trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 nou best mensen heb nog een peuk die ik op rook en ga lekker slapen tot morgen slaap lekker iedereen trusten
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 @Cacao,Dat is idd een zware beslissing die je moet nemen. Ik wens je veel inzicht, moed, kracht, wijsheid.@Marion,Je hebt gelijk. Stom van mij. Komt ws. omdat de eerste keer dat ik ISO zag idd ikspookook zag staan.Zal opletten in het vervolg, wie weet wat ik nog meer verzin met namen. Ik zit nog te lachen.Zal zeker wennen zijn om zo lang te staan, maar ben blij dat je het een leuk werk vindt en als het nu lukt woensdag voor je man, dan gloort er weer geluk. Ik gun het jullie met heel mij hart.@Trui,Welterusten en hou je haaks!
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Corinne, dat had ik laatst ook met Gemotiveerd, toen schreef ik Gemiddeld en dat kwam door de afkorting Gem.
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Cacao, dat zijn moeilijke en zware afwegingen. Zit het er echt al zo diep ingesleten dat er medicatie nodig is? Erg moeilijk om voor een beestje waar je van houdt een keuze te moeten maken. Je blijft je toch altijd afvragen wat nu het beste is...Sterkte!
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Trui,Blacky,Marion,Corinne,Spud, thanks.Is idd moeilijk, ben het nu ff aanhet wegstoppen...morgen weer een dag.Heb even eenheel klein momentje gedacht, alcohol zou nu welkom zijn...maar nee, net zo snel als die gedachte kwam,ging ie ook weer...gelukkig.
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Ik ga even de honden uitlaten, kom zo nog ff terug.
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 cacao goed van je om die gedagten snel voor bij te laten gaan goed van je ondanks het moelijk is voor jou en bulletje trusten en tot morgen slaap ze he
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 @Marion,Daar heb ik dan helemaal overheen gelezen.Gemiddeld.Heb je ook nog geen slaap?@Spud,@Cacao,Goed van je dat je die gedachte aan jww onderdrukt hebt!
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Tja ik ken dat wel Cacao,Gisteren was ik nog bij de dierenarts voor een kat van me. Door haar suiker zijn haar zenuwen beschadigd en staat ze gammel op d'r poten. Heeft daar verder geen last van want doet alles nog gewoon maar het baasje had er last van om het aan te zien en wilde uitsluiten of ze pijn had.Vandaag heb ik er een nieuwe huisgenoot bij, best dubbel allemaal. Is niet mis om voor dat soort keuzes te moeten staan. Beter om ze dan nuchter mee te maken, zodat je weet dat je helder erover denkt. Hoe pijnlijk ook. Ik wil je heel veel wensen maar kan de juiste woorden niet vinden.
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Spud, lief...Het gedrag was niet ingesleten, het openbaarde zich ongeveer anderhalve week geleden, 2 dagen na de narcose.Dat is misschien een trigger geweest, niemand weet dat zeker, zeker is wel,dat sommige bullterriers de aanleg hiervoor hebben.Van alle gradaties die er zijn, blijkt mijn bull de ergste te hebben.Medicijnen zijn er nog niet voor, dus als ik er voor zou kiezen, zouden we net zolang door gaan experimenteren tot we iets vinden dat werkt...ofniet.Ondertussen blijft hij er dan wel last van hebben....De terugreis naar huis,in de bus, was een ramp. Hij was heel erg over z'n toeren, was gewoon hartverscheurend om te zien.Mag ik hem dit wel aandoen, vraag ik me dan af.Thuisgekomen, had ik ook nog mijn dochter in dikke tranen...Maar goed, ik ga naar bed. Anders ga ik toch maar zitten malen.Slaap lekker iedereen, hou 't droog, dat doe ik ook.Tot morgen!Liefs, C:heart:
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 @Cacao,Welterusten.Komt tijd komt raad.
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Zo dit bezige bijtje heeft alles klaarstaan, koffiekannen, hartige taart, samenvatting van haar deel van het boek, routeplanningen, op papier en in de navigatie, flesjes water, brood, een plaid voor Tapas, cola om wakker te blijven, 2 mobieltjes met beltegoed, adressen van de Tactus, 06-nummers van iedereen, en nu ga ik PLAT.Morgen denk ik geen tijd om te melden, misschien wel nog even.Welterusten allen en de bezoekers van morgen: Tot morgen !!!! Spannend én leuk !!!!
