Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Mag ik even mijn hart luchten?Het is allemaal niet zo leuk hier.Mijn moeder (ik heb niet zo'n warme band met haar, maar bloed kruipt.....) is gisteren opgenomen met onbehandelbare acute leukemie. Of ik wil melden via de contactpersoon (????? ik ben haar oudste dochter maag ja laat maar) wanneer ik langs wil komen.Dat wordt tuffen van de week. Ze ligt in Nijmegen.Affijn, dat kan er ook nog wel bij.
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Amaai, als Gizmo hele dikke poten heeft is het geen kat maar misschien een tijger.
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Trui bij de Aldi of Lidle zijn altijd mosselen te koop
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 maar sput wat lief dat je hem of haar toch een kans gegeven hebt ondanks dat ie zo wild is tof
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Houtje wat erg van je moeder...ik heb het met je te doen:heart:
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Goh Houtje als dochter voor een zieken bezoek aan je moeder op de lijst.Das triestig.
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 og houtje erg om dat te horen maar hou het droog doe ik en de rest ook laat de moet niet zakken okee
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 rvanth ik moet nu sterk zijn en kan niet naar centrum morgen ga ik naar duitseland is vlak bij en daar is een aldie en liddel dus hoe graag ik het ook wil moet tot morgen wachten centrum is nu te verlijdelijk voor mij maar bedankt tof
Gem Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Houtje,Wat vreselijk! Ook al heb geen warme band met je moeder zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten! voor jou! Ik denk aan je!Hou het kalm he? Het is veel allemaal!
animal Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Houtje,wat een vreselijk verdrietig bericht Ik wens je heel veel sterkte toe...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Mijn moeder was ernstig ziek en lag 60 km bij ons vandaan in het ziekenhuis.Middels mijn oudste broer zijn de bezoek contacten geregeld zodat werd uitgesloten dat er één avond 6 mensen en de andere niemand op bezoek kwam.Het heeft dus ook zijn voordelen zo'n contactpersoon.Ik was emotioneel niet betrokken bij het gebeuren maar het blijft wel je moeder.Houtje sterkte en vergeet jezelf niet.
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Trui dan weet ik welke winkels dat zijn..mijn moeder woont net over de grens aan de nederlandse kant.Ik winkel ook heel vaak in die Aldi en Lidl...zouden we elkaar al eens gezien hebben?
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Trui hééééél verstandig.Nooit je nuchterheid op het spel zetten.
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 safi kan best maar woont die in schans
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Zo nu een hapje klaar maken voor de vrouw die ieder moment kan binnen vallen en vervolgens weer de deur uit moet.
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 ja rvanth das de grootse probleem de kroeg ontweiken er is zoon gezelig ding hier maar mooi niet ik wil en moet droog blijfen dus nuchter blijfen is van belang
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Ja dat vind ik dus heel erg. Nogmaals onze band is niet zo bijzonder close maar ik voel me bijzonder buitengesloten dat ik me mag aanmelden voor de lijst.En wie weet wie er allemaal voorgaan.Toen mijn Zoon geboren was (inmiddels bij 13 jaar) zei ze doodleuk: ik kom over een paar weken wel eens kijken, dat heeft me razend veel verdriet gedaan. Maar toch is dit ook lullig.
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 houtje snap precies wat je bedoeld heb de mijne al meer als 8 jaar niet gesproken wel gezien het is heel moelijk en net of iedere ander belangrijker is ik noem het de zwarte schaap zo voeld het
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Houtje, ik heb ook niet zo'n goeie band (nu niet zeggen, dat kan ik me voorstellen) Mijn moeder is 90. Het blijft je moeder, dus bij deze sterkte!Groetje Soothe.
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Justem Trui!Zo appeltaart zit in de ovenAgenda wordt in de trein gemaakt want die zit toch in mijn hoofd,dus hoef ik nu alleen nog maar te printen.Kijk even balans op maken en dan wordt je gelijk al weer vrolijker.Geen paniek...rustig ademhalen...niemand verwacht wonderen.Tja Houtje..dat kon je er eigenlijk niet meer bij hebben.Maar je kan alleen doen wat je KUNT Houtje...en dat mag jij helemaal alleen zelf beslissen.Niemand mag daar verwachtingen over hebben, jij doet wat je kunt doen in deze omstandigheden en met de emoties die er zijn tussen jou en je moeder en de rest van je familie.Blijf jezelf je bent een pracht mens en wat jij ook besluit wel of niet voor je moeder te doen is de juiste beslissing voor jouw.
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 vlug op mail ben juist aangekomen file file en nog eens file ik ga eten want val om lees jullie straks ach ja nu weet ik waarom ze enschede de tuckers noemen , zit in een hotel met allemaal tuckers
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Lief taaltje vind ik het...fijn dat je veilig bent aangekomen, Blacky...ga gauw maar wat eten!
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 @Safi,Agenda kunnen we desnoods op het laatst bepalen.Heb jij een printer aangesloten op je hoofd?@Rudy,Ja, maar was die regeling niet in onderling overleg?Bij mijn zwager was dat wel zo, toen geconstateerd werd dat hij niet lang meer te leven had.@Soothe,@Spud,Leuk Gizmo. Wel jammer dat je nu thuis de hele tijd met handschoenen aan moet zitten. Typt zo lastig.@Trui,Heel verstandig van je. Ik heb mezelf ook gewoon opgesloten thuis en ben alle gevaar uit de weggebleven tot ik het aandurfde.Heb je lekker gegeten inmiddels?@Houtje,Wat een slecht nieuws! Van wie kreeg je dat bericht, dat je je via een contactpersoon moet melden voor een bezoek aan je bloedeigen moeder?@Gem,@Blacky,Fijn dat je goed bent aangekomen. Hotel vol Tuckers. Ligt Enschede in de Achterhoek? Nederlanders van geboorte help mij, mijn kennis van de Nl geografie is zeer beperkt!Ik ben eruit hier. Morgen was ik mijn haar. Nu nog beslissen wat ik aandoe behalve mijn pet.
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Nou ik heb al een goed begin...heb het gas veel te hoog gezet en is de taart verbrand..ik heb hem nog wel op tijd kunnen redden want ik rook het maar hij heeft wel hele originele zwarte randjes:$
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Geplaatst 18 januari 2008 Safi,Wat vind jij een lief taaltje? Het Vlaams of het Tuckers?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden