An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui, je weet waarom je dit doet. Je doet dit uiteraard voor jezelf , maar ook voor je kindjes. Je wilt ze het beste geven en dat kan allleen met een nuchtere moeder. Trui als je dit doorstaat, dit weekeinde, waarin je zoveel zorgen hebt en je zo alleen voelt: waarin je nu leert anderen op te zoeken, zoals dit forum; wat denk je HOE STERK JE JE MORGEN OCHTEND VOELT. Vol trot en zelfvertrouwen ga jij wakker worden. Misschien zin om wat te doen!!!Maar eerst vanavond. Je zit veilig in je huis. Gordijnen dicht, chocomelkje erbij, pc etc. Je gaat het redden vanavond. En IK OOK>WIJ DRINKEN NIET VANAVOND. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Trui,Toch lief dat je even de weg gewezen hebt. Zelf heb ik ook wel eens aangebeld, 's morgens vroeg. De achterrem van mijn bromfiets was toen vastgeklapt. Heb toen de weg gevraagd naar de dichtsbijzijnde bromfietsenmaker. Nog nooit zo een lange 1,5 km gelopen. Wat was dat zwaar met de ene hand het stuur vasthouden en met de andere de achterkant van de brommer tillen.@Calimero,@Cheyenne,Tja, vorig jaar had je eigenlijk 250 euro eigen risico. Ik verwacht niets terug te krijgen, omdat ik maximaal gebruik heb gemaakt van de fysio, de kosten van Refusal zijn miniem. Over 2006 kreeg ik een paar schamele euro's terug. De dure Campral en Revia hadden daar flink in gehakt. De Refusal kost overigens slechts 14.09 euro per 60 stuks, een habbekrats in vergelijking met Campral en Revia, die meer dan 60 euro kosten.Als je nou eens met jezelf afspreekt om bv. 50 dagen niet te drinken met steun van Refusal. 6 weekeinden zonder wijn zijn toch te overzien. En dan kijk je daarna verder wat je wil gaan doen.@An,Volhouden hoor!@Benthe,Ik ben afhankelijk van de lucht in mijn omgeving, maar drinken doe ik niet.@Anjo,Rot voor je. Kun je niet een van je vrienden of desnoods de buurvrouw vragen?He, maar wat goed dat je dat allemaal droog doorstaat.@Mathilda,He, dat is waar ook de G**** bezorgt ook thuis.@Trui en An,En mijn steun hebben jullie. Ik doe overigens ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Lieve ADB-ers,Ik wil jullie allemaal een fijne dag wensen morgen daar in het Enschedeese. Ik weet uit ervaring dat dit soort ontmoetingen je behoorlijk kunnen steunen en je dan zeer geïnspireerd kunt thuiskomen na zo'n dag.Ik ben er van overtuigd dat dat morgen ook zal gebeuren bij jullie.Mathilde, die er in gedachte bij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: SootheNadat ik de heer Delta gisteren een keurige PB had gestuurd, om het Forum weer in de rails te krijgen, mocht ik zojuist een tegenbericht ontvangen. De strekking hievan vermeld ik niet. omdat een PB een PB is. Wat ik wel vermeld, is dat ook ik nu geblocked ben. ( hoe triest) Wat merkwaardig is"nou ja merkwaardig", dat mijn uitlating aan Benthe, hier ook aan bij schijnt te hebben gedragen. Verder wil ik toevoegen, dat een mens dramatischer zaken kunnen overkomen. Het geeft dus eigenlijk meer inzicht in de heer Delta z'n pathologische denkwijze. Dit gezegd hebbende, ga ik over tot enige serieuze activiteit, zoals de was ophangen! Groet uit een regenachtig A'dam! Trek het je niet aan Soothe. Ook ik ben geblokt. Dat zegt meer over de desbetreffende poster dan over mij. En zijn volgelingen die me "rucksichloos" ook maar geblokt hebben. Lach erom. Doe ik hier ook.