Spring naar bijdragen

Woensdag 16 januari

Soothe

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top! Corinne! ;)

An, Ik zou het zelfs heel prettig vinden wanneer mensen bij twijfel het me op, in dit geval de vrouw af zouden vragen! Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n directe vraag behoorlijk binnen kan komen ongeacht of je nu wel of niet gedronken hebt.

Marjo, ik hoop dat je dit machteloze gevoel een beetje van je af kan zetten... Ik kon ook alleen maar 1 ding lezen.. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, zet 'm op he, je bent zo gemotiveerd. Dat je je niet goed voelt is een tegenvaller, een valkuil. Je weet zelf ook dat een paar drankjes je weer in de afgrond laten storten en DAN voel je je pas echt ellendig. Overbodige praat van mij, maarja, ik dacht... ik wil eigenlijk alleen zeggen dat ik met je meeleef en al een aantal keren wilde reageren.

Ik ga slapen, ben bekaf

truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Soothe,maar ik heb echt geen druppel gedronken hoor.

Ik was van plan om het sms af te sluiten met dikke kus met een knuffel, maar in plaats van de k van knuffel pak ik de t, ik wil dat veranderen maar mijn telefoon ging het in een keer verzenden, dus het berichtje aan mijn man was dikke kus met een t en verder niets er achter meer. Goh moet nog lachen, sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...