Spring naar bijdragen

woensdag 6 februari


Flower

Aanbevolen berichten

Ik ga douchen en de nodige dingen als boodschappen, naar de drukker, maar het was fijn even lekker hier te kunnen zijn. Ik vind CHANKA ook wel wat, ik weet niet waarom. Heeft ieta van Sjakka en toch zit iedereen erin. Moeten jullie zelf weten, het is jullie team. !!!
Latersssssssss!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alleen maar mooi, dat een zoon zijn moeder in bescherming wil nemen toch?
Maar mss als hij ziet dat je serieus bezig bent wat aan je verslaving te doen, dat je toch welkom bent op haar verjaardag?
De tijd zal het idd leren, iig is het zo te horen een prachtig, levenslustig meiske!!

Dag Houtje, plezier vandaag en mss komt Anjo nog langs en heeft zij zelf ook nog ideeen, ik vind de jouwe iig leuk klinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

buenos dias adb,ers,
zo juist mijn bedje uit redelijk geslapen
karinneke voorzichtig met de viervoeters
marjo van harte met je verjaardag :sun:
charlie zet hem op :present:
hier aan zee beetje veel wind , straks naar oostende heerlijk dagje met ook niet drinkende meiden
voor de rest is er maar een zaak die ik weet en dat is dat ik de eerste laat staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
blacky

buenos dias adb,ers,


zo juist mijn bedje uit redelijk geslapen


karinneke voorzichtig met de viervoeters


marjo van harte met je verjaardag
:sun:

charlie zet hem op
:present:

hier aan zee beetje veel wind , straks naar oostende heerlijk dagje met ook niet drinkende meiden


voor de rest is er maar een zaak die ik weet en dat is dat ik de eerste laat staan


Ben jaloers op jou, dat woont zomaar aan zee ;) Lijkt me heerlijk uitwaaien daar op het strand..fijne dag Blacky!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zo ben net wakker, erg onrustig geslapen, en ik was niet de enige, las ik al.

Karinneke,
Sterkte, jammer dat je niet kan gaan werken, maar goed dat je er weer bent.

Houtje,
Zou ook wel benieuwd zijn wat je voor kaart hebt ontworpen, is vast heel mooi geworden, wat naar van je zus, sterkte ermee.

Gem,
Succes met het gesprek op je werk.

Charlie,
Ook goedemorgen, lekker een weekje vrij, super dat je er weer bent speciaal voor jou een
:present:.

Blacky,
Fijne dag met je vriendinnen.

An.
Het zit erop.......de carnaval.

Voor een ieder die ik vergeten ben, een fijne dag en ik laat de 1e staan vandaag.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen har ,
ge moet niet jaloers zijn , ben maar op een soort rust bezinning aan zee B)
maar ik hou wel enorm van de zee , in spanje altijd redelijk dicht aan zee gewoond , en toen ik een ukkie was hier in belgie ook
de zee is voor mij iets prachtigs en gelijktijdig heb ik er schrik van
zo nu een beetje stofzuigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieverds!

Houtje veel sterkte vandaag, zal niet meevallen, maar je bent gelukkig een krachtig mens.

Karinneke, goed dat je bij TACTUS terecht kunt, ik heb goeie ervaringen daarmee en velen met mij.

Har, proficiat met je 2 weken en wat een origineel kado voor Luna!


Hier gaat alles goed, mijn HH komt langzaam op orde, ik heb een goeie tip hier, een tijdje geleden gekregen (van wie weet ik niet meer?) in praktijk gebracht: Een grote glazen pot gevuld met briefjes, op elk briefje staat een klus van de dag. Zonder te smokkelen gaat het me prima lukken om het weer leefbaar te krijgen hier, en dat doet me deugd!
Nu nog even wat TACTUS-werk doen, en dan weer aan de slag.

Heb en hou 't goed vandaag en zo droog als je wilt..Ik hou 't droog.

:heart:, C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik heb... ahum... op het andere draadje ...mmm....al aangegeven niet jarig te zijn vandaag. Kwestie van niet opgelet bij mijn aanmelding :$

Wel neem ik graag alle felicitaties aangaande mijn 3 maanden ADB met vielen dank, in ontvangst!

Voor de rest moet ik maar eens een afspraak met de huisarts maken, voor mijn nog steeds aanhoudende darmklachten. Dacht eerst dat ook dit bij de ontwenning hoorde, maar denk nu dat ik alles een beetje kapot heb gemaakt de afgelopen jaren... In plaats van energie te krijgen word ik alleen maar met de dag kouder en meer moe!

Voor de rest alles goed, wekker ging potjandorie om 6;00 omdat man pannenkoeken wou bakken voor z'n collega's. Beetje vreemd, maar wel gezellig! Kinderen kwamen ook echt in hun ogen wrijvend beneden van; wat doen jullie hier zo vroeg? (gni gni, nieuwe levensstijl?).

Have a nice day B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...