Spring naar bijdragen

Woensdag 27 februari


RJB

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

Een heel fijne woensdag gewenst allemaal! Ik hoop dat het een dag wordt waarop de mijlpalers zich tevreden voelen en waarop iedereen de kracht zal vinden om zijn of haar doel te bereiken.

Met mij gaat het iedere dag een beetje beter.. Maandag ben ik door de psychiater aan anti depressiva geholpen en gisteren heb ik een goed gesprek gehad met mijn therepeute. Die gaat eerst nog EMDR met mij doen (zie: www.emdr.nl) en daarna word ik doorverwezen naar een cognitief gedragdstherapeut..

Ik voel me minder somber en wanhopig dan in de weken voorafgaand aan de terugval en probeer vooral te aanvaarden dat alles veel langzamer gaat dan ik had gewild.. Het is blijkbaar zoals het is, en ik doe - stap voor stap - geloof ik wel de goede dingen..

Fijne dag, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB ik geloof dat jij en ferry tegelijkertijd een draadje aan maakten en dat men verder is gegaan op het andere draadje.
Ik weet dat jij hier een oude rot bent en dit zelf natuurlijk ook la had gezien amar wilde toch even op je verhaal reageren.

Ik heb net even gegoogeld naar EMDR en ik hoop dat je weer wat evenwicht/balans zal ondervinden na je behandeling. Het lijkt me wel heftig als ik het allemaal zo lees.
Volgens mij zijn hier nog wel meer mensen op het forum die daar baat bij zouden kunnen hebben.

Ik wens je een fijne dag en ga nu nog even op het andere draadje posten.

Fijn dat je je al wat beter voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...