safidepafi Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Trusten RV !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Ik las net zelf het verhaal van verslavings gedrag ook nog even en zag dit stukje quote: Herkenning: een soort zesde zintuig van verslaafden. Je herkent de personen die verslaafd zijn aan hun manier van doen. Zoiets als Hollanders in het buitenland! Ik heb dat nog steeds dat alcoholisten en drugverslaafden altijd naar mij kijken en gelijk iets hebben van Oh daar heb je haar ook en naatuurlijk herken ik hun ook. Soms vind ik dat best lastig.Maar ik voel me nog steeds een underdog...zou het daar aan liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Ik ga zo ook mijn donsje weer knuffelen!Fijne avond voor de wakkeren, slaapwel voor de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 poeh, wat kun je soms veel leren in een avond. Actie was altijd reactie.. nu eerst mezelf weer in het gelid gezet en zonet eerlijk aan man verteld hoe het voelde en wat het met me deed. Goed gesprekje gehad!Knuf, wat fijn dat je er weer bent. een chronische ziekte, niet leuk, maar hopelijk beter dan levensbedreigend! Sterkte knuffie!Welterusten. (bakje bambu gehad, volgens mij verdraag ik geen melk meer ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Goed gedaan Marjo...praten opent deuren die voorheen gesloten waren.Misschien moet ik er nu maar mee ophouden, heb genoeg raad gegeven.Cacao welterusten en alle anderen die ook zo plat gaaan...TRusten ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Safi,Die zin viel me ook meteen op.Cacao,Slaap zeRV,Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 zo terug thuis van een pracht vergadering vandaag heel leuke dag gehad , met hondje op het strand wezen wandelen en nadien kleine zee tongen wezen eten op mijn eentje ( allez hondje was mee )ben moe en dus weinig fut tot reageren , lees op het laatst dat knuff in nederland is , dus knuff de groetjes aan koh morgen komt partner dus zal ik een beetje adb de baas zijn (forum)hasta mañana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Marjo,Slaap lekker.Safi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 zo, ik zit hier uit te buiken, jongens, jongens, wat heb ik ook veel drank voorbij zien komen, zelfs manlief zat aan de mix.Maar deed me lekker helemaal niks, ik hoef dat rotspul niet meer!!!Trees, je mag trots zijn op jezelf!!Karinneke, jammer dat je je baan kwijt bent!!RV, stewardess, leek mij vroeger altijd een droombaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Blacky,Slaap lekker.Pippi,Je bent heel erg wreed. Valt wel mee, hoor. Ze moeten toch op eigen benen leren staan.Wees niet verbaasd als je morgen wakker gemaakt wordt op een of andere manier.Marieke,De was gaat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Charlie,Goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Charlie, ik log nog even in voor jou. Ik hoop dat je beseft hoe het feit dat jij weer gestopt bent (op 4 februari) mij gisteravond geholpen heeft het vol te houden! Juist omdat we die hele discussie over refusal hebben gehad, en jij het nu weer op eigen kracht doet, gaf mij de moed om vol te houden!Ik vond dat ik het niet kon maken om de handdoek in de ring te gooien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 En nu kruip ik naar mijn bedje toe. Ik laat een spoor van kopjes, glazen, troep achter, dat zie ik morgen allemaal wel. Zoon is toch niet thuis. (een vriendin verwoordde dat gevoel van hè, lekker, huis voor je alleen met de zin: je kan poepen met de deur open!)Dank jullie wel dat jullie er zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Hé, Pipperdepip, jij bent er ook weer! JIj bedankt voor je humor! Ik moet soms zo om je lachen, dat doet een mens goed!En nu echt genoeg veren uitgedeeld, de laatste is voor mezelf, die neem ik wel mee naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Trees,Ik ga gauw mijn alcoholschrift invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Als ik dit liedje hoor moet ik aan jullie allemaal denken"><B">http://www.youtube.com/watch?v=d1mN7SKcmrQals de link het niet doet dan even zoeken op you tube naar Oasis Live Forever acousticMaybe I dont really want to knowHow your garden growsI just want to flyLately did you ever feel the painIn the morning rainAs it soaks it to the boneMaybe I just want to flyI want to live I dont want to dieMaybe I just want to breathMaybe I just dont believeMaybe youre the same as meWe see things theyll never seeYou and I are gonna live foreverMaybe I dont really want to knowHow your garden growsI just want to flyLately did you ever feel the painIn the morning rainAs it soaks it to the boneMaybe I will never beAll the things that I want to beBut now is not the time to cryNows the time to find out whyI think youre the same as meWe see things theyll never seeYou and I are gonna live foreverWere gonna live foreverGonna live foreverLive foreverForever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 zo, ik ben ook weer op honk, etentje met buurtgroep, evaluatie van het festival van vorig jaar en plannen voor de komende tijd. De flessen wijn gingen rap over tafel en in het begin vond ik dat best wel even lastig maar uiteindelijk had ik er vrede mee dat ik niet meedeed. Ik heb de hele avond geinteresseerd kunnen luisteren en goed mee kunnen denken, geen domme dingen gezegd en toen ik merkte dat ik moe was ben ik (als eerste) naar huis gegaan... half 12 pas dus dat was lang zat! Daarna lekker even een flinke ronde met kat en hond gelopen en nu het forum bijgelezen.Als ik wel had gedronken dan was ik slap gaan meeouwehoeren, had ik me door mijn vermoeidheid heengedronken, had ik zeker spijt gehad van dingen die ik gezegd zou hebben, was ik tipsy naar huis gefietst door een druk deel van de stad met kans op eventueel een valpartij, was ik nog langs de nachtsnackbar gegaan voor een extra fles wijn, snel de hond laten plassen en de wijn opentrekken en het diep in de nacht laten worden.Tja, de keus ging toch echt naar het eerste scenario. Zit nu moe maar helder achter de computer, en ga zo lekker mijn bedje in... en vond het eigenlijk best leuk zonder alcohol, En morgen is de beloning nog groter... helder opstaan, geen kater, niet labiel, niet ziek!kate, het gaat je morgen ook lukken, zie het als experiment, heb ik vanavond ook gedaan.. wat gebeurt er met de drinkers en hoe voelt het om daar nuchter mee om te gaan. Je staat namelijk lekker in het voordeel omdat jij helderderder bent dan de ander. En een tip: neem je favoriete (fris)drank zelf mee zodat je weet dat er genoeg is.Poeh, het gaat me steeds beter af om in gezelschap tevreden met mezelf te zijn zonder drank. Het maakt de motivatie alleen maar sterker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Ikm ben blij dat ik je heb kunnen helpen Trees!! Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Trees, een veer mee naar bed??:PB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Tapas..wat heb je dat weer goed gedaan vanavond...je gaat echt lekker hè en die gedachte neem ik mee naar morgen...dat je een stapje voor hebt op de anderen...ik voel me altijd zo de jongste bij mijn familie...maar als ik niet drink zal ik de wijzte zijn...bedankt...makker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Tapas,Dat hoor ik graag. En als je nog lekker wil lachen, ik heb een slappe lach geplaatst bij de filmpjes. Goed opletten bij het begin.Slaap lekker.Charlie,Jij ook lekker slapen, morgen helder !Safi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 dat was voor mij ook een heel nieuwe ervaring. Doordat je helder bent heb je echt een stapje voor... en zeker in gezelschap waar je je al niet heel zeker van jezelf voelt. Je gaat je nuchter dan niet meer uitsloven of emotioneel drankjanken om erbij te horen.goeie reden dus weer om niet in gezelschap te drinken!okee, ik ga naar mijn beddeke toe, trusten en morgen weer droog toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden