Spring naar bijdragen

Woensdag 16 januari

Soothe

Aanbevolen berichten

@Safi,
Zit dat steekje prettig los bij jou of je toetsenbord?

@Spud,
Die vriendin wil dus eigenlijk helemaal niet stoppen. Nog steeds niet. Ook niet leuk voor haar. En dat al 2 jaar lang. 't Zou haar echt helpen als ze zich er bij neerlegde. Maar ja, dat zullen al meer mensen tegen haar gezegd hebben.

@Marion,
Ik begrijp geloof ik wat je bedoelt te zeggen.

Even een dt-vout verbeterd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 430
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Corinne,

Haar drinken was haar dagbesteding. Door haar psychische klachten is ze zeer beperkt in dingen die ze kan doen zonder dat daar weer problemen van komen. Met drank op kon ze "volwassen" leven, zonder drank moet ze als een klein kind opnieuw leren leven.. En dat kan ze moeilijk aanvaarden.
Dus wanneer ze de kans zou hebben dan zou ze weer gaan drinken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het inderdaad Marion.
Heb dan ook ontzettend veel respect voor haar! En ik hoop haar over een tijdje te kunnen zeggen dat ik ook droog sta met 5 dagen vind ik dat nog ietwat te vroeg. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat iedereen die zegt te willen stoppen met drinken, dat ook wezenlijk wil. Ik geloof ook, dat niet iedereeen er op dat moment klaar voor is. Soms moeten mensen tien keer zeggen: ik wil stoppen.
En als je ze dan als antwoord geeft: ''jij wilt helemaal niet drinken'', dan haal je een klein stukje van hun motivatie weg.
Maar iedereen die het zegt, wil ook wezenlijk stoppen. Zeg nou zelf, hoe vaak hebben wij het gezegd, zijn we niet gestopt, en weer begonnen?
Maar eens,...eens dan komt de laatste keer dat je stopt.
Wij zijn hier allemaal het levende bewijs, en misschien is het voor ons ook nog niet de laatste keer...maar die komt wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen, ik ga naar bed. Ik voel me k*t. Ik sta 53 dagen droog. De trek valt mee!
Maar ik ben moe, niet te geloven! Bovendien een slepende kou!! Ik was me nooit zo van m'n lichaam bewust, nu voel ik alles. Het lijkt of ik uit losse onderdelen ben opgebouwd, en dreig uiteen te vallen.

Met een paar cognacjes is alles over, maar dat doen we niet!!! De knop lijkt hier echt om!!
Morgen houd ik het droog en jullie mogen meedoen.
;) Groet en trusten, Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Marion!! :present:
Had ff valsgespeelt en m'n bericht aangepast ;) Natuurlijk wil ik m'n maatje niet pakken, de deals die we sluiten werken veelste goed! :D

Trees, ben het helemaal met je eens! Ben regelmatig gestopt om daarna weer te beginnen omdat ik er nòg niet aan toe was. Heb eerst andere opstakels op moeten ruimen voordat ik vorig jaar echt de spirit kreeg. En zie... toen ging het ook weer mis. Nu weer opnieuw begonnen en ... (ik kan daar niks over zeggen want ik kan niet in de toekomst kijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houzee Soothe, balen he, die lichamelijke stressklachten, tenminste dat is het bij mij meestal, en die kon ik inderdaad ook redelijk onder controle houden door te drinken.. nu doe ik dat eigenlijk door te sporten, inspanning die leidt tot onstpanning!

Soothe, je gaat hartstikke goed, mijn welgemeende felicitaties en ik doe mee morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe:heart: waterwagon cowboy....blijf droog en welterusten!
Beterschap met je koudtje...en echt gaat echt wel beter voelen.
het is net als een litteken dat gaat ook eerst heel erg jeuken voordat het beter is.
Dat vermoeiende dat is je lichaam die aan het herstellen is dus blijf doorgaan met het eten va plenty gezond eten en veel water.

Het ga je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...