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 En ook deze vrijdag heb ik het droog gehouden jippie.
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Weltruste Cacao, hoop dat je een beetje kan slapen.:present:Houtje!
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Houtje,Heb jij zoveel geschreven dat je alleen een samenvatting meeneemt?Ben wel heel benieuwd naar alle schrijverijen.Ik heb rommelige flarden en hiaten en dat moet dan allemaal een geheel gaan vormen.Ik heb ook al alles ingepakt en ga daar dadelijk mijn schrijverij bijvoegen.Tot morgen 9.21 aan het station.Slaap lekker, ik ga eerst nog peuken.
tapas Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Zo, voor het slapen gaan ook nog even een enschedese mail van mij, ik ben bekaf, mijn gastdame en vooral gastheer is een grote kletskous die me zoveel wil vertellen en laten zien dat ik nu helemaal kapot ben, Tapas de hond heeft het prima naar zijn zin hier, en heeft zelfs met 1 van de 2 honden die hier woont gespeeld. Mijn (flarden en aanzet) verhaal staat ergens op de mail maar ik heb nergens een printer dus hoop dat er morgen een gelegenheid is bij tactus om het uit te printen. Gelukkig staat de computer hier op mijn logeerkamer, kon ik toch nog even meelezen en reageren en mischien morgenochtend ook nog, want ik kan uitslapen hihihi, Tactus zit hier echt heel dichtbij.pffft ben blij dat ik me nu even kon terugtrekken hier op mijn logeerkamer.. effe niks, ook geen borrel gelukkig. de echte Tapas heeft inmiddels mijn bed voorverwarmd, ik hoop dat ik er ook nog in mag ergens op het randjewelterusten en tot morgen!!spannend!
Gem Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Net nog een film gekeken en een laatste check hier of er nog bijzonderheden waren. Ik ga ook naar mijn bedje, nog even TV kijken en dan naar bed.Iedereen welterusten!!!
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Tapas, Gem,Welterusten en ik zie jullie morgen.Iedereen: welterusten en tot schrijvens morgen of overmorgen.
Dani Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Naar mijn weten is er een speciaal draadje m.b.t. Thema"s rondom Alcohol en de bijeenkomst van morgen geopend. Het zou dan ook wel zo prettig zijn als die draad gebruikt wordt. Scheelt mij weer het nodige scroll-werk. Want eerlijk gezegd vind ik jullie enthouiasme op deze draad nogal pijnlijk voor diegenen die niet in de gelegenheid zijn of wensen te komen. Dani
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Spud. leuk zo'n nieuwe kat en vooral de naam van een lieve Gremlin is leuk.Is het weer rustig bij jou in de buurt?Tapas , lekker slapen in Enschede.Ik heb van niemand een mobielnummer bedenk ik me nu, maar goed ik hoef maar een half uur te rijden.Alle anderen die morgen niet naar Enschede gaan wil ik vragen om het forum goed te bewaken. Ik of de anderen zullen jullie in ieder geval alles in detail vertellen hoe het gegaan is. Nu ga ik proberen te slapen.
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Corinne, kun jij ook nog niet slapen?
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Trees het kan nog steeds hoor:heart:
sneeuwwitje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Jullie hadden het zostraks over jeugdtrauma's. Ik heb er ook een.Ik heb op de kleuterschool en later op de lagere school met kerst altijd Maria moeten spelen.Op de kleuterschool waren alle ouders en leraren aanwezig en ik, Maria dus had een lang blauw kleed aan, achteraf te lang. Ik ben toen gestruikeld en bij Jezus in de kribbe gevallen. Ik vond het toen zo erg, dat iedereen hard begon te lachen, dat ik weg ben gelopen van het toneelstuk en dat ze me buiten hebben moeten ophalen en het kerstverhaal verder ging zonder Maria.
Trees Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Ik reken op jouw levendige commentaar, Marion! En ga nou gauw slapen voordat de prins komt en je in een kikker verandert! Moet je morgen hoppend naar Enschede!de durfniet uit 't haagje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden