Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Ik zoek Water en Leeuw en Trui (die was van de week ingelogd) en sterkte voor Trees als je dit overwonnen hebt, wat ben je dan sterken voor iedereen die ik vergeet van de 540 "gebruikers"
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Het antwoord is JA ik heb al gewerkt tot 1100 uur maar en ik ben al langs de drukker geweest heb de extra 30 kaarten opgehaald (ik heb er al 50 verstuurd) en de enveloppen komen morgen per post. Ik ben er erg druk mee maar het is voor mij een manier om het overlijden van mijn moeder te verwerken.
Vie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Dappertje GemStond op de remWant ze wilde niet meer drinkenNiet meer in een roes verzinkenMaar wat dan? Zei Dappertje Gem.Hoe moet ik dan wel gaan levenEn mezelf die liefde geven.Let maar op, ja let maar opGemmetje Gemmetje Dappertje GemmetjeDie staat op!Ja ik weet dat je niet vandaag opstaat Gem, maar dat je daar al veel langer mee bezig bent. Het schoot me zo te binnen na Houtmevrout haar bericht.Houtje ik heb voor jou in de aanbieding een Alles weer een beetje okee na de emotionele dag van gisteren?Ik strijk niet vaak, maar wat ik zo ontzettend lekker vind ruiken is strijkgoed persen, met een vochtige theedoek er over.
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 En Gem en Vie, ik heb een hele GROTE module bij Annazorg afgesloten en ik moet dit stuk gaan evalueren, maar eerlijk is eerlijk, ik wist niet van te voren dat er in mijn angsten en piekers zóveel winst was te bereiken. Ik moest voor dit stuk best hard werken en soms had ik er he-le-maal geen zin in over die piekers en zorgen te praten en die angsten, laat maar lekker zitten, niet over praten, dan gebeurt er ook niets engs . Maar ik heb ze bij kop en kont genomen, en nu merk ik écht dat er in mijn denken iets aan het veranderen is. Vraagje (oprecht hoor en eerlijk antwoord graag) merken jullie dat ook aan mij? Het zou kunnen, het hoeft niet, maar het mag wel. Oeps, dit is wel eng om dit te schrijven.Maar wat kan het mij schelen........Het is S C H I T T E R E N D weer dus ik ga eens mijn auto uitzuigen (logisch toch) en de oude potten in de tuin leegmieteren dat staart me allemaal rest-houterig (haha houtje) aan.....
Vie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Houtje je vraagt er gewoon om, om geplaagd te worden. Nee ik merk er niks van, je bent nog net zo gek als eerst, maf mens. Gelukkig wel! Alleen lijk je nu meer vrede met jezelf te hebben (en dit meen ik wel serieus).
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Wat écht lekker is Vie? Strijken met dat strijkwater van Robijn (maar dat gaat bij mij per jerrycan, en de lucht blijft niet zo lang hangen hoor) met lavendelgeur.......mmmhhhhhwwwwaaaaaa.......heerlijk.Alternatief zou dat kunnen? een drupje essentiele olie in je strijkijzer? Ik durf dat niet. Ik heb nogal een duur ijzer nl. Ach ja, je kan ook op het laatst een klein drupje in de hoek van je dekbed doen en dan opvouwen en in de kast doen? Zie je het voor je? Als in een stripverhaal? Dat die geur zo met van die strip-achtige gekartelde golfjes uit de kast komt en degene die de kast opendoet is allergisch voor lavendel (mijn klant of zo) en plettert achterover. Wég inkomsten. Mmmmmm....... neee dus.Dat Klant nr. 1 vijf maanden weg is is al erg genoeg kwa inkomsten. Nu staat mij nog open om bij anderen te gaan poetsen, maar ik heb mijn hele leven gepoetst bij anderen, toen ik studeerde was ik af en toe nuchter en poetste 4 ochtenden per week en verdiende relatief een kapitaal ik denk 10 gulden of zo dus 150 gulden per week en ongeveer 600 gulden per maand. Dat was een aardig extraatje. Ik heb gepoetst, opgepast altijd, ik kan eeeerrrrruuuuggggg leuk met kinderen omgaan gnagnagna die van anderen dan hè.....
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Ja en vooral vrede met mijn strijkijzer gna gna gna.Even serieus, ja ik denk dat ik meer vrede met mezelf aan het vinden ben. Het heeft wel erg lang geduurd, maar gisteravond zat ik in de ADB-chat en merkte gewoon dat ik "rustiger" aan het worden ben, nog nét niet gezapig gelukkig . Maar ook emotioneel rustiger. Er gebeurde woensdagavond iets waardoor ik in paniek raakte (eerst) volgens mijn normale patroon, en ik vergat op de "nieuwe" manier te reageren. Toen heb ik volgens de richtlijnen van Anna en ook van de Cactussen een papier gepakt in mijn hoofd dan, ik was aan het sporten en bedacht hoe het ook ánders zou kunnen en vervolgens dat in een soort schema uitgewerkt, dat leer je in de therapie en kijk....... ik was me toch opeens RUSTIG, de buren belden zelfs aan, of er iets aan de hand was . Ik mag zometeen even naar de dierenarts met kat II die nu ook een "het" is geworden. Maar eerst een Bammetje eten denk ik met Dochter. Die wil vanmiddag weer naar school en dat is prima natuurlijk. Ik wou eigenlijk haar jas even door het sop slingeren, WDB zal nog wel even duren.
Gem Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Hoi DGA,je bent een goede verkoopster! Al moet ik eerst nog toegelaten worden hoor! Maar daar maak ik me geen zorgen over. Ik heb namelijk contacten met 1 van de aandeelhouders, die mij wellicht via slinkse wegen het circuit in kan loodsen! Gaat strijken met strijkwater gemakkelijker of is het alleen de geur???Overigens ik heb de in de aanbieding. Iemand voor mij de :light:? Moet nog steeds wat voor die lichtbakkerij gaan regelen!
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Ik heb de :light: voor je, maar dan breng ik wel even de lichtbak naar de carpool. Over een half uurtje? Ik heb nog steeds de koffie achterin staan, lust je een bakkie? En de geef die maar hier, ik zal hem CRUNCHEN...... heb er helemaal zin in. Nog meer krengen die vermorzeld moeten worden?
Vie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Houtje dat ga ik ook proberen, strijkwater van Robijn. Ik vind ook dat sissen van de stoom zo'n lekker geluid als je strijkt, en bovendien is dat nog heel goed voor je huid ook, die stoom, twee vliegen in 1 klap. Jij hebt vast geen rimpelkens.
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Het is alleen de geur, en officieel kost dat 2 fleuries voor 750 ml. In mijn ijzer gaat 750 ml en daar strijk ik 1/2 uur (nog niet eens) mee, 4 fleurie per uur, dat is een leuke toeslag voor de mensen. Wat een onzin hè?Wat wél helpt is WAZA wasverzachter, 0.39 euro per LITER één dopje per was. Dat strijkt écht makkelijker.
Mai Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Morning!Allemachtig mensen, wat zijn er vanochtend al weer veel rake en ware dingen geschreven! Mooi!Ik begon de dag ook weer eens met een forse dip (ja, het begint nu echt vervelend te worden).Eerst maar eens een uurtje zitten kniezen, en bedacht hoe zielig ik wel niet was... Lekker hmmm...Nee dus. Mezelf maar eens streng toegesproken, aangekleed en naar buiten... Lekker...hmmm.Ja dus. Een uur met de hond gewandeld in de zon, bijna lente! Tralalalala....Ik kom er wel. Denk ik dan maar even heel eigenwijs... De zin maken, en het lef hebben om de verandering in te zetten hebben ook een kleine aanlooptijd nodig, ook niet te lang wachten, want dan verval ik weer in hevig niets doen en alles bij het oude te laten. Njet!En oh, Gem, wat heb ik een hekel om naar de dokter te gaan, maar heb nu toch een dubbele afspraak gemaakt, dus ga maar heel brutaal een flinke waslijst opstellen met allerhande vage klachten, Serieuze check-up vragen en bloed laten prikken op de voor mij belangrijke waarden, lever, maag, nieren,darmen etc.....Nou en tijdens het wandelen dacht ik aan waar rudy toevallig over schreef... WWWHHHAAAA... ANGST!Wil er nu echt voor gaan, dingen oppakken die ik voorgaande jaren uit de weg ben gegaan, er doorheen dus! Het begint een beetje te dagen in het oosten, dus vasthouden nu! Oude ingesleten gewoonten en gedachten bij de wortel eruit trekken, de grond goed los maken, beetje mest erbij, en dan kan er weer een mooi nieuw leventje groeien! Wel goed verzorgen, op tijd snoeien en reglmatig even praten in het zonnetje over hoe mooi het leven is geworden, sinds mijn nieuwe ik en ik samen zijn...Ben blij dat het besef dat ik het écht helemaal zelf moet doen (hoho, met de hulp die ik inmiddels bereid ben te accepteren!) stukje bij beetje aankomt. Nu niet verzanden, beetje meedeinen op de vlaagjes energie die er zo nu en dan even zijn. Trees, hoe ist? Ik hoop dat je lekker hebt geslapen en braaf je refusalletje hebt geslikt. Zie je wel hoe mooi de zon schijnt? Goed geregeld hè Vie, blij dat je lekker thuis bent, geniet van de natuur om je heen en laat je maar lekker verwennen!An, dat mocht ook wel eens gezegd: petje af, hoe je de carnaval hebt doorstaan en hoe je nu bezig bent!Houtje, ik vind het ongelooflijk knap hoe jij je leven weer op de rit hebt gekregen, en dat je zo eerlijk bent dat het nu ook nog niet altijd meevalt!Soothe, wat klink jij heerlijk positief man. Super! Ik ga ook stoppen, eerst hardlopen, dan wil ik wel...Corinne, Wat ga je goed hè! En je blijft maar analyseren. Ik denk dat je vandaag of morgen beseft dat je al heel lang zonder zijwieltjes fietste maar je in gedachten er nog steeds op vertrouwde. Hoe jij het allemaal hier zo nu en dan weer binnen brengt, krijg ik heel veel zin in het nieuwe leven..Tapas, dat heb jij ook, jullie beloven mooie dingen als we volhouden. Ik verlang naar alle cadeautjes die ik mezelf ga geven..En laten we nu beginnen met de mooiste van allemaal; door vandaag niet te drinken, doen jullie mee?!RAF; gefeliciteerd! Mede door u houden we moed!
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Als ik flink sta te werken, voor die grote klant, sta ik wel 3 uur te strijken dan ben ik helemaal warm. Ze hebben beddegoed dat écht glad moet dus dubbelzijdig strijken de stoom vliegt je om de oren, uiteindelijk is mijn slaapkamer helemaal beslagen en sta ik in mijn hemd (letterlijk ) zo warm heb ik het. Het is fysiek ook wel pittig, ik werk hard door. Overigens ik doe niet lullig, als mijn vriendin het werk boven de oren komt (nou ja zoiets) dan strijk ik voor haar ook. Ik moet toch naar House kijken en Medical Investigations en ER en Trauma Room en Close to Home en anders ga ik maar weer beresjaals breien en de knuffels van Zoon en Dochter hebben een Trauma (hih) van mijn breikunsten met hun sjaaltjes en slaapzakjes......vroeger kon ik een leuke trui breien maar dan zou ik weer met patroon moeten gaan breien, neu..... laat mij maar strijken.
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Vie, natuurlijk heb ik geen rimpelkens, maar hele RIMPELS. En nog erger, ook nog pukkels. Maar ja (helpende gedachte !!) hoe erg kan het wezen als ik mijn dagelijkse stoombad zou missen ?Goh, wat doet die iedereen toch goed zeg. Ik zit te genieten van jullie, Marjo, ook zo positief.
charlie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Moggejullie toveren allen een op mn gezicht, bovendien zit ik hier met mn giechel in de Ik ga zometeen maar nieuwe planten scoren en ergens een lekker broodje eten met een colaatje ofzo.Vanavond ook al lekker uit eten, het voorgerecht weet ik al, lekker paling met toast, dat vind ik toch zo mjammie............Hopelijk blijft het :rose:netje voor iedereen schijnen vandaag, maak er gewoon een mooie dag van!!Groetjes,
Vie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Heb jij pukkels Houtje? Maar dan ben je gewoon in je tweede puberteit! Geen wonder dat je zo'n gedoe hebt met jouw pubers.Hihi, zojuist kwam de kaasman langs. Ja die hebben we hier in de bush, iemand die in een vrachtwagentje kaas komt verkopen. Wij noemen hem altijd De Kaaszworkel, geen idee waarom. En die vent stonk me toch een partij naar bier van gisteren! Ik wilde bijna een preek afsteken en hem naar tactus verwijzen, maar ja.Gem, even een vraag, als je niet wil antwoorden geeft het niet. Heb jij moeite met complimentjes aannemen in het dagelijkse leven?
Cacao Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Pfff...ik ben al heeeel lang aan het bijlezen, niet omdat het zo lang is, maar ik wordt steeds onderbroken, nu weer lunchen, laters!!!
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Joehoeeee:rose:,Ik ben thuis uit de Vu, en heb nieuw gips, nog 2 weken en dan mag het er af;).Helaas nog zoveel mogelijk met het pootje omhoog, maar ijk ben over de helft,dus het ergste leed is geleden .Wat is het heerlijk buiten, je kan het voorjaar al ruiken ik word er helemaal blij van.Vie, wat heerlijk weer thuis, speciaal een :rose:extra zonnetje op deze mooie dag.Houtje,niet te normaal worden hoor je bent juist zo leuk zo .Ik strijk ook altij met Robijn, mmmmmmm lekker ruikt dat.Marjo,Hopelijk klaart je dipje snel op, geziet van het zonnetje.An,Toppertje ben je hoor, Soothe, Gem, Corinne, Blacky, Pippi, Har, Spud, Karinneke, en ieder ander:rose:.Een fijne dag.Tinatypefout
tapas Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Hier ook al een dagtaak achter de rug, eerst hardgelopen met hond, en alle groene aankomende blaadjes aan de bomen voorbij zien komen. Daarna thuis snel douchen en toen intake van Annazorg (per telefoon).. ja, die kunnen onderhand wel samen gaan werken met Tactus... tactus voor de verslaving en Annazorg voor de broodnodige verwerking. Het was een goed gesprek.. en hier hetzelfde Gem, weet ook niet wat nou het beste bij mij zou passen van hun behandelingen... ik heb me ingeschreven voor eetstoornissen omdat ik de emoties die ik eerder weg dronk nu weg eet. Misschien kunnen ze een gevarieerde behandeling voor me maken hihi... Woensdag hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde.... En vanavond met het etentje ga ik NIET drinken maar heerlijk observeren hoe de rest weer zo lekker denkt te genieten... zal ik mijn camera meenemen??? gnagnagna... tja of ik wel of niet vanavond zou drinken dat kon ik niet eerder dan vandaag beslissen, dus sorry als mensen zich zorgen gemaakt hebben, per dag he! achterdeurtje is weer dicht!An, nog even aan jou mijn enorme complimenten hoe jij de carnavalshel doorstaan hebt... en dan zou ik al moeite hebben met 1 etentje? Jouw kracht motiveert mij! Ik moet er niet aan denken om 5 dagen tussen allemaal drinkers te zitten die maar 1 doel hebben... dronken worden! Weet niet of ik dat gered zou hebben. Je hebt het hem maar mooi geflikt!!Vie, heerlijk weer thuis, Hier staan de balcondeuren lekker open, we doen gewoon of de lente al begonnen is!Orleando, je hebt het gisteren zo goed gedaan! je bent niet door gaan drinken...Ben je niet een beetje (boel) trots op jezelf? houd dat gevoel vandaag vast en ga voor je eerste echte droge dag! als wij het kunnen kan jij het ook! Gewoon de eerste laten staan!Gem succes bij de huisarts, ik moet ook nog een verwijzing halen maar eerst weten waarvoor. Gaan we samen Annazorgen!Blacky, geniet vandaag aan het strand. Lekker met de hond uitwaaien en de zon op je kop! Wanneer ga je weer terug?Tina, mag je al lopen? en heb je een bjoetieful kleurtje gips uitgezocht? Succes!idereen die ik vergeten ben Ik heb er zin in vandaag! in het leven bedoel k dan, niet in drank!!
Vie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Het is zeker heerlijk thuis Albi, ik heb een lekkere bank in de erker, dat ik naar buiten kan kijken. De kippen vreten de krokussen op.Deed het pijn, dat nieuwe gips? nog maar twee weken en dan mag je weer op eigen pootje staan?Houtje waar koop je dat strijkspul dan?
Vie Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Nah jah, Tapas, jij OOK al naar Annazorg. We zouden bijna een nieuw team kunnen vormen. Getavie. Get! Avie! Of: ja al dat Getavie nou toch weer! Of een combinatie van engels en frans: get a vie!Tapas dat is mijn streven: niet meer drinken en asap weer hardlopen met het hondje. Houdt mij op de been, dus ik lees graag van jouw loopervaringen.
Cacao Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Ben ik weer!Bijgelezen dus, wat hadden veel mensen het moeilijk gisteren zeg, hopelijk doet het zonnetje vandaag zijn werk goed.Hier gaat bijna alles naar wens, kan me nog steeds niet over mijn hh tegenzin heenzetten, ik probeer mezelf in te prenten dat dát ook goed voor jezelf zorgen betekent, maar het wil maar niet aarden.Ik probeer te zoeken naar de oorzaak van die tegenzin, maar misschien heb ik wel niet voldoende kontakt met 'de vrouw' in mezelf, ik heb tenslotte ook helemaal geen klik met bjoetiekeeses...An, we schelen een weekje, maar we gaan goed he! Way to go girl!!!Floortje en June, welkom!Corinne, dank je voor je affirmaties, ik heb er 1tje van je geleend als uitzwaaier, mag dat?Gaat je treintje vandaag ook zo lekker?Orleando, ik hoop dat je zelf ook een beetje trots kunt voelen, om die superaktie van gisteren, kom het anders hier maar weer even halen! Geniet lekker van je kids vandaag...Username, zie je het zonnetje vandaag??? hier heb je er nog 1 extra:rose:Trees....Kom op! Haal voor jezelf terug waarom je nooit meer wilde drinken...haal je kracht weer naar boven, je hebt het echt in je zitten!!! Sterkte! Tien, welke 3 kleuren heb je nu? Rood-wit-blauw? Vie, erg leuk he spelen met woorden. Crypto's deed ik vroeger ook heel vaak, vooral die in de zaterdag-editie van de volkskrant, van Jan Meulendijk, ken je die ook? Geweldig vond ik die...helaas lukt het me momenteel niet goed, concentratie doet het nog niet zo goed...wie weet, later.Veel plezier dit weekend in je mini-boerderijtje!Rudy, mooie woorden weer...je blijft altijd ergens achter in mijn hoofd hangen, nou ja, hihi, je woorden dan. Heb je niet te hard gefietst, moet je mee oppassen hoor, of heb je een snelheidsbegrenzer op je hometrainer?Houtje, DGA? Een nieuwe forum-afkorting?Fijn dat je meisje weer opgeknapt is.Iedereen een hele mooie relaxte dag gewenst, zo droog als je hebben wilt, ik drink weer niet vandaag, bevalt me prima! C
albertina Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Ik wil even iets aan jullie vragen,Al sinds 4 dagen bel ik mijn psyg, dus 4 x zijn voicemail ingesproken, het is nl zo dat ik bijna geen AD meer heb, dus heb ik een nieuw recept nodig,Het geval wil nu dat hij mij nog steeds niet heeft teruggebeld, (verleden week ook al 2 keer gebeld).Dus gisteren de huisarts gebeld, en daar een recept aangevraagd.Nou om een lang verhaal kort te maken werd ik gisteren in de namiddag teruggebeld door de assistente,ik moet de medicatie via de psych aanvragen, wordt wat lastig als hij niet reageert.Nu ben ik van plan om dinsdag maar een afspraak met de huisarts te maken en daar te bespreken dat ik het toch wel heel onbehoorlijk vind dat ik niet word teruggebeld, ik heb toch medicijnen nodig.Ook ben ik van plan niet meer naar de psych terug te gaan, ik heb nu een nieuwe psygologe,vinden jullie ook niet dat het toch wel heel raar is dat die man mij gewoon niet terug belt?Ik was vannacht zo boos hierover dat ik er niet lekker van kon slapen.Zo dat is gezegd, wat vinden jullie?Tina
Ziza Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut. -- Albert EinsteinLove and peace
Houtje Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Geplaatst 8 februari 2008 Ik vind het raar. En ik vind het gevaarlijk.Je kunt nare klachten krijgen als je opeens met die dingen stopt. Ik vergis me ook wel eens, bv. tot de volgende afspraak psych te weinig medicatie. Ik overleg dan met de HA en die geeft het dan, ik zeg altijd vraag maar na bij de apotheek.Ik zou me hier ook VRESELIJK boos over maken. Maar ik kom zometeen terug met een helpende gedachte, okee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden