CPAS Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Pippi,Ik heb die regels opgeschreven. Ze plakken nu op mijn beeldscherm. Nog altijd hangt daar het zinnetje dat ik de eerste dag opschreef: Morgen moet het beter.Was het maar zo makkelijk dat alles weggemept kon worden. pffffffffDani,Ik snap eerlijk gezegd niet veel van je beursbericht. Geloof dat de koers is gedaald? Dat ligt zeker aan die overname van dat Schotse bedrijf? Ik wil iig niet zorgen dat de koersen van die tak stijgen.(liggen is nog altijd met een g, hoe kom ik erbij dat met ch te schrijven?)Benthe,Jij zit idd op 6,5 maand, dat is meer dan een half jaar!Mag ik aan jouw handje lopen om de eerste pasjes te doen?Tapas,Ja, ga je verdiepen in de fotografie.Ik kan nog twijfelen tot de 10de.Marjo,Ook jij hebt gelijk.Zou er voor mij ook een goede kaart in kunnen zitten?Mensen ik voel me al beter. Dank.Als ik nu nog niet op mijzelf zou kunnen vertrouwen. Ik ben toch nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 quote: Originally posted by: marjoLuitjes, ik zou nog wel heel lang willen blijven.. maar morgen gaat er weer vroeg een wekker. Dus, welterusten, slaap lekker! Corinne, je zou het besluit misschien ook een onderdeel van je therapie Kunnen zijn? Ik heb nog geen therapie en weet ook niet of het therapie wordt of slikken of wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Meiden, sterk zijn we allemaal! Alleen af en toe is het maar zo'n dun laagje!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Misschien moet ik maar eens meer mijn eigen uitzwaaier lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Trees,Slaap lekker en leg maar een dikke laag dekens, zodat je het lekker warm hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Corinne ik heb mijn eerste pasjes aan jouw hand gedaan, en ik ben er altijd voor jou om ook passen te doen, al geloof ik niet eens dat jij die nodig hebt. Zullen we samen een paar pasjes doen af en toe?En soms ook even huppelen?Jemig het is inderdaad al bijna half twee, dat is toch niet normaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Truste meiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Goed idee, Benthe, doen we een keer!Ik ga nu ook slapen. Met gemoed dat stukken beter is dan daarstraks. Wel met koppijn van 't snotteren, maar dat is niet zo erg.Mensen bedankt! Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Trusten Benthe, het is inderdaad al erg laat, maar ben zo blij dat ik weer wat rust voel dat ik er nog even van wil genieten, de paniek is weer over jippie!Maar ik ga nu ook slapen, lekker lezen in Maarten het Hart (het woeden der gehele wereld ofzo)mooie uitzwaaier heb je!hou je taai he, daar in het ziekenhuis! en verder ook iedereen een goeie nacht toegewenst, deze dag is weer droog geweest en morgen doen we het gewoon nog een keertje toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Ik ben juist weer wakker. Op de bank in slaap gestort heet dat....Alles goed Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Pas maar op! Je gaat toch niet ziek worden?Nee, bijna nooit. Maar nu dus wel, blijf dus nog even zitten, anders lukt slapen nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Ik kan ook niet goed tegen antibiotica. Slaat de kuur wel aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Vraag anders een andere soort. Dat wilde bij mij wel helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Slaap lekker zo dan. Ik ga straks ook. Onthou in ieder geval het merk. Mocht je dan in de toekomst weer een kuur nodig hebben dan kan je er in ieder geval voor zorgen dat je deze niet meer krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Slaap lekker.Nu doe ik hier het licht maar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden