albertina Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Goedemorgen,Allereerst Benthe hopelijk is de koorts wat gedaald:present:Aan een ieder die het gisteren niet ADB heeft gehouden begin vandaag opnieuw, het is de moeite waard!Ik ga dag 3 in met vol vertrouwen, mede dankzij jullie:)Ga nog even terug naar mijn mandje, alhoewel? Nou ik zie eigenlijk wel, nog even de keuken in krukken en een Senseotje, voor een ieder die het moeilijk heeft vandaag veel liefs en wijsheid.Liefs Tina:light: @CPAS @ Trees heb genoten van de film gisteravond @ Cacao:D Geniet van Bulletje @ An:present: @ Blacky @ Houtje:) @ Sandra Je gaat toppie!!!!En voor een ieder die ik vergeten ben:D:clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Goedemorgen allemaal. Het is nog erg vroeg he Tina. Geslapen als een olifant en behoorlijk fris.Tina: geweldig je gaat je derde dag in ... en dat ga je voor elkaar krijgen he vandaag!Ik doe in ieder geval met je mee.Allemaal veel sterkte vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Goedemorgen An , Tina en iedereen die nog gaat inloggen,Maandag, heb onvoldoende geslapen en heb geen zin, maar ja, zal wel moeten. Ik heb last van het maandaggevoel.Ben niet helemaal wakker en het liefs ga ik ook weer een uurtje mijn mandje in, helaas moet naar het werk.Benthe, hopelijk knap je snel weer op. Tina, je gaat goed, volhouden !!An , je gaat fantastisch. Voor de rest maak een mooie dag van deze, al heb je geen zin. Vroeg of laat komt alles wel goed.Liefs,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Morgen!Kop op, Sandra, gewoon met frisse moed beginnen en met een uurtje zit je wel weer "in the flow". Het wordt vanzelf 5 uur... Iedereen veel sterkte vandaag, een nuchter leven is zoveel beter, ga er voor!Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Hoi Sandra,Ben stiekum wel een klein beetje jaloers, al ben je moe je kan lekker werken joh je zit er zo weer in, zal aan je denken zo zittend op de bank ............Liefs Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Houtje,Mogge!!!!!!!!!!Had toch echt begrepen dat je een beetje zou uitslapen.......je bent wel weer vroeg uit de veren, je gaat toch niet meteen weer met de strijkbout aan de gang he?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 quote: Originally posted by: AnGoedemorgen allemaal. Het is nog erg vroeg he Tina. Geslapen als een olifant en behoorlijk fris. Tina: geweldig je gaat je derde dag in ... en dat ga je voor elkaar krijgen he vandaag! Ik doe in ieder geval met je mee. Allemaal veel sterkte vandaag!! Ik doe zeker mee An, en kom je vast nog tegen vandaag:present:Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Allemaal, veel plezier hier op het werk.Ik ga alvast naar het werk. Water het wordt inderdaad zo weer 5 uur.Veel plezier vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Sandra: een moeilijke maandagmorgen opstart? Wie weet, maken we iets leuks, moois, nieuws mee vandaag?!Water: ook sterkte vandaag.Tina: zo is het maar net, als je niet kan of mag werken, dan zou je wel willen. Oh wat zitten we toch raar in elkaar.tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Tina, ik zou uitslapen. Maar mijn relatie was ook hier, en dan ben ik altijd vroeg wakker. Ben er toch echt niet aan gewend om niet alleen in bed te liggen. En toen werd Zoon vannacht ziek dus waren de popjes aan het dansen...ach nou ja. Ik ga nu lichtbakkeren dus jullie nog even pesten........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Nee ik ga niet strijken maar ik moet toch achter de peecee dus ik ga mijn notulen van vrijdag uitwerken. En ik kom af en toe "kijken". Wel gezellig zo. Wacht, ik zet nog even de internetradio aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Goeie morgen allemaal,Ben nog niet fit, dat zal nog wel even duren.Ik ga zo werken. Ach, 3,5 uur moet wel lukken.@Albertina,Sterkte met je gipsen onderdaan! @An,@Sandra,Dat maandaggevoel gaat vanzelf over.@Water,Buiten vind je jezelf terug. Ziet er hier erg nat uit.Werk ze.Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 @Houtje,Werk lekker je notulen uit, dan ben je zo klaar ermee.Ben nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Houtje,Jij hebt altijd van die grappige uitdrukkingen, wat is lichtbakkeren!!!!!!!!!???????????Ben benieuwd.Nou ik ben ook gewend alleen te slapen en als er iemand slaapt word ik ook vroeg wakker en onrustig, hahahah we zijn het niet meer gewend de mannen.... Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Hoi hoi,Alles wel hier. Doe allen je best!*** Calimero, er volgt later een reactie. Bedankt!Groetje Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Hoi hoi,Hier ook verveel me te pletter, wat ben je vroeg?Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Als mijn relatie er is zijn we laat wakker. Beetje feest! Ach ja, ieder diertje z'n pleziertje.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Nou Tina, ik ben in oktober 2007 begonnen met lichtbak-therapie. Het duurde een hele tijd (normaal merk je het binnen 5-10 dagen) maar na ruim een maand dacht ik toch dat ik er baat bij had. Alleen bij mijn psychiater (20 km heen, 3/4 uur daar, 20 km terug) was ik een hele ochtend bezig en toen het begon "aan te slaan" heb ik nog vóór de Kerst zelf een kleine daglichtlamp (en dat heet een lichtbak) gekocht. Nou ja, het is een behoorlijk dicng hoor, daar niet van. Tja, toen hadden we het op het forum erover, ik was niet de enige. Dus we hadden het over lichtbakken, maar dat is géén werkwoord, toen ging het over de "lichtbakkers" en daar is het werkwoord weer vandaan gekomen. Tja, dat gaat vanzelf hè. Nou ga ik maar naar mijn notulen. Ze roepen nog niet echt heel hard hoor. Ik kan de Senseo nog wel even laten gieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Soothe, hebben jullie een vrije dag gemaakt van vandaag? Wauw, wat een lef. Geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Mogguh,D-day vandaag.half 10 de dierenarts bellen,dan weet ik hoe laat.Hij is nu erg onrustig, voelt het vast aan:(Houtje, TLC= Tender Loving Care voor iedereen, sterkte waar nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Nee beste Houtje. Anna is al naar haar werk! Een druk baasje.Soms is ze hier of ik ben daar. Daarna komt het alleen zijn harder aan.Een mens is een groepsdier, toch. Niet echt 'gemaakt' om alleen te zijn.Bovendien genieten we van elkaars aanwezigheid. Het kan verkeren zei, Bredero.Dus ik ga maar wat opruimen. Hondje toiletteren, dat soort zaken.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Lieve Cacao,Heel erg veel sterkte, denk aan je.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 quote: Originally posted by: houtjeNou Tina, ik ben in oktober 2007 begonnen met lichtbak-therapie. Het duurde een hele tijd (normaal merk je het binnen 5-10 dagen) maar na ruim een maand dacht ik toch dat ik er baat bij had. Alleen bij mijn psychiater (20 km heen, 3/4 uur daar, 20 km terug) was ik een hele ochtend bezig en toen het begon "aan te slaan" heb ik nog vóór de Kerst zelf een kleine daglichtlamp (en dat heet een lichtbak) gekocht. Nou ja, het is een behoorlijk dicng hoor, daar niet van. Tja, toen hadden we het op het forum erover, ik was niet de enige. Dus we hadden het over lichtbakken, maar dat is géén werkwoord, toen ging het over de "lichtbakkers" en daar is het werkwoord weer vandaan gekomen. Tja, dat gaat vanzelf hè. Nou ga ik maar naar mijn notulen. Ze roepen nog niet echt heel hard hoor. Ik kan de Senseo nog wel even laten gieren. Oh ik snap het nou jammer dat je er niet bruin van wordt, maar dat het je goeddoet is fantastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 He, get choco, ik voel met je mee... vandaag echt afscheid nemen van je bulletje. Weet dat je de goede keuze maakt door voor hem te kiezen want hij kan het zelf niet doen. Vandaag mag hij over de regenboogbrug gaan en kan hij zometeen weer gewoon spelen en dollen daarboven. Ik ben in gedachten vandaag bij jullie. Heel veel sterkte!!!Lichtbakkeren, ik heb het ook geprobeerd maar bij mij werkte het averechts, alsof ik 10 kannen koffie op had en ik drink juist om die reden geen koffie Ik werd er dus hyper van. Dus als je wilt lichtbakken doe het dan onder begeleiding.Okee, ik mag vandaag ook weer 3,5 uurtjes werken en heb gelukkig geen weerzin. Ik zie wel wat ik vandaag te doen krijgtot later, allemaal een heel fijne dag en houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Cacao, sterkte!Ik heb drie keer een hond in laten slapen, steeds een drama.Mijn Spaniel, toen mijn Basset en als laatste mijn Scottish terrier. Dat was echt een ramp. Pas acht jaar oud, wat jong is voor een Scottie! Zij kreeg maligne lymphoom. in één maand dood.Houd je goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden