charlie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Lekker Sammy, naar de kapper!!Zelf ben ik 10 januari geweest voor een permanent dat er nu al uit is, jaja, ik moet bellen, ik weet het..maar vind het altijd heerlijjk bij de kapper..Ben vannacht toch gevallen trouwens.............. zat op een afgelegen locatie, bewoners die nog niet thuis waren moesten zich melden zodat ik met ze mee kon lopen naar de schuur.... Is het daar toch een partijtje donker!! Dus ik viel over een soort stoeprand, pijn ondet mn linkeroog, mn linkerknie, en mn linkerhand kan ikmal helemaal niet gebruiken.ll..FOBO geschreven, dus bejn benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 quote: Originally posted by: safidepafiBaby huilt niet maar wil met lego spelen..hij is al twee dus het is meer een kleuter...kom later nog wel even weer! Ook de kinderopvang ingegaan?Liggen er hier nu vijf in campingbedjes en op matrasjes te slapen, hou ze wakker tot de boterham en leg ze dan allemaa tegelijk in bed, heb ik ook even pauze. Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Safi, wat kunnen mij die kindertjes schelen??Echt helemaall niks hoor!Doeg doeg!, Nu ga ik écht pitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 quote: Originally posted by: charlieSafi, wat kunnen mij die kindertjes schelen?? Echt helemaall niks hoor! Doeg doeg!, Nu ga ik écht poitten... ?????????????????Weet ff niet wat ik hier van moet denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Hoi mensen,Ik heb een drukke ochtend gehad. Voel me vandaag lekker in mijn vel zitten.Vanmiddag een drukke middag en dan volgt nog een drukke avond.Echt veel zullen jullie dus niet van me zien vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 een mens moet eens lachen ook he Wat bier allemaal kan doenEen vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen. Achter de bar ziet hij een grote ton, die tot de rand is gevuld met 10 eurobiljetten. De man schat dat er duizenden euro's inzitten. "Wat is dat met die ton?" vraagt hij aan de barman. "Wel, je moet tien euro betalen en als je drie testen hebt doorstaan, dan krijg je al het geld." "Wat zijn die drie testen?" "Eerst betalen, dat zijn de regels." De man betaalt en z'n biljet gaat de ton in. De barman zegt: "OK, dit is wat je moet doen. Eerst moet je een héle liter pepertequila uitdrinken, het geheel in één keer en zonder een spier te vertrekken. Ten tweede, er zit hier buiten aan een ketting een pitbull met een zere kies. Die moet je eruit halen met je blote handen.Ten derde, er zit boven een vrouw van 90 jaar die in haar hele leven nog geen enkel orgasme heeft gehad. Je moet ze laten klaarkomen." De man antwoordt: "Wel, ik weet dat ik tien euro heb betaald, maar ik ben geen idioot, ik kan dat niet allemaal doen. Onmogelijk!" "Wel, je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton, dat zijn de regels." De tijd gaat voorbij, de man drinkt nogal wat en vraagt dan behoorlijk aangeschoten: "Waar is dien tequila?" *hik* Hij pakt de kroes met beide handen vast en slaat hem in één keer achterover. Tranen stromen over z'n gezicht, maar hij vertrekt geen spier. Vervolgens zegt hij: "O-oowKeej en dan na het wwoefffffke, hé." Hij waggelt naar buiten en spoedig horen de gasten een geweldig gewroet en geschuifel. Ze horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plots een ijzige stilte. Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar weer binnen, z'n shirt aan repen en z'n lijf vol beten en schrammen. "O-oowKeej, lacht hij, en waar i-is da wwijfff met die zzere tand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Blacky. foei toch. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 quote: Originally posted by: Cacaoquote: Originally posted by: charlieSafi, wat kunnen mij die kindertjes schelen?? Echt helemaall niks hoor! Doeg doeg!, Nu ga ik écht poitten... ?????????????????Weet ff niet wat ik hier van moet denken. ...denk even hardop, dat als Charlie nachtdienst gehad heeft en alleen daarna nog drinkt om te slapen, in de loop van de ochtend steeds meer schrijffouten gaat maken en uiteindelijk pas na 13:25 uur uitlogt, haar "slaapverwekker" meegeholpen heeft aan die opmerking...He Charlie, als je weer zo graag opnieuw geboren wilt worden ben je zo'n kindje... Hoop dat er dan een volwassene is die zich bekommert om het kindje dat je dan bent.Met wat meer volwassenen die zich om hun kindertjes bekommeren krijg je volwassenen die geleerd hebben op een normale manier met spanneningen en weet ik veel wat om te gaan, dus minder mensen die hun oplossing zoeken in drank wat hun nog verder in de problemen zal brengen.(Wilt trouwens niet zeggen dat ouders de schuld zijn, soms zijn er andere oorzaken en altijd ben je zelf uiteindelijk verantwoordelijk voor je drankgedrag, niet je ouders)Hoop dat je lekker geslapen hebt Charlie, leuk gedroomd en sterkte met je verwondingen van je val vanacht.De laatste tijd begin ik weer beter te slapen zonder drank en sta ik ook fitter op zonder drank, altijd jammer dat ik dat vergeet als ik wel drink.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Blacky. succes en sterkte met de rest van je klus vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Blacky...:DB);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 lukt wel bambam , heb al mijn frustraties in de strijk gestoken en in het zuigen van het huis , zweet loopt mijn lijf af .ook naar japan gebeld om met mijn broerke te praten maar die moest tot 00 japanse tijd werken , dan maar een beetje met mijn japanse schoonzus gepraat .naar gemeente huis gebeld maar daar voorzien ze problemen vermist wij niet erkende kinderen zijn , en ja dat is ook even een klap op je gezicht , ondanks de feit dat ik dit al jaren weet .safi ik lees wel graag kleuter verhalen alleen kan ik je niet helpen want heb geen kiddos charlie lig je nu eindelijk in je bed of moet ik je komen onder stoppen ??zo nu ga ik douchen want ik stink als een varkentje en dan wndeling met mijn hondje een beetje frisse lucht zal mij goed doen en hoe is het met bambam ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 doeg doeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 jan jansen ging zwemmen in leopoldville en zwom met geweld tegen een krokodil .waarom zit ik met dit liedje in mijn hoofd ??ben lekker gedoucht en tourke met hondje wezen maken moest mij wel aan de takken van de bomen vasthouden door .......... de wind .nu ga ik stillekes aan de pc afsluiten en vertrek richting notaris , hoop dat er daar geen problemen zijn want mijnen kop zit al vol genoeg .this hier maar stillekes op het forum zijn jullie het vechten tegen de ..... ??lieve mensen tot vanavond laat , laat jullie niet op de kast jagen , want de enige persoon die telt ben jij zelf adios Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Hoi Blacky, succes bij de notaris.En ik ga me klaar maken, voor te gaan hardlopen. Als ik tenminste niet weg waai, want het begint hier al aardig te waaien.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 ??? sorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Goedemiddag allemaal,Zo een leuke ochtend gehad, ben naar biuten geweest maar errug winderig, ben net niet van mijn krukken gewaaid.Verder heb ik prachtige bloemen gekregen en ja ik had 13 kaarten in de brievenbus, daar kan je toch blij van worden:DTina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Ferry,Het stormt, hopelijk heb je geen wind tegen;)Blacky,Succes bij de notaris, en van harte met je nieuwe huis.:present:Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Eerlijkheid is iets moois. Maar wat is dat 'eerlijk zijn'. ..........Feit is dat eerlijkheid overwint.Ik denk dat de opmerking van Benthe, Charlie aardig heeft geraakt. Maar dat zit dan in Charlie zelf dat het raakt en is niet aan Benthe. Want op een gegeven moment zal je toch eerlijk aan jezelf moeten bekennen dat je als maar terug aan het vallen bent en jezelf een beetje voor zit te liegen door te zeggen de volgende keer... de volgende keer. Dat is heel zwaar voor je Charlie, ik ken dat maar al te goed. Maar dan moet je er niet van staan te kijken dat er mensen zijn die daar op een gegeven moment hun vragen over hebben.... heel logisch dunkt me.Ik had dit niet geschreven als ik de laatste mailtjes niet van je had gelezen Charlie: ik ben daar heel erg van geschrokken en heeft me diep geraakt..... heeft dus alles met mezelf te maken, hoe ik daar tegen aan kijk, maar mijn maag draait ervan om...................Aan Pippi zou ik willen vragen hoe het nu eigenlijk met haar zelf gaat. Veel commentaar, maar je laat niks van jezelf zien of horen. Ik vond je heel raar reageren op Benthe en heb zo mijn vragen.Verder lees ik alleen maar heel verstandige dingen hier en ik wil SPUD onderschrijven:PRIMA FORUM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 P.S. ik heb geen griep of zo. Na het middagslaapje was ik heel fit. Raar he. Hier gaat het heel erg goed en we gaan carnaval vieren, jippppppppppieieieie. Moet aan Marjo denken, ik moet er dus niet aan denken er aan mee te willen/moeten doen. brrrrrrrrrrrrrrr...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Jan Klaassen was trompetter bij het leger van de prinshij marcheerde van den Helder tot den Brielhij was geen held en hij had geen gelden hij hield niet van het krijgsgeweldmaar trompetter was hij wel in hart en ziel.., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 OH ja, VANDAAG DRINK IK NIET, wie doet er eigenlijk MEE???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Hoi An,Blij dat je er even bent, hier je kadootje, niet te veel van eten hoor! Slecht voor de lijn ,maar ze zijn heel lekker die bonbons.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Charlie,Ik wil niet op je reageren, maar doe het toch, om jezelf niet te veel tekort te doen, log uit en kom weer terug als je gewoon kunt schrijven, voor je eigen bestwil.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Ha mjammmmm Tina, djie mzijn heeeeeeeeeeel lekker, dat je nog aan me hebt gedacht, dat is heerlijk.Neem er zo nog een. Precies Charlie: kiep de resten weg en lees dit morgen nog eens terug en kies voor jezelf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Ik heb het maar in vogelvlucht gelezen.Toch wil ik het volgende met je delen CG ging keer op keer op haar mond toch staat zij nu al meer dan een jaar droog. Blacky, hoe vaak ging jij op je bek voordat je het haalde en kijk nu eens. Marieke, hoe vaak jij en je gaat nu kei goed.Benthe soms krijg ik de balen van je. Ik ga nu keer op keer op mijn bek maar heb het ooit meer dan een jaar vol gehouden. heb je er wel eens aan gedacht dat een gewoontedrinker anders is dan een alcoholist? Van he schit ik drink te veel, stoppen tot aan nu ben ik weer mijn baan , rijbewijs , woning kwijt. Ik heb wel eens geslapen in een parkeergagarage in Spa gelukkig wel de race gehaald maar toch.........IK ben nl. wat mijn vriendinnen zeggen een kakker. zie je een kakker toch niet doen.Elke keer als ik denk op het forum die gaan het niet halen doen ze het toch. Van degene die zo goed gingen hoor je soms nooit meer iets. Betekent dat dan dat het goed gaat?Wat zou jouw voorstel zijn al weer op je bek gegaan, ga toch weg want dit haal je nooit?Irriteer je maar, het doet mij niets. mensen zijn hier niet voor niets en het blijkt keer op keer dat de knop op een keer om gaat. En die halen het. Mensen die geen problemen hebben en het zo maar doen zijn of erg gezegend over waren geen alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden