charlie Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Anna, was een algemeen iets, dat ik via mn mail kreeg............had ik maar zo'n jeugd gehad.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Anna,Als het om een aanzienlijk bedrag gaat, is het idd mss een goed idee een deskundige erbij te nemen.Op die lijst van Charlie staan ook dingen die niet voor mij opgingen, maar wij hadden wel voldoende vrijheid om naar vriendinnetjes of vriendjes te gaan en die waren ook altijd thuis welkom. Wel altijd op voorwaarde dat ouders wisten waar hun kroots uithing, m.n. tussen de middag.Pippi,Bij pubers gieren de hormonen door het lijf, bij vrouwen in de overgang ook. Nog tips voor mij?Har,Helaas zijn veel volwassenen vergeten hoe ze waren als kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Ik ga mijn bed opzoeken, mijn zieke lijf te rusten leggen en wie weet is mij een paar uur slaap toebedeeld.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Luitjes, ik ga de sponde opzoeken, maar weer eens lekker uitslapen morgen.Hoef maar van 11 tot???? op te passen, daarna ga ik weer lekker wat voor mezelf doen, de huishouding kan me even gestolen worden, het wordt toch niet vuil met zn 2tjes!!Sweet dreams, en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 IK GA OOK OPSLOMEN...TRUSTEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Blacky...1) Je kat is aan het uitdrogen.... beter een infuusje met fysiologisch zout i.p.v. tabletjes. Zeker als hij amper 2 druppeltjes drinkt na zoveel dagen.2) Oorzaak? Suikerziekte (acetonlucht?) Zou kunnen.... maar net als nierfalen..... vocht toedienen namens infuus.3) Zeker weten dat je geen Dieffenbachia in huis hebt staan? Deze zijn namelijk heel dodelijk voor kattebeesten.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Ik ga ook onder zeil, tis mooi geweest vandaag Morgen weer een dag, die ongetwijfeld anders zal zijn dan vandaag...dat is wel eens anders geweest toen drank de dag bepaalde Truste luitjes taalfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 heee Pippi ik zie nou pas dat ik nog ingelogd sta... ben er effe niet zo bij geloof ik.Nee nog geen pannen gehaald, maar ik had er al wel een paar hoor, ben alleen nog extra nodig voor als ik weer eens voor 2 ga koken... maar dat zit er voorlopig allemaal niet in want mijn rechterarm doet even niet meer mee, oude fractuur die waarschijnlijk weer is gaan ontsteken Nou ja, alles sal reg kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 kan niet slapen .ik gaf hem juist water het rare is dat hij dan precies stuip trekkingen aan zijn hoofd krijgt ??ik bedoel bij geur van eten en geur van mijn kokeje daar juist begint zijn hoofdje enorm te beven .ga nogmaals proberen water te geven .en neen ik heb die dieffenbachia echt niet in huis :zal eens in zijn bekje kijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Blacky.... heb je iets in huis waarbij je water in zijn bekkie kan gieten...... waterspuit, injectiespuit.... maakt niet uit wat.Hoeveel heeft hij gedronken vandaag? Meer dan 2 druppeltjes?Zit hier even heel snel mee te lezen en te reageren omdat me dit treft.dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Blacky.... reageert hij nog op je stem? Staan z'n oogjes nog alert? Maakt hij een wakkere indruk?Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Heej Pip...... alles goed aan deze kant.....Hey je het al gehoord? De Franse wijnindustrie gaat een destrateus jaar meemaken in 2008. Hun grootste afnemer is weg gevallen .Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 ik heb geen spuitje in huis maar heb met een koffie lepeltje water te drinken gegeven .zijn oortjes staan recht maar echt op mijn stem reageren doet hij niet , ik denk dat die kat ondertussen al denkt van mens laat mij nu eens met rust .hij gaat wel snorren al ik bij hem ga liggen maar heb gehoord dat niet altijd van genoegen hoeft te zijn bij een kat .ik ga zwz morgen met hem naar de dieren arts .ik leg mij in de zetel vannacht ben ik er allesinds korter bij .ik was aan zee toen het begonnen is , mijn vriendin zij dat hij groen overgaf , hij deed wel pogingen te eten maandag maar het kwam er allemaal terug uit .ik weet dat dit off topic is ivm drank maar zon toestanden brengen wel gedachten in mij naar boven , NEEN nu niet maar wel wat indien .kalmte , moed en wijsheid en aanvaarden daar zit zo veel in , maar soms denk ik wel eens genoeg is genoeg geweest .ik zal hem regelmatig water geven vannacht al zijn het maar drie lepeltjes heeft hij toch iets binnen .den andere ying begrijpt er echt niets van zit naast zijn broer en likt af en toe eens op het koppeke .wij mensen kunnen nog veel leren van dieren deze namiddag ook kom ik thuis het kleine hondje vliegt naar binnen en is aan alle drie de poezen hun neus gaan snuffelen precies alsof ze wou zeggen het was leuk aan zee , maar ben blij dat ik jullie terug zie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Blacky sterkte met de kleine kat, geduld en liefde zijn de beste medicijnen he...Ik ga proberen te slapen, liefst zonder draaien... Tschüss allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 zou de spaanse wijn industrie dan ook ten gronde gegaan zijn sinds ik niet meer afneem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Blacky heb je rietjes in huis????? Liefst buigbare? Dan via mond zachtjes maag darm-kanaal induwen en vocht toedienen.Groen overgeven is misschien van de plant.......Clamoxyl is voor infecties...... niet voor vergiftigingen. http://www.gsk.nl/downloads/bi...54516981_clamoxyl.DOCAls ik jou was zou ik morgen toch maar de dierenarts bellen. Voordat je kat in een coma beland.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Economisch gezien brand nu de vraag..... leggen ze een schadeclaim bij ADB in Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 GE WEL DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Blacky, ik heb net even gegoogled, wij kennen in Nederland nacht- en weekenddierenartsen. Misschien is het zinnig om in ieder geval even te bellen, want het klinkt best serieus!Sterkt in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 An, wij noemen jou voortaan JufJubel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Prima Trees: had een goede avond: dat geeft een goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Welterusten, tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Trusten Pippi, An, en fijn dat je werk goegekeurd is! Jij kan met een voldaan gevoel gaan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Dank je Trees, ik ga ook slapen, val langzaam om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden