Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

cpas ja zwaar is dat ben ook al een keer van norg naar groningen gelopen stiekem met vriendin naar de speeltuin maar als het te ver was geweest voor die meid had ik haar wel een bakie drinken gegeven maar ze had haast en koud denk dat ze net in een tehuis woond hier vlak bij en dank je voor de steun

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

zo luitjes jullie hebben me wel bezig gehouden :-))
houtje zoqls ik het zwarte schaap , mag ik jou veel sterkte wensen met je moeder het is zoals andere zeggen je moeder :
mijn ma heeft vrij kort na de dood van mijn vader een revolver in mijn mnd gestoken en ik had echt het gedacht dat mijn laatse uur geslagen was ( mijn ma was dronken en verdrietig) en ja ik heb het haar vergeven zoals ik haar hun alles vergaf ,
heb lekkere biefstuk gegeten en ik mocht roken in de eetruimte :-))
heb de meiskes aan de balie al plat gekregen van het lachen ja ja doña juana:-))
ik kom niet zo dadelijk op jeugdtraumas denk dat het er teveel zijn ;-(( maar ik sta er tegenwoordig niet echt meer bij stik , gisteren is voorbij :
hi hi denk wel dat marc mijn broer uit japan een trauma door zijn zus heeft, toen hij 6 maanden oud was en ik iets meer als 3 jaar moest ik voor hem zorgen dus kakdoek verversen en zo ,zijn billekes lagen open en ik moest daar vaseline aan smeren in de plaats heb ik vapo rub aan zijn billekes gesmeerd ;-((
ik ben in belgie nog naar de winkel geweest en heb nog twee belgische zaken kunnen scoren voor morgen wat hi hi dat zien jullie morgen wel :-))
let niet op mijn schrijven maar de letters op deze laptop staan niet op hun plaats hoor :-))
lieve mensen ikben heel blij dat ik de trip vandaag gedaan heb , en ik heb er geen ogenblik spijt van .
gizmo hele mooie naam
luitjes slaap ze en hasta mañana
ps mijn poep doet zeer :-((

Geplaatst

Ja hoor Benthe,
Ga je nu ook al onthouden dat er ene Mathilde twee daagjes met een vriendin naar Parijs gaat?:)
Nou OK dan. Het was weer geweldig!
Mathilde is iemand die van rust en het platteland houdt maar ook verliefd is op steden als bv. Parijs.
Jij maar sterkte met die raasdonder daar bij jou. :D
Mathilde

Geplaatst

Blacky, dat je zelfs dáár in het hotel nog zit te internetten !!!!!!

Ik heb de hartige taart (beloofd is beloofd) in de oven staan, nu maar hopen dat ik hem daar niet vergeet :wacko:

Geplaatst

Mathilde,
Dank je wel.
Ik geef wel eerlijk toe dat ik al hartstikke nerveus ben.
Ik zie er naar uit, maar tegelijkertijd denk ik: waar ben ik aan begonnen? Gekkenwerk!
Ik hoop maar dat ik kan slapen vannacht en morgen op tijd wakker word en op sta.

Blacky,
Ik denk dat jouw kleine broereke toen van zich liet horen!
Arm ventje.

Geplaatst

Hoi Cheyenne,

Konden we maar genieten van wijntje. Ik heb dat probleem ook. Momenteel erg veel behoefte aan een glas/fles wijn. Ik ben erg aan het twijfelen. Maar in ieder geval sterkte.

ISO

Geplaatst

blacky ligt op bed , in pijama met hartjes op het is een klein knus gezellig kamertje met tv en al
3 uurtjes internet 5 euri
minpuntje voor deze verstokte rookster is dat met niet mag roken op de kamer , maar ik kruip uit het raam en rook buiten , hi hi ben militair geweest en in die tijd kroop ik over den draad :-))
heb mijn senseo aparaat ook mee , dus wat wil een mens nog meer niets noppes nad , dit voelt heerlijk aan echt waar
prijskaartje van mijn hotel kamer verschiet niet he 37, 50 euri this geen geld
zeg trui wat ik jou nog wou mee geven is dat je niet het ergste moet denken ivm je dochter , soms kan een verandering de oorzaak zijn van in het bed te plassen , verandering van omgeving , iets op school , de scheiding en noem maar op , de enige die iets kan weten ben jij want tenslotte is het jouw man geweest :
capucieners zijn witte bonen ¿¿
nu eerst uit het raam kruipen en stinkertje roken

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
ikstopook

Konden we maar genieten van wijntje. Ik heb dat probleem ook. Momenteel erg veel behoefte aan een glas/fles wijn. Ik ben erg aan het twijfelen. Maar in ieder geval sterkte.

ISO

Achterdeurtje? ISO. Ik bedoel. Je schrijft dat je erg aan het twijfelen bent. Waar twijfel je over, of beter gezegd, wat maakt het dat je twijfelt om wel of niet te drinken. Wel gedachte brengt je tot die twijfel?
Of wat gaat er in je hoofd om waartoe je denkt misschien wel te 'mogen' drinken?
Ik bedoel het goed ISO. Je te helpen vandaag in ieder geval niet te drinken.
Telkens als ik van die 'twijfels' heb ga ik nadenken wat 'mijn goedpratertje is ' oftewel mijn achterdeurtje.

Geplaatst

nu kunnen jullie zich af vragen waarom ik niet naar de rokersruimte ga , ewel omdat daar de vijand te koop is in een machine , en kennen jullie het gezegde " als de kat van huis is gaan de muizen dansen " en dit muiseke is alleen he dus kruip ik door het raam , dan kom ik dat duvelke niet tegen :-))

Geplaatst

Omdat ik er behoefte aan heb, twee rottige dagen achter de rug, op het werk, blijft door mijn hoofd spoken, kwaadheid en machteloosheid. Dat zijn de momenten dat ik ertoe neig om JWW te gaan drinken. Ik weet dat het allemaal niets oplost. Hopenlijk ben ik snel wat moeier, kan ik gaan slapen, heb ik er ook geen behoefte meer aan.

ISO

Geplaatst

Iso, niet toegeven, dat is de enige weg. Die flitsen worden minder.
Houd je haaks! Je weet dat één wijntje niets oplost. Ga je zinnen verzetten.
Sterkte Soothe.

Geplaatst

ISO, dat bedoel, je hebt twee rottige dagen achter de rug. Nu komt het moment om helpende gedachten in te schakelen: 'ik heb twee rottige dagen achter de rug en ik verdien het om mezelf te verwennen met .... maar niet JWW, want daarmee maak ik mezelf nog zieker. Ik sta morgen op met een kater en een berg spijt.' bijvoorbeeld. zou dat helpen denk je? Het bed in duiken is misschien wel het beste. Ga ik zo ook doen.

Geplaatst

leuk blacky stiekem doen haha ja okee is mijn man geweest maar zij heefd bijna nooit bij hem geslaapen was al bij hem weg toen zij geboren is ben al 11 jaar bij hem weg maar praat er nog wel met je over okee heb liever dat je nu geniet met je stink stokie voeld het ook lekker zo stiekem vind het zo leuk zie het al voor me slurpen aan die nikotiene stok hahahaha

Geplaatst

Jullie hebben gelijk. Inderdaad sta ik morgen op met spijt en een kater. Ik ben lekker op weg, heb nu ongeveer twee weken niets gedronken, twijfel met dezelfde twijfels als cheyenne: kan ik dan nooit meer in het weekend een wijntje (=anderhalve liter) drinken en daarmee de sores laten verdwijnen? Misschien ken ik mezelf niet meer vanwege het feit dat ik al 25 jaar dagelijks mijn sores heb weggezopen?

Groet,
ISO

Geplaatst

Iso
Ik heb twee rottige dagen achter de rug
en ik ga zorgen dat ik me zo fit voel maandag dat ik elke rottigheid met veel gemak om kan zetten in betere zaken doordat ik me goed voel, me goed kan uiten en fit ben

Ik heb twee rottige dagen achter de rug
en ik ga een hele dikke Magnum eten om dat ik het verdient heb

Geplaatst

@Blacky,
Dan zou ik er ook voor kiezen om uit het raam te hangen of te klimmen.
5 euro voor 3 uur internetten, ach dat is wel te doen. Is dat ook laptopje van het hotel, of is dat je eigen laptopje.

@Ikstopook,
Behalve dat je daar met een slappe smoes aankomt, waarom wil je met Cheyenne drinken? Haar laatste bericht was van bijna 2 uur eerder. Er zijn veel lekkerder dranken. Warme (chololade)melk, bitter lemon, sinaasappelsap, water, bessensap, noem maar op. Heel veel lekkere keuzen.

@Soothe,
:)

@An,
Gelijk heb je.

@Trui,
:)

@Safi,
Koud hoor zo een magnum.

Hmm, ik denk dat ik maar aan de kwark ga.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...