrijven , want anders had ik geen leesvoer vanavond
ivm mijn vissen zit ik mij zorgen te maken , terwijl het in de natuur toch ook wel eens vriest ?? ach ja mijn vissen zijn koudwater vissen , wat ik wel weet is dat de koude hun even bevriest bij wijze van spreken
hoop uiteraard dat ze het overleven want ik zie mij partner geen dode vis uit het aquarium halen :-)
zo, ik jump den douche ik kan beter een uurtje vroegr vertrekken
zeg mensen ik heb geen taart mee , dat heeft toch niet hoop ik ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je houtje het eerst wiekent na 3 jaar dat mijn kinderen weg waren leuk voor het eerst aleen ben lekker gaan wandelen met de honden de kroeg in maar dat was een keer nu is het net of ik bakstenen in mijn maag heb ben vol om 5 uur gaan ze weg ik mis ze zo erg dat ik als een zombie voor de buis ga zitten en kom er niet meer weg daar om wil ik dat nu ook veranderen heb nog geen hap gegeeten als ik honger krijg een bakje koffie ik wil me er ook over heen zeten ook al is het moelijk m,aar probeer mijn best te doen de kleine komt zo thuis en ga ik samen proberen met haar een brootje naar binen te werken . maar ik heb jullie ook nog en die steun geefd mij rust en door zeten om droog te blijfen heb er nu 16 dagen op zitten ben 2 jan gestopt dus moet me lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
ik moet zo ook nog boodschappen doen! :devil:
En de was! :devil:
Ik ben jaloers op jou dat je het al gedaan hebt! Ik heb uitgeslapen vandaag. Verder weinig tijd voor dit weekend. Zit nu nog in mijn joggingbroek (interessante mededeling he?) op de bank.
Moet me dus hpoognodig gaan aankleden.
Nog even uitstellen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, Maria en alle heiligen. Wordt dit echt mijn drieduizendste posting? Nou dat hou je mooi bij Houtje! :D
Dan moet ik wel iets plechtigs verzinnen natuurlijk.
Maar wat ik me wel afvraag, na alle vertellingen die we van elkaar hebben mogen lezen: is er hier niemand normaal? Nee dat klinkt hard. Hè, jullie zien mijn gezicht hier niet bij, ik glimlach. Maar wat ik bedoel is, we hebben het hier zo vaak over ons verleden. Dat is vaak heel ontroerend, herkenbaar en soms pijnlijk. En ik vind iedereen die iets over zichzelf durft te vertellen ontzettend dapper.
Wat denken jullie, zijn we aan de drank gegaan vanwege ons verleden? Of omdat we ons verleden nu de schuld geven van het drankgebruik? Misschien is het helemaal niet belangrijk, kip of ei. Maar toch nog iets plechtigs.

En nu weer over naar de dingen van de dag. Trui je schreef dat je dochter in bed had geplast, en dat ze bij haar vader in bed slaapt. Daar zou ik als de donder achteraan gaan als ik jou was, want dat spoort niet. Ik denk aan incest. Is misschien helemaal niet zo, maar bescherm je dochter voor zoiets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, natuurlijk geeft dat niet, we hebben al taart teveel vrees ik. En ik moet die 9 kilo nog kwijt :D.
Ben een tikkie jaloers, ik moet vanavond nog beulen en jij heerlijk in je hotelkamer, boek mee, lekker in bed, mmmmmhhhhhh.
Maar ik gun het je meer dan van harte dus.....geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: nee, echt nog niet. Maar ik kom ook niet in de gelegenheid, zit veel thuis, en mijn vriendinnen drinken niet.
De enige confrontaties zijn door de tv (wat wordt daar toch veel gezopen) en in de supermarkt, maar eerlijk gezegd heb ik daar niet veel moeite...ik kijk wel en denk dan mjammie, maar kijk meteen weer weg en ervaar geen echte trek.
En ik kan me ook nog niets voorstellen, van de hond bij de psych...maar dat zie ik vanavond wel :D
misschien komt zijn neurotische gedrag idd wel door mij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja benthe heb hulp velening ook al op de hoogt gebragt en die zij ook al maak me er zorgen over hij wou de jongens nooit in bed hebben vandaar mijn zorgen zijn groot als zij geen ijgen kamer krijgt gaat ze ook niet meer mee .ik vind dat de jongens wel samen kunen op een kamer en zij aleen heb hier ook de regel niet samen met je zusje bedoel als ze aan douchen is mogen de andere kids niet boven en anders om ook maar zeg het vandaag duidelijk was ook afgesproken bij de regt bank het is iedere wiekent als ze heen gaan wel wat . laats had hij ze aleen thuis gelaten mijn oudste had een soort bom gemaakt van azijn en nog wat spul het was op nieus erg gevaarlijk en toen ik er wat van zij zegt hij ag jo het is niet gevaarlijk nee als je het nieus niet kijkt en niet op hem let er moet eerst wat ergs gebeuren tot hij luistert maar ja dat ik mijn kids moet mee geven van regter maar zo als ik zeg en hij luistert niet komt er nog maar een regt zaak zet mijn kids niet op spel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GOh Trui wat ja een toestand met je ex....nu vind ik het dubbel dapper dat je al 16 dagen droog staat.
Trouwens ook nog hulde aan het SPAN team voor de eerste week!!

Benthe...ik denk toch wel dat door mijn verleden en de knauw die mij dat heeft gegeven ik meer gevoelig was voor in een roes leven en mijn emoties met drugs en/of alcohol wegstopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...