lonchi Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Hallo iedereen mijn naam is lonchi en ben nu 6 wkn droog.Ik heb de laatste tijd erg last van nachtmerrie's waardoor ik best wel slaap tekort kom. Nou is mijn vraag hebben die nachtmerrie,s ermee te maken dat ik gestopt ben met drinken? zo ja hoelang gaat dat duren en wat kan ik er aan doen? Heeft iemand hier ervaring mee?hoop iets van jullie te horen.Groetjes lonchi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Hallo Lonchi,Gefeliciteerd met je 6 droge weken. Her is niet raar als je heel lang nachtmerries of levendige dromen blijft houden. Ik heb nu meer dan 8 maanden niet gedronken en ik heb ze nog steeds. Het is een verwerkingsproces van de hersenen. Je moet niet vergeten dat je met drank op, weinig of niets verwerkt. Dat moet je nu allemaal inhalen.Als je iets over jezelf wil vertellen kan je dat doen bij het onderwerp wie is wie.Als je mee wil praten over van alles en nog wat, kan dat op de dagdraad.Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Lonchide neachtmerries kunnen idd te maken hebben met het stoppen met drinken.Hoelang sat gaat duren is niet te zeggen, de een heeft er heel lang last van, de ander kort, of helemaal niet.In ieder geval veel sterkte met stoppen met drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lonchi Geplaatst 21 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 dank je wel voor jullie reactie!! ik heb er wat aan gehad.Ik hoop dat het gauw overgaat of in iedergeval dat ik er gauw mee kan om gaan.wens jullie sterkte met stoppen.groetjes charlon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden