An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ISO, dat bedoel, je hebt twee rottige dagen achter de rug. Nu komt het moment om helpende gedachten in te schakelen: 'ik heb twee rottige dagen achter de rug en ik verdien het om mezelf te verwennen met .... maar niet JWW, want daarmee maak ik mezelf nog zieker. Ik sta morgen op met een kater en een berg spijt.' bijvoorbeeld. zou dat helpen denk je? Het bed in duiken is misschien wel het beste. Ga ik zo ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 leuk blacky stiekem doen haha ja okee is mijn man geweest maar zij heefd bijna nooit bij hem geslaapen was al bij hem weg toen zij geboren is ben al 11 jaar bij hem weg maar praat er nog wel met je over okee heb liever dat je nu geniet met je stink stokie voeld het ook lekker zo stiekem vind het zo leuk zie het al voor me slurpen aan die nikotiene stok hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Jullie hebben gelijk. Inderdaad sta ik morgen op met spijt en een kater. Ik ben lekker op weg, heb nu ongeveer twee weken niets gedronken, twijfel met dezelfde twijfels als cheyenne: kan ik dan nooit meer in het weekend een wijntje (=anderhalve liter) drinken en daarmee de sores laten verdwijnen? Misschien ken ik mezelf niet meer vanwege het feit dat ik al 25 jaar dagelijks mijn sores heb weggezopen?Groet,ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 IsoIk heb twee rottige dagen achter de rugen ik ga zorgen dat ik me zo fit voel maandag dat ik elke rottigheid met veel gemak om kan zetten in betere zaken doordat ik me goed voel, me goed kan uiten en fit benIk heb twee rottige dagen achter de rugen ik ga een hele dikke Magnum eten om dat ik het verdient heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Blacky,Dan zou ik er ook voor kiezen om uit het raam te hangen of te klimmen.5 euro voor 3 uur internetten, ach dat is wel te doen. Is dat ook laptopje van het hotel, of is dat je eigen laptopje.@Ikstopook,Behalve dat je daar met een slappe smoes aankomt, waarom wil je met Cheyenne drinken? Haar laatste bericht was van bijna 2 uur eerder. Er zijn veel lekkerder dranken. Warme (chololade)melk, bitter lemon, sinaasappelsap, water, bessensap, noem maar op. Heel veel lekkere keuzen. @Soothe,@An,Gelijk heb je.@Trui,@Safi,Koud hoor zo een magnum. Hmm, ik denk dat ik maar aan de kwark ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Iso.zonder dat wijntje heb je meer zicht op je sores en kan je er daadwerkelijk wat aan doen om het te laten verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hoi Iso,je moet nu even niet nadenken over de volgende 25 jaar, volgens mij hoef jij alleen nu te denken aan het volgende uur! En dan het uur erna! Het is heel moeilijk, ik weet het, maar je zal zien, inééns is je trek weg, en san denk je: heb ik me daar nou zo druk over gemaakt?En trots dat je dan op jezelf bent!!Komop, een uur (kookwekkermethode!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Magnum, lekker. Ik ga maar iets anders lekkers zoeken, helaas diepvriezer weggedaan, anders vaak Magnums in huis. Dank jullie voor de ideeen. Er komen al andere gedachten.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik ben gelukkig weer wat gekalmeerd Corinne....het is tenslotte geen business lunch die ik morgen heb of een sollicitatie gesprek maar een leuke interessante ontmoeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ISO al twee weken goed bezig, dat is niet niks. Ik zit nu ook op twee weken en voel me lichamelijk en geestelijk weer een stuk beter, misschien dat daardoor die trek weer wat harder de boven toon voert. Al 25 jaar sores weggezopen, maar niet in de ogen gekeken en werd je erg gelukkiger van, verdwenen je problemen? Zeg niet nooit meer, dat helpt je vanavond geen stap verder. Denk niet verder dan vandaag, nog een paar uur en morgen ga je weer opnieuw nadenken. OK. Doe je met ons mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ISO,Denk eraan wat je gisteren zei, dat frisse opstaan in de ochtend wat al zo lang geleden was. Zou zonde zijn als je het weer voorbij laat gaan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Safi precies, en vraagt er iemand van je dat je perfect ben? Nou en dan is de taart een beetje doorbakken. OK dan loopt er het een en ander niet volgens plan. Je kan ook thuis blijven en niks doen, dan kan er ook niks fout gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 AnA K T I E ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 A K T I E? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Mijn motivatie is nu weer aan het toenemen. Ik weet hoe ik de problemen moet aanpakken, zodat ik maandag weer (fris) op mijn werk mensen kan geven waar ze om vragen. Ik ga niet uitwijden over wat er aan de hand is. Maar ga zo iets eten en dan naar bed. Bedankt mensen, alleen het schrijven op dit forum, doet al goed, verzet gedachten.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Perfect ISO, je hebt het weer, de POWER. Wat er ook is gebeurd, laat je er niet onder krijgen, door niemand en niks niet. Niks is mooier om er maandag weer te zijn en andere mensen recht en eerlijk in de ogen te kijken, zonder bibbers en minderwaardigheid gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja, An, dat bedoel ik maar! Ik raak het niet kwijt.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ISO bovendien wil je je naam toch eer aan doen of in ieder geval een hele goede poging wagen en vandaag niet drinken;)Fijn dat we je geholpen hebben je gedachten om te zetten...dat noemen we helpende gedachten.Die brengen je in een opwaartse spiraal i.p.v. in een neerwaartseIk trek nog even een kaartje voor je..nou moe...je wil het niet geloven.het kaartje zegt...echt waar...cross my heartVandaag vertrouw ik op het proces waarin ik zit.Ik probeer de uitkomst niet te forceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 iso ook ik had daar straks zo een duivelke op mijn schouder zitten maar ik weet ondertussen heel goed dat de rottigheid vandaag mogelijk verdwijnt in een roes maar morgen dubbel en dik terug is , met op de koop toe een hoop schuldgevoelens er gratis bij .weten jullie ik heb altijd een hekel gehad aan verre auto reizen en tegenwoordig is dat vele minder , daarjuisr schoot mij ineens de waarom binnen , omdat vroeger de drang naar drank daar was , dus hopla stoppen aan een hotel en zo vlug mogelijk aan het aperitief ;-((corinne is laptop van partner , maar ondertussen zit partner mijn pc in gebruik en vindt de letters dus ook niet op de juiste plaats :dag trees hoe is het ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Balen ISO. Je zit nu waarschijnlijk op de piek van zucht. Je moet beseffen dat dit zo weer gaat zakken. Langzaam, maar het trekt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik begin me er al bij neer te leggen dat ik vandaag dus niets drink. Ik had de piek eigenlijk tegen 1700 uur, toen was ik bijna drank gaan halen. Enfin, het is alweer over aan het gaan. ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trees ik zie net dat jij overmorgen ook al op 4 maanden zit...wat ontzettend goed van je.Hoe voel je je tegenwoordig?Kan je alles een beetje beter aan...het leven wat beter relativeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik wens jullie morgen een héél gezellige receptie toe.Maak er een mooie dag van.Rij voorzichtig en kom zonder kleerscheuren weer naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja dat wens ik jullie allemaal toe! een geweldige receptie. Ik weet zeker dat ik heel de dag aan jullie denk en hoop wel het een en ander te mogen horen van jullie belevenissen.Safi: keep it cool, ben gewoon jezelf en alles komt vanzelf goed!!!!!!! Sterkte met de organisatie verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ben benieuwd naar alle verhalen die er gaan komen Veel plezier i.i.g. en ik hoop dat alle zenuwen bij de ingang of al eerder verdwijnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden