Spring naar bijdragen

Vrijdag 25 januari

Leeuw

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe, dan kun je wel die andere naar huis sturen om die soep voor je te maken ;)

Benthe en Gem: Het is best veel as, dus een gedeelte gaan we uitstrooien bij het strandje hier, daar kwam hij graag.
De rest willen we in een urn doen, maar niet zo'n dodelijk (vreemde woordspeling) saaie; we zijn aan het zoeken op internet naar iets dat ons meer aanspreekt, hebben echter nog niks kunnen vinden.
Beneden mij zit een atelier en die beeldhouwster is een kennis van ons, die had met alle liefde iets voor ons willen maken, maar het zou dan van brons moeten worden want keramiek is te kwetsbaar; echter omdat zij afhankelijk is van de gieterij, zou het veeeeels te duur worden.
We vinden nog wel wat.

Houtje, beetje aan het bekomen van je zware nacht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een helegoeiemorgen allen,
Pfffff, wat 'n lange posts op de "vroege" morgen. Normaal had ik er nu al een uurtje of 4 opzitten, maar ik heb nog steeds vakantie :D. Ben m'n overschot vrje uurtje aan 't opmaken.
Blij te lezen dat het eenieder naar omstandigheden goed gaat.
Het weer ziet er goed uit dus we zullen zo eens naar buiten gaan.
En we houden het weer droog vandaag!

Groetjes..............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben terug van weg geweest en ben een boete van 15 € rijker ppff
de rx zijn gemaakt ik vermoed dat er niets scheelt want die man zei niets , moet dit nu aan mijn huisarts geven en dan wachten tot die mij belt .
ik had een bevlieging (voor de boete ) en ben waterplanten gaan kopen en een mooie japanse koi dit was het hobby van mijnen pa , japanse koi's kweken .
koi is beetje groot uit gevallen voor den aquarium ;-(
houtje dromen is verwerken hop dat het ondertussen een beetje beter gaat
oei oei twee benthekes op het forum;)
cacao ivm spikey , vrij kort na de dood van mijnen pa is blacky zijn hond overleden , mijn ma had een echt altaar gemaakt met de urn van mijn vader en een andere urne met blacky is , dit waren gewone keramieke potten vermits de as in een plastiek zak zat .
ik vindt het nog altijd spijtig dat ik van tosca en lucky niets gehouden heb maar uiteindelijk waar stopt het als men zoals ik al 10 tallen dieren af moeten geven heeft ??
moest ik het kunnen over doen dat zou ik wel graag de as van tosca en lucky en van muchi muchi 37 jarige schildpad gehouden hebben en hier in de tuin een plaatske geven .
ik dacht dat het pepita was die mooie tekeningen maakte van dieren dit is wel iets dat ik ooit laat doen mooie tekening van de diertjes , misschien een tip voor jou ??
hier in belgie schijnt de zon ook volop dus ga ik ramen lappen .
ivm opkomen voor mijn eigen gisteen was er weer een woordwisseling en ik heb een beetje een beslissing genomen mij een a twee weekjes een studio aan zee te huren en eens te gaan bezinnen en nadenken over het doel in mijn leven .
laat jullie pfoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, goed idee, even lekker eruit, helemaal op jezelf en je aura lekker schoon laten waaien aan zee.
Keramiek kan op die manier inderdaad, ik heb alleen 3 katten die bij een sloperij hadden kunnen werken, ik zou het toch jammer vinden als ik iets moois laat maken en dat dat vervolgens ter aarde stort.:$
Een tekening? Ja is ook wel mooi, nog niet over nagedacht.
Ik heb jaren geleden zelf een vijver in de tuin gegraven, oeffff dat kostte me bijna mijn rug; was een verrassing voor mijn ex, daar hebben we uiteindelijk ook koi's in gehad, die werden heel tam, erg leuk.
En ja, als je al je dieren had laten cremeren...had je een huis vol urnen gehad.
Waar was die boete voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo raampjes beneden zijn gelapt :rose:
cacao wat ik hier soms bij mensen zie , is dat ze een beeld van een hond kopen bvb bij blokker tuincentra of noem maar op , er bestaan allerlei honden in , sommige plaatsen daar de as in en geven dit een plaats in huis , deze stenen maar van binnen holle honden zijn er in het klein en in het groot .
ppff de boete was omdat ik geen ticketje gelegd had in mijn wagen en ik dacht eerlijk dat het vrij parkeren was , mijn charmes haalden niets uit bij de dame ppff ;)
zo nu keuken ramen lappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Blacky, te snel gereden? Of een verboden exotisch dier vervoerd? Stout kind!

Houtje ik heb me zojuist gemeld bij Annazorg. Vanwege frequente paniekaanvallen. Niet leuk zijn die.
Ik had bijvoorbeeld vannacht zoiets... enfin, ieder die dat complete verlatene voelt, die extreme angst, daar hoef ik niks meer aan uit te leggen. Dat soort aanvallen ken ik al vanaf dat ik vier was. Soms waren ze even weg. Maar dat helemaal verlatene. Jee, je WEET met je hersens dat het niet zo is. En toch!
Ik vind de beschrijving van dementors uit Potter wel treffend.
Het stomme is, dat ik altijd net doe of er niets aan de hand is. Er is een foto van me van een paar jaar geleden op een verjaardag, dat ik vrolijk zit te lachen. Terwijl ik nog heel goed weet dat alles in mijn hoofd me toen ontviel, ik ging dood, ik wist het zeker. Maar toch heb ik de hele middag nog netjes doorgepraat, iedereen een normaal antwoord gegeven.
Houtje het is niet eens doodsangst, want daar ben ik inmiddels helemaal niet zo bang meer voor. Het is eerder levensangst. Het gat in je hart, ja. Nou daar heb je me heel veel mee geleerd. Dus dank nog voor dat verhaal en dank voor de link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Blacky, is ook een idee..thanks, zo wordt het nog wel eens wat.
Misschien hadden je charmes beter uitgepakt bij iemand van het andere geslacht...jammer.

Benthe ik heb jaren geleden een keer een paniek-aanval gehad, dat resulteerde in een zelfmoord-poging.
Hoop zoiets nooit meer mee te maken...en jij hebt dat keer op keer? Heftig.........ik hoop dat er een therapie voor jou is daar, die je helpen kan. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,

Ik denk dat je gelijk hebt als je het met levensangst benoemt. Ken het zelf ook helaas maar al te goed.
Maar dat was voor je deze ziekte moest doorworstelen. Dan heb je recht op en reden voor angst.
Het is niet niets wat je op je bordje heb gekregen. Ik denk veel aan je en wens je veel kracht en wijsheid toe.
Fijn dat je wel kan mailen want zo'n ziekenhuis wordt toch al snel een wereld buiten de wereld. Op zo'n wolkje, weet je wel?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao het is dat ik niet in zelfmoord geloof, maar daar bagatelliseer ik trouwens die pogingen niet mee. Het is heel heel erg eng en verlaten en alleen, vond jij dat ook?
Zelfs als we elkaar hier herkennen in die verlatenheid kunnen we nog bijna niet vertellen aan elkaar hoe bar dat was.
Je weet het dan gewoon niet meer, alles van binnen is alleen maar paniek en het lijkt wel of er een ijskoude poolwind dwars door je heen waait, zonder dat je maar een beschutting hebt. Niets heb je meer en niets ben je meer. En het nare is, je kan ook niets meer aan een ander vragen. Ze kunnen om je heen staan en zeggen, welnee, het is allemaal niet zo erg. Ja, en dan zit je daar dapper te wezen met de dood in je hart. Nee hoor, het is niet zo erg. Maar ja, je wil toch een ander ook niet zo vreselijk belasten? Dus dan doe je maar weer stoer of je zondert je af. In ieder geval doe je het zelf helemaal in je eentje.
Dat is wel egoïstisch eigenlijk. Want op dat moment ben je gewoon niet meer in staat om de ander de gelegenheid te geven om je te helpen.
Hm, ik ben wel zwaar bezig hè? Hee, ik wil de boel niet versjteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Blacky charmes hebben maar zelden effect op vrouwelijke agenten. Het leest alsof je heel veel aan het verwerken bent. Het kan pijnlijk zijn maar meestal is het op de lange termijn juist goed.
Zo'n koi in een kommetje dat gaat niet. Dat wordt graven meid:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeuw: proficiat: lekker meegedaan met je vrienden en dan gewoon een glaasje cassis. Je bewijst dat het kan, jij kan het dus.

Tapas: en ben je nog gaan schilderen?

Corinne: misschien wil je het in z'n algemeenheid proberen te delen met ons wat je nog pijn doet? Gedeelde leed is halve leed?

Benthe: ja die angsten en maar gewoon doorgaan en niemand die iets merkt.
Dat is juist het punt, tenminste bij mij. Altijd maar in je kracht staan. De sterke, de grote. Mijn genezing kwam op het moment dat ik mijn ware gevoelens uitsprak. Overal en altijd. De angst blijft, maar wordt hanteerbaar en is niet meer allesverterend.

Blacky: Mijn moeder:..... Vandaag werd me duidelijk dat ik nu pas een nieuwe start kan maken in mijn leven. Vergeven, accepteren en loslaten. Mezelf vergeven, accepteren en loslaten, maar ook andere mensen waar ik moeite mee heb. Zonder drank.
Vandaag een nieuwe start met de 'echte zin' om niet meer te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

benthe je bent mogelijk zwaar bezig maar dat is juist goed .
een periode na de dood van mijn ma en ook gisteren had ik zo een aanval , toen in spanje ben ik in pijama om 03 uur snachts naar de spoede gereden want ik zag geen uitweg meer .
daar heb ik een prik in mijn kont gekregen en twee tabletjes om te kalmeren .
vannacht voelde het ook zo aan maar ik was blij dat er nog kalmeringspillen noch drank in huis was .
mijn partner begint mij jackel en hyde te noemen .
benthe het is goed om het van je af te schrijven als ik jou lees dan denk ik aan hoe ik mij naar de buitenwereld gedraag , stoer en altijd alles oke terwijl ondertussen mijn hart bloed
sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O niets.........maar ik schaam me zo ervoor. Ik heb vannacht weer een halve psychose-droom gehad, dat ik dood ging. Ik schaam me ervoor om dat er hier mensen zijn die vechten voor hun leven: en ik, ik vond het helemaal prima. Ik wilde zó graag niet meer leven, en daar schaam ik me vreselijk voor, maar toch helpt het om het aan jullie te vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Houtje: wat @#%$ sh*t zeg. Smijt die rot depressie de deur uit. Vermorzel hem, stamp hem fijn. Ga eens even helemaal harstikke boos worden. Heb je nog een oud servies: ga eens effe hard schreeuwen!!! En zeg @#$#@ rot depressie ik WIL JE NIET MEER. NIET GEWENST!!!!!!!

Een dikke knuffel van mij en een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat helpt nou net niet An. Ik moet het van mezelf gewoon accepteren, want boos worden doe ik alleen op mezelf, en dat helpt niet. En mijn ROWA (ik schrijf het expres zo dat is anti-google) vindt dat ik teveel servies heb maar ik heb jaaaaaaaaren gespaard voor dat servies dus ik houd het (heel).

Ik heb wel nog kristallen wijnglazen groot en klein, sherryglazen en champagneglazen, die kunnen eruit. Maar dat vind ik ook weer zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...