Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Corinne, van de jellinek site.Normaal ligt het kookpunt van alcohol op 79 graden. Dan treedt 100% verdamping op. Onder de 79 graden treedt ook verdamping op, maar in een geringere mate. Bij een lagere druk gaat het kookpunt van alcohol omlaag en kan er meer alcohol verdampen. Dit gebeurt dus bij het drinken van alcohol door een rietje. De druk wordt verlaagd, waardoor er meer alcohol verdampt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Zéér spijtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik heb nog geen agenda af voor morgen bij de schrijvers bijeenkomstgeen appeltaart gebakkenik heb nog niets geprint en weet ook niet meer wat ik wou printenTotale chaos hierPaniekWat ik LUI???Uitstelgedrag...nog nooit van gehoord.Maar 1 ding weet ik zeker dat iedereen die morgen naar de bijeenkomst komt van mij een ECHTE knuffel gaat krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hij heet Gizmo, maar ziet eruit als een zij (wederom mijn bedenkingen bij het woord Gremlin) Komt bij een huisuitzetting weg samen met 3 honden dus wrs zal ie geen problemen met honden hebben. Denk dat als ik 'm nu een aai van je ga geven dat ik 20 nagels in m'n hand heb staan. Hij is heel bang en schuw voor mensen maar tegen andere katten heeft ie ontzettend veel praat. Is ook de rede waarom ie me opviel. Wel communiceert ie met je als je naar 'm knipoogt, doet ie dan ook terug.Hij zat in het asiel en omdat ik hem dus interessant vond mocht zijn kooi open. Ben op een afstandje gaan zitten en toen werd meneer dus zo nieuwsgierig naar z'n buren dat ie uiteindelijk uit z'n kooitje kwam (personeel zei dat dat z'n eerste X was) Was nog een hele heisa om 'm mee te krijgen want hij liet zich niet zomaar pakken. Waren zelfs handschoenen voor nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 safi mijn dochter is bijna 8 in mei wort ze 8 en heb ik weer waren de moselen uit verkocht heb de slager er nog na gevraagt was gisteren nog wel maar af geprijst dus dat dee ik liever niet go egt weer niet ga morgen naar duitsland maar zal ze krijgen . vies he vlees zit de vries er over jammer van de bami stont er nog aan te denken in de winkel maar ook niks uit pak dus heb soep mee en snietsel en piza en soohte ik maak het makelijk zo als mijn pa het me heefd geleerd maar er vald nu niks te maken bedoel moselen erg als je er zin in hebt en het er niet is ga niet naar het centrum veel kroegjes dus dan maar dromen van de zee en moselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Mag ik even mijn hart luchten?Het is allemaal niet zo leuk hier.Mijn moeder (ik heb niet zo'n warme band met haar, maar bloed kruipt.....) is gisteren opgenomen met onbehandelbare acute leukemie. Of ik wil melden via de contactpersoon (????? ik ben haar oudste dochter maag ja laat maar) wanneer ik langs wil komen.Dat wordt tuffen van de week. Ze ligt in Nijmegen.Affijn, dat kan er ook nog wel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Amaai, als Gizmo hele dikke poten heeft is het geen kat maar misschien een tijger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui bij de Aldi of Lidle zijn altijd mosselen te koop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 maar sput wat lief dat je hem of haar toch een kans gegeven hebt ondanks dat ie zo wild is tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Houtje wat erg van je moeder...ik heb het met je te doen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Goh Houtje als dochter voor een zieken bezoek aan je moeder op de lijst.Das triestig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 og houtje erg om dat te horen maar hou het droog doe ik en de rest ook laat de moet niet zakken okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 rvanth ik moet nu sterk zijn en kan niet naar centrum morgen ga ik naar duitseland is vlak bij en daar is een aldie en liddel dus hoe graag ik het ook wil moet tot morgen wachten centrum is nu te verlijdelijk voor mij maar bedankt tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Houtje,Sterkte, dat is niet mis om zo'n nieuws te krijgen en je dan òòk nog als eigen dochter te moeten melden bij een contact persoon over wanneer je komt. Lijkt me heel erg pijnlijk. Weet eigenlijk niet wat ik nog meer tegen je kan zeggen om je een onder de riem te steken. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Houtje,Wat vreselijk! Ook al heb geen warme band met je moeder zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten! voor jou! Ik denk aan je!Hou het kalm he? Het is veel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
animal Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Houtje,wat een vreselijk verdrietig bericht Ik wens je heel veel sterkte toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Mijn moeder was ernstig ziek en lag 60 km bij ons vandaan in het ziekenhuis.Middels mijn oudste broer zijn de bezoek contacten geregeld zodat werd uitgesloten dat er één avond 6 mensen en de andere niemand op bezoek kwam.Het heeft dus ook zijn voordelen zo'n contactpersoon.Ik was emotioneel niet betrokken bij het gebeuren maar het blijft wel je moeder.Houtje sterkte en vergeet jezelf niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui dan weet ik welke winkels dat zijn..mijn moeder woont net over de grens aan de nederlandse kant.Ik winkel ook heel vaak in die Aldi en Lidl...zouden we elkaar al eens gezien hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui hééééél verstandig.Nooit je nuchterheid op het spel zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 safi kan best maar woont die in schans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Zo nu een hapje klaar maken voor de vrouw die ieder moment kan binnen vallen en vervolgens weer de deur uit moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ja rvanth das de grootse probleem de kroeg ontweiken er is zoon gezelig ding hier maar mooi niet ik wil en moet droog blijfen dus nuchter blijfen is van belang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja dat vind ik dus heel erg. Nogmaals onze band is niet zo bijzonder close maar ik voel me bijzonder buitengesloten dat ik me mag aanmelden voor de lijst.En wie weet wie er allemaal voorgaan.Toen mijn Zoon geboren was (inmiddels bij 13 jaar) zei ze doodleuk: ik kom over een paar weken wel eens kijken, dat heeft me razend veel verdriet gedaan. Maar toch is dit ook lullig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 houtje snap precies wat je bedoeld heb de mijne al meer als 8 jaar niet gesproken wel gezien het is heel moelijk en net of iedere ander belangrijker is ik noem het de zwarte schaap zo voeld het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Houtje, ik heb ook niet zo'n goeie band (nu niet zeggen, dat kan ik me voorstellen) Mijn moeder is 90. Het blijft je moeder, dus bij deze sterkte!Groetje Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden