Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 januari 2008

water

Aanbevolen berichten

Corinne, van de jellinek site.

Normaal ligt het kookpunt van alcohol op 79 graden. Dan treedt 100% verdamping op. Onder de 79 graden treedt ook verdamping op, maar in een geringere mate. Bij een lagere druk gaat het kookpunt van alcohol omlaag en kan er meer alcohol verdampen. Dit gebeurt dus bij het drinken van alcohol door een rietje. De druk wordt verlaagd, waardoor er meer alcohol verdampt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb nog geen agenda af voor morgen bij de schrijvers bijeenkomst
geen appeltaart gebakken
ik heb nog niets geprint en weet ook niet meer wat ik wou printen
Totale chaos hier
Paniek
Wat ik LUI???
Uitstelgedrag...nog nooit van gehoord.

Maar 1 ding weet ik zeker dat iedereen die morgen naar de bijeenkomst komt van mij een ECHTE knuffel gaat krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heet Gizmo, maar ziet eruit als een zij ;) (wederom mijn bedenkingen bij het woord Gremlin) ;)
Komt bij een huisuitzetting weg samen met 3 honden dus wrs zal ie geen problemen met honden hebben. ;)

Denk dat als ik 'm nu een aai van je ga geven dat ik 20 nagels in m'n hand heb staan. :D

Hij is heel bang en schuw voor mensen maar tegen andere katten heeft ie ontzettend veel praat. Is ook de rede waarom ie me opviel. Wel communiceert ie met je als je naar 'm knipoogt, doet ie dan ook terug.
Hij zat in het asiel en omdat ik hem dus interessant vond mocht zijn kooi open. Ben op een afstandje gaan zitten en toen werd meneer dus zo nieuwsgierig naar z'n buren dat ie uiteindelijk uit z'n kooitje kwam (personeel zei dat dat z'n eerste X was)

Was nog een hele heisa om 'm mee te krijgen want hij liet zich niet zomaar pakken. Waren zelfs handschoenen voor nodig! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safi mijn dochter is bijna 8 in mei wort ze 8 en heb ik weer waren de moselen uit verkocht heb de slager er nog na gevraagt was gisteren nog wel maar af geprijst dus dat dee ik liever niet go egt weer niet ga morgen naar duitsland maar zal ze krijgen . vies he vlees zit de vries er over jammer van de bami stont er nog aan te denken in de winkel maar ook niks uit pak dus heb soep mee en snietsel en piza en soohte ik maak het makelijk zo als mijn pa het me heefd geleerd maar er vald nu niks te maken bedoel moselen erg als je er zin in hebt en het er niet is ga niet naar het centrum veel kroegjes dus dan maar dromen van de zee en moselen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even mijn hart luchten?
Het is allemaal niet zo leuk hier.
Mijn moeder (ik heb niet zo'n warme band met haar, maar bloed kruipt.....) is gisteren opgenomen met onbehandelbare acute leukemie.
Of ik wil melden via de contactpersoon (????? ik ben haar oudste dochter maag ja laat maar) wanneer ik langs wil komen.
Dat wordt tuffen van de week. Ze ligt in Nijmegen.
Affijn, dat kan er ook nog wel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Sterkte, dat is niet mis om zo'n nieuws te krijgen en je dan òòk nog als eigen dochter te moeten melden bij een contact persoon over wanneer je komt. Lijkt me heel erg pijnlijk.
Weet eigenlijk niet wat ik nog meer tegen je kan zeggen om je een :heart: onder de riem te steken.
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder was ernstig ziek en lag 60 km bij ons vandaan in het ziekenhuis.
Middels mijn oudste broer zijn de bezoek contacten geregeld zodat werd uitgesloten dat er één avond 6 mensen en de andere niemand op bezoek kwam.
Het heeft dus ook zijn voordelen zo'n contactpersoon.
Ik was emotioneel niet betrokken bij het gebeuren maar het blijft wel je moeder.

Houtje sterkte en vergeet jezelf niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat vind ik dus heel erg. Nogmaals onze band is niet zo bijzonder close maar ik voel me bijzonder buitengesloten dat ik me mag aanmelden voor de lijst.
En wie weet wie er allemaal voorgaan.

Toen mijn Zoon geboren was (inmiddels bij 13 jaar) zei ze doodleuk: ik kom over een paar weken wel eens kijken, dat heeft me razend veel verdriet gedaan.

Maar toch is dit ook lullig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...