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja, dat is fraai. Anjo, zo'n bericht droppen en dan hop!, weer weg. Wat moet ik nou denken? Kan ik wat doen, moet ik hier energie insteken? Ik weet ook wel dat mijn bijdrage een druppel op een gloeiende plaat is, maar toch voel ik me enigzins waardevol, en ik ga niet tegen iemand zitten praten die zo doet.En het is waar: ze bezorgen aan huis. En het is ook waar dat je je teleurgesteld kan voelen door mensen van wie je had verwacht dat ze je zouden helpen. Alleen gaat het volgens mij heel ergens anders om.Mathilde hoe was het in Parijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Tja Anjo,Je kan je soms zo verloren voelen mét ouders erbij dat je denkt wat heb ik nou weer misdaan?Ik ken het gevoel, maar dat helpt niet hè.Zeg, jij hebt toch een huurhuis dacht ik, dan is een afgebroken wastafel toch écht wel groot onderhoud, zou je niet eerst eens de verhuurder bellen voor je met een boedelbak gaat rondscheuren? Bovendien ik zou écht niet gaan rijden zonder rijbewijs. Veel te groot risico !!!!Niet doen hoor.Wacht het ff af, je kan je ook in de gootsteen wassen tot maandag of gewoon douchen, toch? en maandag even bellen naar de verhuurder.Als het géén huurhuis is zou ik even googelen op gramma/praxis/ plaatstelijk klussenier of die dat kan halen en meteen graag installeren. Ik heb zo'n klussenbedrijf hier dat ik de moeilijke dingen laat doen. Tja ik had ooit een relatie met een wandelend klusbedrijf, maar ja, daar heb ik niet voor niets een eind aan gemaakt, dus ik moet het ook allemaal zelf oplossen. Maar mijn verhuurder is nogal geschikt. Soms willen ze het ook wel doen, voor geld? Geen paniek voorlopig. Het weekend overleef je wel zonder wastafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 cpas ja zwaar is dat ben ook al een keer van norg naar groningen gelopen stiekem met vriendin naar de speeltuin maar als het te ver was geweest voor die meid had ik haar wel een bakie drinken gegeven maar ze had haast en koud denk dat ze net in een tehuis woond hier vlak bij en dank je voor de steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 zo luitjes jullie hebben me wel bezig gehouden :-))houtje zoqls ik het zwarte schaap , mag ik jou veel sterkte wensen met je moeder het is zoals andere zeggen je moeder :mijn ma heeft vrij kort na de dood van mijn vader een revolver in mijn mnd gestoken en ik had echt het gedacht dat mijn laatse uur geslagen was ( mijn ma was dronken en verdrietig) en ja ik heb het haar vergeven zoals ik haar hun alles vergaf ,heb lekkere biefstuk gegeten en ik mocht roken in de eetruimte :-))heb de meiskes aan de balie al plat gekregen van het lachen ja ja doña juana:-))ik kom niet zo dadelijk op jeugdtraumas denk dat het er teveel zijn ;-(( maar ik sta er tegenwoordig niet echt meer bij stik , gisteren is voorbij :hi hi denk wel dat marc mijn broer uit japan een trauma door zijn zus heeft, toen hij 6 maanden oud was en ik iets meer als 3 jaar moest ik voor hem zorgen dus kakdoek verversen en zo ,zijn billekes lagen open en ik moest daar vaseline aan smeren in de plaats heb ik vapo rub aan zijn billekes gesmeerd ;-((ik ben in belgie nog naar de winkel geweest en heb nog twee belgische zaken kunnen scoren voor morgen wat hi hi dat zien jullie morgen wel :-))let niet op mijn schrijven maar de letters op deze laptop staan niet op hun plaats hoor :-))lieve mensen ikben heel blij dat ik de trip vandaag gedaan heb , en ik heb er geen ogenblik spijt van .gizmo hele mooie naam luitjes slaap ze en hasta mañana ps mijn poep doet zeer :-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 mooi we doen het met zen allen ik blijf droog en jullie ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja hoor Benthe,Ga je nu ook al onthouden dat er ene Mathilde twee daagjes met een vriendin naar Parijs gaat?Nou OK dan. Het was weer geweldig! Mathilde is iemand die van rust en het platteland houdt maar ook verliefd is op steden als bv. Parijs.Jij maar sterkte met die raasdonder daar bij jou. Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Blacky, dat je zelfs dáár in het hotel nog zit te internetten !!!!!!Ik heb de hartige taart (beloofd is beloofd) in de oven staan, nu maar hopen dat ik hem daar niet vergeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Mathilde,Omdat je een ZEER BIJZONDER MENS bent wordt er van alles over je onthouden. Leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 voor ik het vergeet wens ik jullie morgen ale maal die heen gaan een leuke dag en zo te lezen taart genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Mathilde,Dank je wel.Ik geef wel eerlijk toe dat ik al hartstikke nerveus ben.Ik zie er naar uit, maar tegelijkertijd denk ik: waar ben ik aan begonnen? Gekkenwerk!Ik hoop maar dat ik kan slapen vannacht en morgen op tijd wakker word en op sta.Blacky,Ik denk dat jouw kleine broereke toen van zich liet horen!Arm ventje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hoi Cheyenne,Konden we maar genieten van wijntje. Ik heb dat probleem ook. Momenteel erg veel behoefte aan een glas/fles wijn. Ik ben erg aan het twijfelen. Maar in ieder geval sterkte.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Lief Houtje...Even op zijn Rotterdams...'Kijk naar je eigeh' maar toch bedankt hoor.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ISO waarom ben je aan het twijfelen. Wat is jouw achterdeurtje momenteel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 iso als je de eerste laat staan hoef je ook niet aan een tweede te beginen doe mee en drink vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Achterdeurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 blacky ligt op bed , in pijama met hartjes op het is een klein knus gezellig kamertje met tv en al 3 uurtjes internet 5 euri minpuntje voor deze verstokte rookster is dat met niet mag roken op de kamer , maar ik kruip uit het raam en rook buiten , hi hi ben militair geweest en in die tijd kroop ik over den draad :-))heb mijn senseo aparaat ook mee , dus wat wil een mens nog meer niets noppes nad , dit voelt heerlijk aan echt waar prijskaartje van mijn hotel kamer verschiet niet he 37, 50 euri this geen geld zeg trui wat ik jou nog wou mee geven is dat je niet het ergste moet denken ivm je dochter , soms kan een verandering de oorzaak zijn van in het bed te plassen , verandering van omgeving , iets op school , de scheiding en noem maar op , de enige die iets kan weten ben jij want tenslotte is het jouw man geweest :capucieners zijn witte bonen ¿¿nu eerst uit het raam kruipen en stinkertje roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: ikstopookKonden we maar genieten van wijntje. Ik heb dat probleem ook. Momenteel erg veel behoefte aan een glas/fles wijn. Ik ben erg aan het twijfelen. Maar in ieder geval sterkte. ISO Achterdeurtje? ISO. Ik bedoel. Je schrijft dat je erg aan het twijfelen bent. Waar twijfel je over, of beter gezegd, wat maakt het dat je twijfelt om wel of niet te drinken. Wel gedachte brengt je tot die twijfel?Of wat gaat er in je hoofd om waartoe je denkt misschien wel te 'mogen' drinken?Ik bedoel het goed ISO. Je te helpen vandaag in ieder geval niet te drinken.Telkens als ik van die 'twijfels' heb ga ik nadenken wat 'mijn goedpratertje is ' oftewel mijn achterdeurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 nu kunnen jullie zich af vragen waarom ik niet naar de rokersruimte ga , ewel omdat daar de vijand te koop is in een machine , en kennen jullie het gezegde " als de kat van huis is gaan de muizen dansen " en dit muiseke is alleen he dus kruip ik door het raam , dan kom ik dat duvelke niet tegen :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Omdat ik er behoefte aan heb, twee rottige dagen achter de rug, op het werk, blijft door mijn hoofd spoken, kwaadheid en machteloosheid. Dat zijn de momenten dat ik ertoe neig om JWW te gaan drinken. Ik weet dat het allemaal niets oplost. Hopenlijk ben ik snel wat moeier, kan ik gaan slapen, heb ik er ook geen behoefte meer aan. ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Iso, niet toegeven, dat is de enige weg. Die flitsen worden minder.Houd je haaks! Je weet dat één wijntje niets oplost. Ga je zinnen verzetten.Sterkte Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden