water Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Heb ik ook wel hoor, dat met die hobbies van vroeger. Vraag me nu wel eens af waar ik toen de tijd vandaan haalde, maar dat is ouwemannengemopper. Er dient zich altijd wel weer wat leuks aan hoor, je moet er een beetje voor openstaan en dan komt het goede idee als je het niet verwacht.Pip, doorspelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Nou, mijn bijdrage was weer minimaal vandaag, maar ik ga m'n bedje in rollen. Ik ben af.Nog een fijne avond en een rustige nacht toegewenst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Kan iemand mij eigenlijk helpen?Sinds gisteren ben ik die refusal aan het afbouwen en sindsdien word ik geplaagd door van die rare achterdeurgedachten en ik ben bang voor die gedachten. Nu kan ik gewoon zeggen ik hoef en ik wil niet en ik kan niet. Nu zit ik sinds gisteren niet goed in mijn vel, maar dat is toch geen excuus om zulke gedachten te hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Welterusten, Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Hihi, ja Pippi, gordijnen dicht en dekens er overheen. Ik probeerde heel zachtjes te typen voor mijn kamergenoot maar dan sla je dus toetsen over.Ze heeft al gezegd dat het niet geeft en is een boek aan het lezen, dus ik kan weer gewoon "HARDOP" typen.Ik ken dat ook wel, dingen die ik vroeger leuk vond en nu niet meer. Maar je hoeft toch niet te blijven steken in wat je vroeger leuk vond? Het is juist leuk om te ontdekken dat je misschien nu wel iets heel anders leuk vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Wel Corinne, ik ken het afbouwen van refusel niet, maar ik wil nog wel even blijven zodat jij kan vertellen hoe het voor jou is. Een achterdeurtje? Meen je dat nou? Heb je echt het idee dat je nou wel weer eens "kan"? Na al die tijd dat je hebt gezegd: ik hoef niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ik wil die gedachten niet, want ik wil echt niet meer drinken. Maar ik ben gewoon bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Corinne, misschien helpt het als je bedenkt dat dat achterdeurtje voor jou nog lááááááng niet openstaat!Je hebt het zolang geslikt, dat het voorlopig nog wel in je bloed zit hoor!En als je twijfelt, of als het er makkelijker van wordt, kan je altijd weer beginnen of doorgaan met refusal, toch?Ik moet zeggen dat ik het heel knap van je vind, en heel trots op je ben! Ik doe het je nog niet na!En nu ga ik een beschuitje eten met heeeeel dik roomboter en suiker erop!Oeps, ik heb diabetes, nou ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Bang zijn we allemaal Corinne. Tenminste ik wel. Maar stel je voor dat je die eerste weer neemt, en wat er dan allemaal weer gebeurt. Dat wil je niet weer meemaken. Toch?Zijn er dingen waarmee we je kunnen helpen om minder bang te zijn?Je hebt ons toch, en je man en je kinderen, die willen ook niet dat je weer in die valkuil stapt.En bovendien ben je sterk en heb je het al eerder gedaan en wil je dit niet meer.Je WIL het niet meerJe KAN het zonder refusalEn je gaat het ook DOEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Heb er over gedacht om het niet te zeggen, maar ik zit hier al een half te snotteren. Ik voel me zo klein. Ik kan beter nu die gevoelens en gedachten hebben, want ik slik nog tot de 10de februari en dan zit het nog een week of twee in mijn lijf.Maar je hebt gelijk, ik zal nu echt moeten leren omgaan met dat soort gedachten als ze langskomen.Misschien heb ik te lang en te gemakzuchtig kunnen leunen op de refusal.Ik voel me al wat beter. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Nee, ik wil zeker die eerste niet, want ik wil niet meer in de afgrond vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Nou precies Corinne.Weet je, hoe lang sta je nu helemaal droog, bijna een jaar of was het langer? En denk je nu echt dat je dat alleen maar gedaan hebt vanwege de refusal? Die refusal had je gemakkelijk kunnen laten liggen als je zo nodig aan de jww had gewild, maar dat heb je niet gedaan.Jij bent juist een verbazend knappe meid dat je dat hebt volgehouden. En nu wordt het spannend...taratarataraaaa...ze gaat er per 10 februari van af....Weet je ik wed dat je er niets van merkt. Dat je net zo doet als nu: dag bij dag, en dat je met elke dag weer blij bent dat je er eentje bij hebt.Alleen heb je dan weer een frissere adem, want dat hinderde je toch met refusal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Mmmm, heerlijk Pipi. Alleen nog maar even douchen zo, want de kruimels zitten tot achter mijn oren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ben nog maar op 9,5 maand. Ik ben nog maar een beginneling.En jullie hebben gelijk. Ik had de refusal idd niet kunnen slikken, omdat ik wou drinken, maar dan had ik toch nog bijna 2 weken moeten wachten voordat ik kon drinken zonder gelijk ziek te worden. Dat is nu juist de stok achter de deur.Van drinken zonder refusal word je niet gelijk ziek, maar later, als er heel wat ingegoten is. En zo ziek wil ik niet meer worden.Ik heb het helemaal gehad met de jww en ik zou eens willen dat ik hem achter me kon laten.Ik wil met rust gelaten worden. Gewoon kunnen leven, dat is al moeilijk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 quote: Originally posted by: CPAS@Dani, He, he, bedenk ik ineens wat: Ik ga nooit meer beleggen in drank. Dat levert echt niets op. Zie hier de boosdoenster, 0,25 cent eraf nu alle aandeeltjes op de beursvloer zijn gegooid. . Goede keus, ondanks een overname vandaag.Heineken (AEX:HEIA)Koers Grafiek Historisch Columns Profiel Research Discussie Opties Turbos DetailKoers: 40,03 Laatste update: 25 jan Bied: (10.000) 40,03 Open: 41,36 Laat: (4.791) 40,05 Close: 40,28 Verschil: -0,25 Hoog: 41,59 % Verschil: -0,62 Laag: 39,75 Volume: 2.108.627 52 weeks hoog: 48,30 Volume gisteren: 2.801.856 52 weeks laag: 36,30 Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Laat mij alleenAlleen met al mijn verdrietHet is beter dat ik nu geen jww zie.....Corinne vertrouw maar op jezelf. Je kan dat. Ik heb er nog niet eens 6 maanden op zitten en ik huppel achter jou aan. Denk er om hoor!Je bent nu nog bang. Dat kan ik niet eens benaderen, hoe jij dat voelt als je zonder refusal gaat. Nou, dan huppelen we toch samen? Er zijn hier nog meer mensen die zonder doen, avec depressies en angsten.Wat dat betreft doe ik met je mee hoor!Weet je wat ik ook knap van jou vind? Dat je ondertussen ook het roken hebt verminderd. Dat heb je toch ook maar gedaan. Zie je wel wat je allemaal kan?(Hee, krijg nou wat, ik zit even te tellen en ik heb bijna 7 maanden. Enfin, het gaat snel.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 quote: Originally posted by: CPASTapas, Misschien moet je eens iets uitproberen wat je nog nooit hebt gedaan? Echt iets nieuws? goeie tip, ga ik eens over nadenken.... pfft het klopt wel, zit nog steeds wel in mijn zogenaamde midlife crisis, is dit het, wat wil ik, en hoe wil ik het. Wat kan me nou echt enthousiast maken en dat is dan toch fotograferen. Daar zou ik me meer in willen verdiepen maar weet nog niet hoe ik dat aan moet gaan pakken.Ik weet dat ik dit jaar veranderingen moet gaan doorvoeren... maar weet nog niet welke weg het in zal gaan, aan de andere kant heb ik er ook wel vertrouwen in dat die weg zich aan zal dienen.Corinne, als je nu trouwens niet zo goed in je vel zit zoals je gisteren al aangaf is het dan niet een idee om toch nog even de refusal te blijven slikken tot je beter in je vel zit?, desnoods naar een lagere dosering gaan zodat je toch nog het gevoel hebt dat het niet kan?? Voel je je nu bang omdat je met de refusal gaat stoppen of omdat er oude gevoelens boven komen die een plek moeten krijgen? Therapie kan zeker in het begin best heftig zijn dus dan is een vangnetje misschien toch nog wel even prettig. Je mag gewoon echt niet gaan terugvallen!!!! dus misschien nog even zijwieltjes gebruiken.Benthe als je nog wakker bent (foei) zou je dan voor mij een kaart kunnen trekken?mijn vraag is inderdaad: wat de toekomst brenge moge of iets in die trend. Jij mag zelf de kaart trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Hoi,Natúúrlijk kun je wel zonder refusal, Corinne. Alleen zul je het vanuit een andere dimensie moeten doen. Het kán dan nl. wel weer, maar je wÃlt het niet meer. En daar heb je de afgelopen 9,5 maand toch hard aan gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 en stel nou dat je er achter komt, dat je dat nou nog niet zou kunnen. So what, dan slik je ze toch nog wat langer... want het belangrijkste is, dat je van de drank af blijft!Mee eens dus, Tapas!Fotograferen dus, en hardlopen.. daar was je toch ook mee begonnen? Na de drank bedoel ik, hangt er van af hoe snel je veranderingen wilt! Nú?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ik schud Tap, maar zeg even welke van boven of beneden?Het gaat over je toekomst zeg je. Dat is nog al algemeen. Werk? Relaties?Oh, je zei al dat ik er maar eentje moest trekken en er valt er een uit, op de grond. De Keizerin. Ik ga die voor je duiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 hahahaha, Pippie ik zie het voor mede vraag is welke richting ik uit wil of "moet" gaan met mijn leven en bezigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ge zijt een vieze Pippi! Tapas: De keizerin duidt op een conflict tussen bewust en onbewust. Je hele psychische ervaring bewerkt bij jou een bewuste wens die je nog niet helemaal durft te uiten. Er is bij jou nog een grote afstand tussen wens en werkelijkheid. Je durft nog niet geliefd te worden.Toch zul je hier binnenkort aan moeten, want "Venus treedt hier eigenmachtig en zelfstandig op". Jouw voorwaarde om alleen te kunnen zijn is de voorwaarde om lief te kunnen hebben en liefgehad te worden.Tja Tapas, ik kan het ook niet helpen, de kaart voorspelt jou liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Goh, ik begin eindelijk te ontspannen... werd wel tijd...voetjes weer op de grond en afgedaald op aarde.Zonder drank!! wel met pammetjes ,pffft wat was ik een elastiekje vandaag zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 oef hellep Benthe....en hij is nog helemaal waar ook!! rotkaarten hihihihi en dat geliefd zie ik zelf als "gezien durven te worden" en dat is precies mijn struikelblok met het opzetten van die expositie, durf ik mezelf zo kwetsbaar op te stellen dat mensen me zien door mijn werk? kan ik daarmee omgaan? de kritiek maar vooral ook de complimenten? onbewust denk ik dat ik wel weet welke kant ik op wil maar het wil nog niet helemaal doordringen in het bewuste..enne, dat stukje "liefde" slaan we gewoon lekker even over, is voor mij beter te hanteren als ik het 'gezien worden door mezelf' als naam geef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Luitjes, ik zou nog wel heel lang willen blijven.. maar morgen gaat er weer vroeg een wekker. Dus, welterusten, slaap lekker!Corinne, je zou het besluit misschien ook een onderdeel van je therapie Kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden