Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Dani

quote:


Originally posted by:
deltatango


quote:


Originally posted by:
ferry




Ik voel me op het ogenblik niet zo happy, nu ik de positieve verhalen hoor van vandaag. Graag was ik er ook geweest. Maar die straatvrees is al een stuk minder, maar is ook gerelateerd aan spanning. En wat er de laatste tijd hier is gebeurt, is me echt niet in de koude kleren gaan zitten. En dus durfde ik het niet aan.
En moet ik nu Delta maar eens los gaan laten en mocht hij toch nog terugkomen (je weet maar nooit), erover heen scrollen. En zijn probleem met mij, niet meer, mijn probleem maken. Want ik ben gelukkig niet de enige, die hij heeft geblokt, blijkt nu. Maar ook dat krijgt mij niet aan de drank.




groet, Ferry.





Blijven natrappen, Ferry: toch een wolf in schaapskleren?





Zucht, zucht, zucht en nog eens een diepe zucht. Een man een man, een woord een woord.




Dani.



Je kunt het denk ik het beste negeren Dani al heb je in mijn ogen wel gelijk. Gaat het verder goed met je?

liefs

Quera
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga door de week veel te laat naar bed en moet dus in het weekend altijd bijkomen!
Door de week rond 12 uur (wel eerder uitgelogd) maar om 6 uur op. Dat is feitelijk minder dan 6 uur. Veel te weinig voor mij! Hoewel ik inmiddels ook wel weer wat kan hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...