Ziza Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Hoi Albertina,Misschien dat je er van uit kan gaan dat de psych een goede reden heeft om niet terug te bellen...misschien ie hij ziek of met vakantie , huiselijke problemen etcet...Waarom bel je je nieiwe psych niet op en leg het aan haar uit?Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 goed plan Pippi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Overigens Tina, als je naar een psycholoog gaat (dat is geen arts) zul je de AD van je HA moeten krijgen dus ik zou zeggen maak gewoon een afspraak, ga erheen, vraag zijn/haar medewerking aan je therapie dat betekent dus dat hij/zij ook met jou moet afspreken eens in de zoveel tijd je AD te verstrekken. En o ja, ik krijg ze ook altijd maar voor een maand mee. Dan hoef je ook niet boos te worden. Je kunt wel aan het eind van het consult vriendelijk vragen of de HA er een probleem mee heeft de AD te verstrekken, want dat je je dat afvroeg of dat gewoon een miscommunicatie is, dat hij bv. je eerst wil ZIEN op een afspraak. Dat wil mijn HA soms ook namelijk. Dan zet je je boosheid om (geef hier die in een vriendelijk verzoek die is voor jou) en dat vind ik een helpende gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Bedankt voor de reacties,Ik heb genoeg voor het weekend, maar het gaat mij erom dat hij wel de beleefdheid kan nemen mij terug te bellen, als hij er niet is dat staat dat altijd op zijn voicemal.Het zou zomaar kunnen zijn dat het niet goed met mij zou gaan, (is gelukkig niet zo), nou dan heb je toch helemaal niets aan die man?Ik vind het onverantwoordelijk, echt waar, je zal maar diep in de put zitten en hem dringend nodig hebben, dan ben je toch mooi klaar niet dus.Nou ik ga niet meer naar die man toe, dat staat vast.De nieuwe therapeute is een psychologe, die mag geen medicijnen voorschrijven.Maar bedankt voor het meedenken.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Pippi,Nou dat is dus het probleem, dat heeft hij niet gedaan een overdracht, terwijl ik al 7 maanden bij hem ben, nou ja ik houd er over op zonde van mijn dag, ik ga gewoon naar de huisarts, en het bespreken,He gaat het met jou trouwens? Heb je gister nog een middag dutje gedaan?Houtje, bedankt hoor het gaat alweer;).Oh ja en ik heb zwart gips:huh:, daar had ik zin in, weer eens wat anders, lekker gek toch?Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 quote: Originally posted by: pippiAlbertina ik begrijp dat je nu een autoriteitsconflict hebt? hahahahaha, da's een goeie Pip, ik dacht dat ik daar geen last van had';). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Tja, mijn psych, waar ik al 16 jaar ben (!!!!) belt ook nooit terug. En is slecht bereikbaar. Dat wéét ik dus dan stuur ik vóór het zover is dat ik bv. iets nodig heb dat de HA niet geeft (liever niet) een briefje met een vraag om een recept. Het is niet altijd onbeleefdheid.De man kan ook met een gipspootje thuis zitten naar zijn nieuwe gips te staren en boos te wezen dat hij niet naar zijn patiënten kan :$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Oeps pip, toch niet met dat instrument waarmee 300 mannen in hun JWW zijn geprikt en dat ze nu allemaal terug moeten komen omdat het niet steriel () was? Op hun antwoordapparaat: JA GOEDEMORGEN U SPREEKT MET UROLOGIE VAN HET HOOGLANDZIEKENHUIS. BOODSCHAP VOOR DE HEER PIETERSEN. UW JE-WEET-WELS ZIJN WAARSCHIJNLIJK DOORGEKNIPT MET EEN SCHAAR VAN DE PEUTERSPEELZAAL MET PLAKSEL EN LIJMRESTEN. KUNT U EVEN TERUGBELLEN? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Au!!! Plv. pijn op een zekere plaats.Effe serieus, waar is Watertje toch???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Oke, Houtje,Ik zal niet meer boos worden en mij proberen:oin de situatie te verplaatsen, wellicht is hij zelf doorgedraaid van ons patienten .Zand erover en klaar.Pippi JWW oh dat gaat nog pijn doen, wordt zoooo blauw. ,mag je wel extra lief voor hem zijn;).Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Zwart gips Tientje? Met bronzen accessoires hoop ik, dat is super-trendy. Ik mag geen brons en goud aan van mijn Colour Me Beautiful Styliste. Serieus.En Pip, die ailainer, ik word er zo moe van, erop, eraf, erop, eraf, wat een idee !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Goedemiddag forumgenoten!Nog niet bijgelezen eerst maar even een berichtje!Wat hebben jullie mij gisterenavond geweldig opgevangen gisteravond. En wat was het zwart om me heen! Zo erg als gisteren heb ik het nog niet gehad, of er een orkaan over me heenkwam!Ik heb alles gedaan, gedouchet, gehuild, gegeten, gewandeld, en er was niets wat me eruit kon halen. Uiteindelijk heb ik het met een kussen tegen me aan in een soort foetushouding uitgezeten, uitgelegen eigenlijk, en om een uur of twee voelde ik het afnemen.Zoals ik gisteren al zei: op dat moment was het me bijna niet waard. Vanmorgen pas besefte ik (hoe dom kan een mens zijn?) dat ik een week of twee geleden met de campral gestopt ben, dus dat zal er zeker mee te maken hebben gehad.Ik heb zo een afspraak om met mijn dochter te lunchen, maar ik wou niet weggaan voor ik jullie bedankt heb én verteld heb dat ik zonet weer keurig mijn refusal ingenomen heb. Weer op schema dus! Maar wat heb Ãk een bewondering voor iedereen die het puur op eigen kracht (en forumkracht, óók niet uit te vlakken!) voor elkaar krijgt!Dus iedereen, nogmaal geweldig voor het meeleven, dat heeft echt geholpen. Ik vond dat ik het tegenover jullie niet kon maken om te stoppen...Als ik vanmiddag thuiskom meld ik mij weer! De wereld heeft weer kleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Trees,Fijn dat je de juiste beslising hebt genomen!Gezellige middag voor jou en je dochter.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 de rest van de berichtjes niet meer gelezen, maar even weer wat van me laten horen. Had net alle dekbedden buiten uit de ramen hangen, de voorjaarslucht lekker welkom heten in ons huis, gaat de bel. De glazenwasser. Of ik de dekbedden naar binnen wil halen en de ramen wil sluiten, want zo kon meneer zijn werk niet doen. Ook goedemorgen en wat een fijn weer vandaag, meneer de glazenwasser...Maar goed, hij heeft z'n werk wel goed gedaan. Nu zijn mijn ramen en het beddengoed schoon. Gisteren was ik niet zo goed bezig, dus mezelf vandaag straf (nou ja, straf...) gegeven en de badkamer uitgesopt, de slaapkamers schoongemaakt en een wasmachine weggedraaid. De was hangt nu buiten in het zonnetje en mijn huis is spik en span. Goed gevoel! Ben nu moe, maar dit is lekker moe. En - wat heb ik veel gedaan- moe. Voelt goed, moet ik vasthouden dit gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Orleando: zo dan verdien je ff lekker rust. Koppie koffie erbij. Even genieten van je schone huis.Trees: gelukkig dat je schrijft. En je hebt alweer je refusal genomen, nou harstikke goed joh. De zucht komt als een golf opzetten, heel langzaam totdat het zijn hoogtepunt bereikt en blijft daar een tijdje om dan weer te vertrekken. Het gaat dus weer over, maar wat moeilijk he als je er middenin zit.Veel plezier met je dochter vanmiddag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 oh, oh...ik krijg kriebels...voorjaarskriebels wel te verstaan! Ben al druk beziggeweest, maar nu gaan de schoonloopkleden de wasmachine in, straks dweilen en misschien sop ik de keukenkastjes ook wel schoon. Ik ga als een trein! Komt door het weer, ik krijg echt het grote voorjaarssxchoonmaakgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 pippi, ik werd net beloond: mijn kinderen zijn aan het buitenspelen en hebben het er warm van gekregen. Dus die vroegen om een ijsje. Dus geef ik ze een dikke knuffel en vervolgens mogen ze een ijsje uitzoeken. Drie stralende gezichtjes en dan zegt onze jongste dochter (net als gisteren): IK vind jou lief, mama en geeft me weer een knuffel. Ik ben weer helemaal blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Goeie middag allemaal,De zon schijnt en dat heeft bij mij niet het beoogde effect.Ben rond 10 uur opgestaan. Ontbeten, koffie gedronken.Gedoucht en aangekleed. Was buiten te drogen gehangen. Ben benieuwd of die zal drogen.Manlief heeft het grootste deel van de weekendboodschappen al in huis gehaald.Vind ik wel lief, want ik heb daar toch een hekel aan.Ik heb mijn eigen boekbijdrage uitgedraaid en gelezen.Ik was al niet vrolijk, maar daar werd ik nog minder vrolijk van en dan bedoel ik dat niet inhoudelijk (hoewel). Ik heb dingen dubbel opgeschreven, de volgorde klopt niet.Ik had gewoon zin om het weg te gooien. Maar ja, dat kan ik ook weer niet maken. Vanavond maar alles overnieuw doen.Komt net mijn dochter compleet gefrustreerd thuis. Het botert al een tijdje niet met een van haar klasgenoten (was een vriendin) en nu heeft ze het ermee gehad. Ze stond hier net nog te huilen. Ze is niet de enige die het met haar heeft gehad. Tja, dochterlief verrekt van de rugpijn en dat kind zegt dat het allemaal helemaal niet zo erg is. De deuren hebben het dus net weer flink te verduren gehad. Deze keer begrijp ik het wel. Ik wordt daar ook gallisch van.Over 20 min. heb ik mijn pianoles en ik hoop dat het even de deur uit zijn helpt.Ik ga even lunchen en wat draad lezen.@Trees,Hoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Trees,fijn om te lezen!!!!Corinne,Pfffffff. Ga maar lekker naar pianoles en geef je dochter een knuffel! Heeft ze last van haar rug door die bobbel?pippi,Roger Waters! Daar is manlief vorige keer naartoe geweest! Ft The dark side of the moon! Is heel erg goed geweest! Is het in Ahoy?Orleando,lief van je dochter! Frisse bedden: heerlijk! Je zal goed slapen vannacht!Vie,dat kan ik inderdaad niet goed! Zo de boodschappen in huis! Zo naar de huisarts! Daar zie ik vreselijk tegenop! Geen reden voor ik weet het, maar toch vind ik het @##%$%! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Wat een heerlijke positieve berichten vandaag!! wat een zonnetje al niet kan doen!Trees wat een opluchting om te horen dat je weer op het rechte pad loopt. pfffft, zucht van verlichting...Orleando jij gaat ook goed vandaag, orde en netheid helpen je de orde in je hoofd te houden. Probeer vanavond eens niet te drinken en onderzoek voor jezelf hoe je je morgenochtend dan voelt. Stoppen met drinken gaat eigenlijk over de volgende dag.helaas ben ik net zo'n 'slechte' huisvrouw als cacao... al heb ik mijn huis vandaag weer redelijk op orde, maar echt schoon is het niet! Wel hangt voor het eerst de was lekker te drogen buiten, ik heb op straat zo'n staand rek gevonden en nu kan de was op het balcon! Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Nou, kom net uit een halve siësta. Ben me toch een stuk ch..... Dus ik dacht, ik kom jullie even vervelen.Hee, Corientje, maar even rustig aan dan. Oh, dat heb je al gedaan...Gem, succes bij de dokter, en straks heb je het alweer gehad.Roger Waters in Landgraaf? Keek net even wat die kaartjes kosten.. laat maar!Hiehaa Trees, je bent er weer. dit was wel een loeierd hè. Blij dat je hier even kwam zeg.Orleando, dat klinkt eigenlijk wel heel erg super hè! Straks een kopje thee, en vroeg naar bed!Nou, dat was het wel weer, zal es kijken of die zon nog wat te lachen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 quote: Originally posted by: tapashelaas ben ik net zo'n 'slechte' huisvrouw als cacao... al heb ik mijn huis vandaag weer redelijk op orde, maar echt schoon is het niet! Wel hangt voor het eerst de was lekker te drogen buiten, ik heb op straat zo'n staand rek gevonden en nu kan de was op het balcon! Heerlijk! Oeffff...die is confronterend!Nou ja, moet ik er ook maar niet zo over zeuren, eigen schuld, dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Trees, ik ben zó blij voor je, dat je uit je donderwolk bent ontsnapt! Tien, zwart gips, cool! Ik draag veel zwart..als ik ooit wat breek kies ik ook zwart, of paars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Kan nooit zo erg als hier zijn. kan niet eens meer zien waar die ramen zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Wou je wat breken dan? Kom maar even langs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden