Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ik ga douchen en de nodige dingen als boodschappen, naar de drukker, maar het was fijn even lekker hier te kunnen zijn. Ik vind CHANKA ook wel wat, ik weet niet waarom. Heeft ieta van Sjakka en toch zit iedereen erin. Moeten jullie zelf weten, het is jullie team. !!!Latersssssssss!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Alleen maar mooi, dat een zoon zijn moeder in bescherming wil nemen toch?Maar mss als hij ziet dat je serieus bezig bent wat aan je verslaving te doen, dat je toch welkom bent op haar verjaardag?De tijd zal het idd leren, iig is het zo te horen een prachtig, levenslustig meiske!!Dag Houtje, plezier vandaag en mss komt Anjo nog langs en heeft zij zelf ook nog ideeen, ik vind de jouwe iig leuk klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Wat je zegt, Charlie. Kop op he? Je hebt weer een nieuwe start gemaakt, goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 buenos dias adb,ers, zo juist mijn bedje uit redelijk geslapen karinneke voorzichtig met de viervoeters marjo van harte met je verjaardag charlie zet hem op hier aan zee beetje veel wind , straks naar oostende heerlijk dagje met ook niet drinkende meiden voor de rest is er maar een zaak die ik weet en dat is dat ik de eerste laat staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 quote: Originally posted by: blackybuenos dias adb,ers, zo juist mijn bedje uit redelijk geslapen karinneke voorzichtig met de viervoeters marjo van harte met je verjaardag charlie zet hem op hier aan zee beetje veel wind , straks naar oostende heerlijk dagje met ook niet drinkende meiden voor de rest is er maar een zaak die ik weet en dat is dat ik de eerste laat staan Ben jaloers op jou, dat woont zomaar aan zee Lijkt me heerlijk uitwaaien daar op het strand..fijne dag Blacky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goedemorgen,Zo ben net wakker, erg onrustig geslapen, en ik was niet de enige, las ik al.Karinneke,Sterkte, jammer dat je niet kan gaan werken, maar goed dat je er weer bent.Houtje,Zou ook wel benieuwd zijn wat je voor kaart hebt ontworpen, is vast heel mooi geworden, wat naar van je zus, sterkte ermee.Gem,Succes met het gesprek op je werk.Charlie,Ook goedemorgen, lekker een weekje vrij, super dat je er weer bent speciaal voor jou een .Blacky,Fijne dag met je vriendinnen.An.Het zit erop.......de carnaval.Voor een ieder die ik vergeten ben, een fijne dag en ik laat de 1e staan vandaag.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 morgen har , ge moet niet jaloers zijn , ben maar op een soort rust bezinning aan zee maar ik hou wel enorm van de zee , in spanje altijd redelijk dicht aan zee gewoond , en toen ik een ukkie was hier in belgie ookde zee is voor mij iets prachtigs en gelijktijdig heb ik er schrik van zo nu een beetje stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goeiemorgen lieverds!Houtje veel sterkte vandaag, zal niet meevallen, maar je bent gelukkig een krachtig mens.Karinneke, goed dat je bij TACTUS terecht kunt, ik heb goeie ervaringen daarmee en velen met mij.Har, proficiat met je 2 weken en wat een origineel kado voor Luna!Hier gaat alles goed, mijn HH komt langzaam op orde, ik heb een goeie tip hier, een tijdje geleden gekregen (van wie weet ik niet meer?) in praktijk gebracht: Een grote glazen pot gevuld met briefjes, op elk briefje staat een klus van de dag. Zonder te smokkelen gaat het me prima lukken om het weer leefbaar te krijgen hier, en dat doet me deugd!Nu nog even wat TACTUS-werk doen, en dan weer aan de slag.Heb en hou 't goed vandaag en zo droog als je wilt..Ik hou 't droog., C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hoi Blacky, Cacao, Albertina en wie er nog meer bijgekomen is ondertussen........Bedankt voor je roosje, TinaHar, mijn achtertuin grenst ook op zo'n metertje of dertig van zee.......Ik kwam een leuke tongbreker tegen: plak bakbloedworst....ik struikelde er direct over, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 oooh Cacao.......ik zal morgen weer moeten beginnen met een week achterstallig onderhoud...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ik duik eens lekker mn bedje in, fijne dag allen en tot een andere keer maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Albertientje,Gewoon de zweep erover dan weten ze meteen wie de baas is ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goedemorgen,Ik heb... ahum... op het andere draadje ...mmm....al aangegeven niet jarig te zijn vandaag. Kwestie van niet opgelet bij mijn aanmelding :$Wel neem ik graag alle felicitaties aangaande mijn 3 maanden ADB met vielen dank, in ontvangst!Voor de rest moet ik maar eens een afspraak met de huisarts maken, voor mijn nog steeds aanhoudende darmklachten. Dacht eerst dat ook dit bij de ontwenning hoorde, maar denk nu dat ik alles een beetje kapot heb gemaakt de afgelopen jaren... In plaats van energie te krijgen word ik alleen maar met de dag kouder en meer moe!Voor de rest alles goed, wekker ging potjandorie om 6;00 omdat man pannenkoeken wou bakken voor z'n collega's. Beetje vreemd, maar wel gezellig! Kinderen kwamen ook echt in hun ogen wrijvend beneden van; wat doen jullie hier zo vroeg? (gni gni, nieuwe levensstijl?).Have a nice day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Tja, dat heb je met die korsadingeskoppies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 edit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 quote: Originally posted by: pippiHeb ik weer.In al die maanden open ik voor de tweede keer een draadje. Ik hoop dat je vaak naar de wc moet vandaag. Humm?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nou zeg, je hoeft niet meteen zo lelijk te doen. Je kunt er ook gewoon om lachen! En het is al helemaal niet aardig om mij nóg vaker naar de w.c. te wensen Pippilotta-Snotta!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Tis me d'r een, die Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 marjo ik wil mijn felicitaties en kus terug of neen toch niet hou ze maar in verband met gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Jaah, ik had ze al heel luid smakkend hélemaal verorberd, lekker puh!Breek me de B** niet open Har.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Wat zit je het meeste dwars, Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 He Pippi,Ik ook van jou:heart:Tina;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden