Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008

Cheyenne

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
albertina

Lieve mensen,

Wil even met jullie delen dat ik mij een mislukkeling vind, ik kan alleen maar huilen omdat ik niet van de jww af kon blijven, nu voel ik mij zo kwaad op mezelf

Tina

quote:

Originally posted by: albertina
Zal mijn best doen!!!!!!!

@ Tina,

Het helpt voor je gevoel als je afspreekt met jezelf dat je tot zondagnacht 00.00 NIET drinkt?

Wens je veel sterkte toe. Als je weer zin krijgt denk dan aan hoe je je nu voelt.

@Spud

Gefeliciteerd met je dag 8!:musicnote:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky,

Nee ik heb geen zelfmedelijden, kan het alleen niet uistaan, en echt ik zet door want ik wil dit leven niet!!
Weet hoe het ook kan zijn zonder jww heb ik 10 jaar volgehouden daar verlang ik naar, de rust om niet steeds met jww bezig te zijn want het is echt een hel!!!!!!!
en wie wil er nou in een hel leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,

Als ik nou eens met je meedoe gewoon één dag lang. Ik weet zoooooooo verrekte goed hoe je je voelt die spijt, die boosheid op jezelf, en dan fysiek ook nog k*t, maar ik heb een oplossing voor je.

Vandaag, maar alleen vandaag, drinken wij allebei NIET. Hoe vind je dat idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
albertina

Nee ik heb geen zelfmedelijden, kan het alleen niet uistaan, en echt ik zet door want ik wil dit leven niet!!

Weet hoe het ook kan zijn zonder jww heb ik 10 jaar volgehouden daar verlang ik naar, de rust om niet steeds met jww bezig te zijn want het is echt een hel!!!!!!!

en wie wil er nou in een hel leven?

Goed gezegd Tina. Zoek de rust. Je weet waar je hem vinden kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve forumgenoten,

Heel erg onstuimig weer. Ons huis staat op een hoek waar de wind pal opstaat. Gierende wind dus, althans vannacht! Nu is het rustiger.

Tina,
niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Velen van ons zijn gestruikeld en gelukkig weer opgestaan.
Je bent sterk, omdat je weer de moed hebt vandaag te beginnen... en het gaat je lukken!!!!
Vandaag telt en vandaag drink je niet. En ik doe met je mee!
Beleef die kater goed en schrijf het op zodat je het op moeilijke momenten weer terug kan lezen. Confronterend maar ook zeer motiverend.
Ik heb de eerste dagen van mijn afkicken en de dagen daar net voor opgeschreven. Die wanhoop die ik voelde....Echt het helpt dit op te schrijven!
Sterkte. Ik neem alvast een voorschotje op vandaag, je krijgt van mij alvast een :present: voor je eerste droge dag vandaag!
Hou vol!

Blacky,
slapen met de verwarming aan, gaat niet lekker! Ik hoop dat je toch een beetje uitgerust bent voor vandaag. Neem een lekker Twents ontbijt (geen idee of dat bestaat) dan lukt het wel!

Alle anderen, gefeliciteerd met mijlpalen, in ieder geval viert iemand die vandaag, maar ik weet ff niet meer wie???:(

Hou het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo alles staat in de wagen behalve pc ;)
ga het pasje van de kamer terug doen en op mijn gemakje richting enschede een beetje wandelen
albertina sorry ik bedoelde het niet verkeerd , en als ik iets schrijf , schrijf ik gewoon mijn eigen belevenissen neer , dus je moet et nooit ietsachter zoeken , wat voor mj zus is is voor een ander mogelijk zo
hier regen
zo pc gaat dicht , hopelijk tot vanavond
geniet van de dag en ik laat den eerste staan voila!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,

Die rust krijg IK altijd pas als ik bv. lekker op de bank zit, filmpje er bij of in bed met een boek, dan denk ik opeens "heeeeeeeeeee, zie je wel ik kan het wel".

Maar je kunt "rust" nergens kopen, je kunt wel zelf jezelf proberen Los te laten, gewoon te laten drijven, en dan merk je opeens: hee, ik drijf (niet wanhopig, maar rustig, en nog steeds op de golven, dat wel).
Die golven kan niemand voor je wegnemen, helaas.

Misschien helpt het je om op te schrijven waar je je prettig voelde afgelopen week? Op je werk, of toen je aan het koken was, of in je bed?

Of gewoon buiten, dat je al één vogeltje hoorde, of gewoon in bed, lekker warm, met de wind erom heen gierend?

Ga eens zitten en doe je ogen eens dicht en probeer het eens. Ik denk aan je vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Zelf heb ik nog wat uurtjes kunnen slapen en nu zit ik te genieten van een lekkere Senseo.

Stoppen kan iedere dag. Ik heb voor mezelf afgesproken om in ieder geval vandaag niet te drinken. Zo ga ik het weer stukje bij beetje opbouwen.

De extreme vermoeidheid en spierpijn zijn een stuk minder, ik hoop niet dat het weer terugkomt als ik weer een tijdje niet drink.

Iedereen die vandaag naar Enschede gaat nogmaals een fijne dag en een goede reis. Sommige van jullie zijn al onderweg, las ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
albertina

bedankt voor jullie lieve woorden, weet alleen niet waar ik de rust vandaan moet halen

TINA

een ding weet ik A B S O L U U T zeker...bij de drank vind je hem niet. Die rust ligt gewoon smachtend ergens op jou te wachten tot ie zich weer in jouw armen kan sluiten. Hernieuw je zoektocht, vind je maatje weer terug en laat de drank staan.

Kom op he!! Je kunt het!! Leven is te mooi om te vernaggelen.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Animal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: meisje wat lees ik nu???? Je was er gister ook niet!! Was toch naar ons gekomen!! Trui en ISO hadden het ook zo zwaar, we hebben ze met ons allen er doorheen gesleept. Ik weet het je hebt 10 jaar niet gedronken en wat is er nu toch loos met je?? Je bent het nu al zo lang aan het proberen maar ergens wil het gewoon niet lukken. Nu voel je je ellendig en waardeloos. Zo kwam ik 28 december ook weer op het forum hier. Terwijl ik me in november had afgemeld. Ik dacht, het lukt, ik ga het doen. Mooi niet dus. Ergens moet er een knop om bij jou 'Nu is het afgelopen, vandaag drink ik niet'.
Zeg het hardop 'VANDAAG, drink ik niet'. Zak nu niet weg in schuldgevoelens want dat is gevaarlijk, die wil je dan weer wegdrinken en de cirkel is rond. Je bent geen mislukkeling. Die rotdrank maakt jou ziek. Nou Tina, ik zal hier veel te zien zijn vandaag en wil je graag ondersteunen en met mij nog heel veel. Er gaan welliswaar heel wat mensen weg vandaag, maar er blijven er genoeg over. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Voor allen die naar Enchede reizen, veel reisplezier en een zeer prettige dag.

Tina, je schuldig voelen helpt niet erg veel, ga lekker douchen en probeer voor vandaag allerlei bezigheden te zoeken die je afleidt zodat je vandaag niet drinkt. Morgen is een andere dag. Drink alleen maar vandaag niet.

Met mij gaat het uitstekend. Het leven zonder alcohol is voor mij het ideale leven. Als ik nu terug denk ontstonden de meeste van mijn problemen door alcoholgebruik. Sinds ik niet meer gebruik voel ik me veel beter. Kan situaties beter aan en kan goed op mezelf passen.
Dat zijn voor mij alleen maar winstpunten, dus zie ik geen reden om naar alcohol te grijpen. Voor ontspanning, nee hoor dat heb ik al. Om mijn gevoelens te onderdrukken, nee hoor, gevoelens en emoties zorgen ervoor dat ik bewust ben dat ik leef. Waarom zou ik dan dat willen onderdrukken.

Dus voor mij geen alcohol.

Fijne dag allemaal

Liefs Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheyenne,
Die vermoeidheid en spierpijn gaan over!!! Bij mij gaat het de laatste tijd pas de goede kant op! Ik heb heel lang pijn in mijn spieren gehad, stijf, ik voelde me wel 100! Helaas is het een kwestie van volhouden!! Ik ben wel een uitzondering hiermee hoor, als ik het allemaal zo lees hier, maar dit even voor de realiteit!
Ik ben gaan sporten, iets wat ik jaren niet meer gedaan had en dat scheelt ook vreselijk veel!
Het komt goed, als je de eerste maar laat staan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, heerlijk he als je dat zo voelt nu. Ik stond net voor de spiegel en dacht 'ha, ik ben er bijna weer'.
Maar nog niet helemaal. Gisteren was ik enorm onrustig. Wat is dat toch denk ik dan. Kan dan geen rust vinden. Vandaag is het helder voor me: Ik drink niet. Bevalt me ook enorm goed. Waarom toch drinken. Alsof je dan rustig wordt. Onbewust word ik juist heel onrustig. Zo bijt ik dan al mijn nagels af. En ik slaap niet etc. De volgende dag voel ik me ellendig. Of ik nu veel of weinig drink. Het valt gewoon verkeerd bij mij, ik ben er allergisch voor geworden!!!

Vandaag drink ik niet dus.

Alle receptiegangers: EEN hele fijne dag en MISSCHIEN horen we nog iets tussendoor, maar dat zal wel niet, ik wacht wel tot vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Ik denk dat iedereen bij tijd en wijle onrustig is. Wat ik tegenwoordig doe is het accepteren en kijken waar het vandaan komt. En ik zeg tegen mezelf dat morgen weer een nieuwe dag is.
Het leven is niet continu stabiel. Ik hoop dat je snel rust in je leven krijgt.

Liefs ,
sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...