charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Marjovan harte gefeliciteerd!!!! :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Marjo van harte gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 En Charlie, werkze. Ik ga weer eens proberen te pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Marjo,Op dit vroege uur,Hieperdepiephoera:moon::musicnote:Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goedemorgen,Ik ben heel vroeg wakker. Ik heb vandaag een spannend gesprek op mijn werk. Ik dacht dat ik er redelijk ontspannen voor was, maar nu blijkt toch wel dat ik zenuwachtig ben.Nu heb ik echter ook even tijd om rustig wakker te worden en om even bij te lezen.Marjo,:light::light::light::light::light::light:Gefeliciteerd met je mijlpaal van 3 maanden gisteren!!:light::light::light::light::light::light:en van harte met je verjaardag!!!:light::light::light::light::light::light:Je schreef gisteren zo'n mooi stuk over hoe je je voelt. Zo herkenbaar, ik had het zelf kunnen schrijven!!Ik heb dit gevoel lang gehad, vele maanden. Soms heb ik het nog, maar het is minder vaak. Het komt dus goed. Maar dat ellendige geduld he?Je doet het hardstikke goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Tina,het gaat gelukkig al beter met je voet, las ik! Ik vind het ook heel knap dat jij weet vol te houden! Flower,de eerste dagen zijn moeilijk, maar je doet het toch maar. Sterkte en een fijne dag!Anjo,goed te lezen hoe je gaat.An,razend knap dat je zo goed volhoudt deze dagen. Het is voorbij vandaag! En je hebt deze hobbel weer genomen! Corinne,Gefeliciteerd dat je de stap hebt durven nemen en dat het vandaag je eerste Refusal-loze dag wordt!Werk ze vandaag! Houtje,sterkte meis! Je hebt een mooie kaart ontworpen voor je moeder, heel belangrijk. Neem veel tijd om alles een plaats te geven! Beterschap met je zus! Safi,jij een omdat je zo goed volhoudt, ondanks alle achterdeurtjes die af en toe open piepen. Vie,welkom onder je nieuwe naam. Veel sterkte vandaag. Ik hoop dat de behandeling een beetje is vol te houden en dat het reultaat gaat hebben!Alle anderen ook een en voor het volhouden en dat jullie het lef hebben om je leven te willen veranderen!Ik zou graag nog berichten willen horen over Kaia, Marion, RJB, Kohtje, Knuffie en nog wat mensen. Als jullie dit lezen... laat even wat horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Mogge!!Hee Vieik had je niet meer zien reageren en verder was er ook niemand vannacht, heb ik een keertje de beschikking over internet, haha. Gaat het een beetje met je?Gem, spannend, zo'n spannend gesprek!!! Horen we nog van je?Ook van mij gefeliciteerd Corinne met de volwassenheid!! Petje af voor jou!!Verder sluit ik mij graag aan bij de laatste regel van Gem, hoe is het met jullie, dames en heer????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Marjo, dubbel gefeliciteerd! ::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Lieve mensen,Helaas, ik ben niet jarig. Het spijt me, blijkbaar mijn profielgegevens onjuist ingevuld. Ik ben 2 juni jarig....... SORRY!!!!!!Hartstikke bedankt voor alle warme en lieve felicitaties!Welke mijn 3 maanden droog staan betreffen, die neem ik met heel veel dank aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hihizijn we in ieder geval niet te laat, Marjo!!Gefeliciteerd met 3 maanden dan maar he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden