Houtje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ik ga in bed nog even Pauw en Witteman koekeloeren.Het was een een kluif van een dag, voel me nu een stukje beter en hopelijk blijft dat vannacht zo.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Marjo we zijn hier om elkaar te ondersteunen maar niet om te dragen daar zijn hulpverleners voor is mijn mening. Dus je moet je eigenlijk niet schuldig voelen. je geeft Pippi vriendschap dat is alles wat je kan doen.Echte hulp moet ze bij de professionals halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Marjo, ik snap het. Geef je jezelf niet de schuld. Het is gewoon een nare toestand. We stonden erbij en keken ernaar. Als iemand niet wil en niet duidelijk maakt dat er problemen zijn, dan kan je dus helemaal niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Trusten Houtje...fijn dat je je wat beter voelt...sorry dat ik er niet 100% voor je kon zijn gisteren:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Marjo er waren opdat moment heel veel mensen ingelogd. Iedereen heeft op zijn of haar manier geprobeerd om Pippi te helpen. Ik hoop ook dat pippi de kracht zal vinden om de alcohol te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Corinne jij ook een hele gezonde nachtrust gewenst en dat je morgen weer lekker fris en fit zonder verkoudheid weer op mag staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 That's life!voel me wrak en wil nu lekker gaan slapen....tot morgen, lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ik heb geen sms-je terug gehad. Hij denkt nu natuurlijk dat ik flink gezopen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Nou nog maar een keertje dan Trusten Marjo...trusten John Boy...trusten allemaal! ga er ook vandoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Shit Marion dat is baaaaaalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Welterusten Marjo en niet te veel het leed van anderen aantrekken, want je bent er zelf ook nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ik merk direct, dat er drank in zit. De ietwat onverschillige schrijfstijl, het afbreken van zinnen.Het "iets"te uitbundige! Zeker een fijne neus voor!Groet.P:S Niet uitsluitend Pippi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 thanks Trees.wijze woorden Soothe, kruip onder de wol, voel je jezelf morgen misschien wat beter.Groet,Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Ja maar ik heb er in mijn uppie wel vreselijk om kunnen lachen, zo'n taalfout gebeurt je maar eens in je leven en sommigen helemaal niet. Maar ja ik had vanavond wel vaker een paar kromme zinnen, maar deze aan mijn man spant echt de kroon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Top! Corinne! An, Ik zou het zelfs heel prettig vinden wanneer mensen bij twijfel het me op, in dit geval de vrouw af zouden vragen! Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n directe vraag behoorlijk binnen kan komen ongeacht of je nu wel of niet gedronken hebt. Marjo, ik hoop dat je dit machteloze gevoel een beetje van je af kan zetten... Ik kon ook alleen maar 1 ding lezen.. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Mag ik die taalfout weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Soothe, zet 'm op he, je bent zo gemotiveerd. Dat je je niet goed voelt is een tegenvaller, een valkuil. Je weet zelf ook dat een paar drankjes je weer in de afgrond laten storten en DAN voel je je pas echt ellendig. Overbodige praat van mij, maarja, ik dacht... ik wil eigenlijk alleen zeggen dat ik met je meeleef en al een aantal keren wilde reageren.Ik ga slapen, ben bekaftruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 ik ga ook slapen, al ben ik erg benieuwd naar de taalfout van Marion maar die zal wel niet door de tactusmodderatorballotagecommissie komen.hehe, ik begin mijn eigen vertrouwde ikje ook weer een beetje terug te vinden!trusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Dank An!! WE HOUDEN HET DROOG!Slaapse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 ben eigenlijk ook best nieuwsgierig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Jawel Soothe,maar ik heb echt geen druppel gedronken hoor.Ik was van plan om het sms af te sluiten met dikke kus met een knuffel, maar in plaats van de k van knuffel pak ik de t, ik wil dat veranderen maar mijn telefoon ging het in een keer verzenden, dus het berichtje aan mijn man was dikke kus met een t en verder niets er achter meer. Goh moet nog lachen, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 wordt er hier nog aan opslomen gedaan? nou ik ga dat doen ben moe, tot morgen allemaal, slaap lekker allemaal, droom leuk en morgen gezond en vrolijk weer op.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 *LOL*Ligt je man niet gewoon in een deuk en kan ie ff niet smsen??? Of misschien is ie aan het broeien op origineel antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Hij doet het vanavond voor het eerst, want normaal zit ik naast hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Hij heeft vast een beetje humor! Ik zou het wel apart vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden