albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Waarom voel je je buitengesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Joehoee Treesje, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Nou Trees toch, effe een knuffel nodig , hoe kan ik dat virtueel maken: ah een lichtje :light:Ik ben ff weg, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ja, ik ben er nog! Soms kan zo'n sombere stemming je ineens overvallen, hebben jullie dat nooit? Maar dan is het toch wel heel fijn dat ik jullie heb! Ik heb mezelf door elkaar gescud, en bedankt voor jullie liefs! Tis weer over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Oh ik dacht al waar ben je nou opeens?Ja dat is een kl@te gevoel ik heb er ook vaak last van ik begrijpje heel goed hoor.Gaat het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Trees,Ik zal aan je denken, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ja, Tina, ik was gewoon blij dat julie even antwoorden!Jij hebt echt die fles weggegooid hè? (was het van die goedkope troep, €2, 89 of zo...ja, ook ik heb de port menigmaal door de strot gegoten!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Dank je Corinne. Wij zullen je ook missen, maar ik gun het je van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ja Trees ik heb hem echt weggegooid en ja het was nog van die goedkope bende ook.Erg he? Maar ik zit nu gewoon heel blij te zijn dat het zo is gelopen.Geen spijt morgen gewoon een normale dag.Da's toch logisch Trees dat we even antwoorden, jij hebt zelf ook altijd een lief woordvoor iedereen, ben blij dat het weer met je gaat.Ga je het weekend wel wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ja, ik ga mijn bij mijn zwanger kind eten...en verder met alle kranten op de bank. Ik kan mezelf er de laatste tijd moeilijk toe zetten een boek te lezn; ik kan me niet erop concentreren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Oh gezellig wanneer is ze uitgerekend?Ik kan ook geen boek lezen helaas, terwijl dat mijn liefstehobby is, maar dat komt wel weer.Ben al blij dat ik wel gewoon een filmpje kan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ze is 15 april uitgerekend. Hele vreemde gewaarwording hoor, dat je kind een kind krijgt!Ja, ik zou zó graag weer eens verdwijnen in een boek, maar ik vraag me af of dat ooit weer goedkomt! Ik neem nu al een spiekbriefje erbij, om de hoofdpersonen op te schrijven..hihi...korsakov he...Nou da´s niet te hopen...zitten we straks allemaal als Ramses Shaffy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Oh da"s al best snel, spannend hoor, lijkt me hardstikke leuk voor je.Zo nu ga ik even mijn favoriete Soap kijken :huh:ATWT.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 OK beste mensen,Ik neem afscheid van jullie en lees jullie ws. zondag over 8 dagen weer.Tot dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Spud, nou heb je je voor niks druk gemaakt. Ben je bang dat ik je aansteek, haha.Bij erge trek, die me overvalt, vallen mijn hersenen volgens mij uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Hoi,Jeetje, Tina wat goed dat je die fles leeg gegooid hebt,ik vind dat een mega prestatie.En Spud, het enige wat mij to nu toe helpt om niet te drinken, is om niets in huis te hebben, als ik eenmaal trek krijg dan doet het fysiek pijn, dan ben ik als het ware al aan het drinken en moet bijna huilen omdat er niets is. Achteraf ben ik dan steeds blij dat er niets in huis is, anders zou ik nog veel meer uitglijders gehad hebben. Het analyseren van de situatie lukt mij op het trek moment gewoon nog niet.Corinne een hele fijne vakantie!groetjes Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Jani, jeetje, dat is herkenbaar, maar wat beschrijf je dat goed. Je zegt, eigenlijk ben je al aan het drinken. Dus DAARVOOR moeten we al beseffen wat we zitten te denken. Zoals ik net ook al schreef, mijn hersens werken dan niet meer. De kunst is dus om te achterhalen waar je denken de fout in ging. Waar we dus niet helpende gedachten hadden. Ik weet niet meer of je had geschreven