Spring naar bijdragen

Woensdag 16 januari

Soothe

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lieverds,
Kromme tenen hebben is niet leuk en het vinden van schoenen moeilijk. Je moet nl. voldoende teenruimte in de hoogte hebben. Eigenlijk zitten met kromme tenen alleen plompe sandalen lekker.
Groetjes,
ervaringsdeskundige.

Trees,
Je hebt gelijk. Ik heb ook tig keer gezegd dat ik ging stoppen.

Soothe,
Voel met je mee.
Maar toch, ook hier, liever koud en gammel dan ...
Ik doe mee de komende 24 uur.
Slaap lekker.

Ik ga al mijn machientjes opstarten, daarna kom ik nog even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net de dagdraad van vandaag..
Na een dag met allemaal dingen, die ik moest doen, slapen tussendoor om die stupide buikgriep...
Ik heb alles gelezen, maar alleen Pippi blijft in het vizier.
Meid, ik ben verslagen, had niet door dat het zo erg was.. had ik je maar kunnen helpen..
Lieve schat je kúnt het, hou nou op alles kapot te maken voor jezelf...
Hoop dat je nu lekker slaapt, en morgen met een allesdoordringend gevoel wakker wordt, dat het écht niet meer kan! Stop jezelf de vernieling in te helpen..alsjeblieft!! Stop met die zooi, die je brein kapot maakt!
Lieve Pips ik denk aan je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben het hier al uitgebreid en lang over gehad. Kom nu binnen onder een koude douche, en zit even te janken.. Lost ook niets op, ik weet het. Maar wat voelt dit rot! Sorry, ik ga maar naar bed, zoals ik van plan was, maar ik dacht; nog ff checken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat gemist hier vanavond, een gezellige boel geworden uiteindelijk.

Zojuist besloten om nu, zowiezo, maar morgen niet te drinken.

Trouwens, hebben jullie dat nu ook, dat je aan de manier van reageren / schrijven merkt dat er is of wordt gedronken?? Ik heb dan toch een vermoeden. Is het helpend, of te confronterend wanneer je die vraag direct stelt: 'ben je nu aan het drinken?' Of hoort dat niet? Is dat niet helpend?

Dat vroeg ik me dus af n.a.v. het verhaal van Pippi.

Pippi: ik hoop dat je weer komt schrijven. Zet je masker af en laat de enige echte Pippi zien, lijkt me nu echt heel interessant. Vertel iets over jezelf, wat je bezig houdt in het leven bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ik ben je ook even kwijt. Wat voel je als een koude douche en waarom moet je huilen?

Over de discussie over niet willen drinken: ik heb een groot voorbeeld, Fleur, die hier sinds maart 2005 is en op gaat naar de 3 jaar kurkdroog. Zij zei gewoon: IK WIL NIET MEER. Dat kón ik niet, want stiekum wilde ik nog. Dus ik zei maar : ik wil niet meer willen. En alsmaar herhalen, herhalen. En kijk, na ruim 2 jaar ben ik ook zover; IK WIL NIET MEER. Mooi toch? Je moet er dus ook naar toe groeien, en iedereen op zijn eigen manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist gisteren dat Pippi had gedronken. Dacht dat ze het had gered. Blijkbaar niet. En dat doet pijn, omdat ik niet beter heb kunnen helpen. zoiets. Ik geef mezelf niet de schuld. Ik, en jullie weten hoe het voelt, dat je alles en iedereen de schuld wilt geven.. en het enige wat ik nu nog voel is; ze maakt zichzelf kapot. En dat zou ik nou doodzonde vinden! En ik wou dat ik vandaag even ingelogd was geweest...
maarja, dat was ik dus niet. Vandaar dus even mijn emotionele moment. Pfff.

Heb Pippi net peebee gestuurd. We zien morgen wel verder..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud,
Goed zo, ik doe de komende dag ook weer mee.

@Trees,
Ja, gelijk heb je, beter in een keer doorbijten, dan steeds opnieuw te moeten beginnen.

@Marjo,
Sterkte met je buikgriep. En welterusten. Maar waarom moet je huilen? Wil je het delen? Dat mag, hoor.

@Marion,
Het forum doet bij mij ook al de hele avond raar. Klap ik er weer uit enz... De rest van internet werkt wel gewoon zoals het hoort.
Schunnige sms'jes, nou, nou, nou.

@Soothe,
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Ook al hoeft het niet voor je, kan het niet laten om je een bos rozen te geven en een :sun:

@An,
Ik weet ook niet wat je het best kunt schrijven als je vermoedt dat iemand aan het drinken is.
Ik hoop alleen dat je dat vermoeden bij mij nooit hoeft te hebben.

@Houtje,
:)

Ik ga naar mijn bed en wens iedereen een hele goede nachtrust toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An...ik heb dat dus wel dat als ik sommige berichten lees dat ik dan merk dat de nuances gewoon TE zijn, dat er geen afstand is...te banaal of te gericht..en dat ik dan denk jouw reaktie is zo 'anders' dat ik dan denk heb jij gedronken.
Op zich zou je dat gewoon moeten kunnen vragen vind ik...maar of je eerlijk antwoord krijgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...