over internet behandeling, ging jij dat nu volgen of volg je het al. Oef mijn hoofd is net een zeef. Ik zal nog eens lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Jani: je staat niet bij wie is wie, kan dat kloppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Spud???????Wat is er met je gebeurd/Heb je last van allergie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 iedereen bedankt voor de felicitaties, 8 maanden, kan het mezelf nauwelijks voorstellen! en dat alles door gewoon met dag 1 te beginnen, en daarna dag 2, en dan dag 3 enz. Houtje bedankt voor de complimenten, ik merk ook dat ik rustiger en milder wordt al blijft het wennen aan mijn nieuwe leven.pffffffft, Tina ik schrok van je bericht en ben zo opgelucht dat je de port hebt weggegooid, was trouwens ook mijn drankje, witte port! kon het zo ongeveer proeven toen je het schreef.Ik had zelf net ook last van een gremlin, en heb uit het drankrek (even bewust naar alle flessen gekeken en me voorgesteld hoe ik me morgen dan zou voelen) een fles Aime gehaald, nepwijn dus. Corinne, heel goeie reis toegewenst!oja de monteur stond natuurlijk om kwart voor 12 voor de deur, ik had het kunnen weten. Daarna ben ik de stad ingegaan en langs een lijstenmaker, informatie opgevraagd, kijken wat ie allemaal had, daarna bij een zaak waar ik in eerste instantie zou exposeren met foto's van turkije maar die liever mijn weerspiegelfoto's wil en waar ik dus in september mag exposeren en ik heb nog gebeld met een prepress bedrijf.. al met al weer een klein stapje dichterbij het realiseren van mijn "kunstfoto's". Niet slecht voor 1 dag, wel een beetje veel, stuiterdestuiter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Spud,Wat een fout type die leidingevende.Zelf heb ik ook een leidinggevende functie, het is een 1e vereiste dat je nooit over anderenuit je team mag praten.Trek je er niet te veel van aan want aan zo'n leidinggevende heb je niet veel.En probeer je koppie niet boven het maaivelduit te steken, zal je niet meevallen, toch proberen'want anders blijf je straks weer aan de pan hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ha Tapas,Ja vreselijk he?Maar ik voel me nu extra goed gelukkig.Als je gaat exposeren mag ik dan komen kijken?Je schrijft altijd zo enthausiast over je fotograferen, zou hetheel graag willen zien.Maar als je het niet wil ivm je privacy begrijp ik het ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Tina, dat heb je goed opgelost hoor, was echt een close call. Mooi, om het forum in actie te zien..dank aan de medeforummers voor hun reactie Tsja, ik kan het ook meemaken toch?Hoe is het nu met je? Ben je al een beetje blij dat je voet weer in beweging is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ha Har,Ja ik ben ook reuze blij met iedereen, echt top.Ja het gaat wel ik kan nog niet echt goed lopen maar oefening baart kunst toch?Ik ben nu weer blij hoor vanmiddag was een zware dip maar die is over.Hoe is het met jou?Wel goed he van je intake gister, mag je ook trots op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 quote: Originally posted by: janiEn Spud, het enige wat mij to nu toe helpt om niet te drinken, is om niets in huis te hebben, als ik eenmaal trek krijg dan doet het fysiek pijn, dan ben ik als het ware al aan het drinken en moet bijna huilen omdat er niets is. Bekend verschijnsel Jani, wordt ook wel droogdrinken genoemd. In feite neemt je oude gedrag het van je over. Zo valt het op een lollige manier praten over drinken in de zin van dat het toch ook zijn voordelen had ook onder de noemer droogdrinken.Maltbier en Aime (nepwijn) kunnen je ook triggeren, weet ik uit eigen ervaring en die van anderen.Heb het recent nog niet meegemaakt maar ging vroeger snel wat alternatiefs inschenken om igg het hijsgedrag te simuleren dus zorg dat je lekkere sapjes in huis hebt.Het is echt van belang naar alternatieven te zoeken die je voldoening geven; momenteel ben ik dol op thee met geraspte verse gember erin. Werkt nog zuiverend ook!Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden