Spring naar bijdragen

Woensdag 26 maart 2008

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anna,
Als het om een aanzienlijk bedrag gaat, is het idd mss een goed idee een deskundige erbij te nemen.
Op die lijst van Charlie staan ook dingen die niet voor mij opgingen, maar wij hadden wel voldoende vrijheid om naar vriendinnetjes of vriendjes te gaan en die waren ook altijd thuis welkom. Wel altijd op voorwaarde dat ouders wisten waar hun kroots uithing, m.n. tussen de middag.

Pippi,
Bij pubers gieren de hormonen door het lijf, bij vrouwen in de overgang ook. Nog tips voor mij?

Har,
Helaas zijn veel volwassenen vergeten hoe ze waren als kind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luitjes, ik ga de sponde opzoeken, maar weer eens lekker uitslapen morgen.
Hoef maar van 11 tot???? op te passen, daarna ga ik weer lekker wat voor mezelf doen, de huishouding kan me even gestolen worden, het wordt toch niet vuil met zn 2tjes!!
Sweet dreams, en tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky...

1) Je kat is aan het uitdrogen.... beter een infuusje met fysiologisch zout i.p.v. tabletjes. Zeker als hij amper 2 druppeltjes drinkt na zoveel dagen.

2) Oorzaak? Suikerziekte (acetonlucht?) Zou kunnen.... maar net als nierfalen..... vocht toedienen namens infuus.

3) Zeker weten dat je geen Dieffenbachia in huis hebt staan? Deze zijn namelijk heel dodelijk voor kattebeesten.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heee Pippi ik zie nou pas dat ik nog ingelogd sta... ben er effe niet zo bij geloof ik.
Nee nog geen pannen gehaald, maar ik had er al wel een paar hoor, ben alleen nog extra nodig voor als ik weer eens voor 2 ga koken... ;)
maar dat zit er voorlopig allemaal niet in want mijn rechterarm doet even niet meer mee, oude fractuur die waarschijnlijk weer is gaan ontsteken :(
Nou ja, alles sal reg kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan niet slapen .
ik gaf hem juist water het rare is dat hij dan precies stuip trekkingen aan zijn hoofd krijgt ??
ik bedoel bij geur van eten en geur van mijn kokeje daar juist begint zijn hoofdje enorm te beven .
ga nogmaals proberen water te geven .
en neen ik heb die dieffenbachia echt niet in huis :
zal eens in zijn bekje kijken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky.... heb je iets in huis waarbij je water in zijn bekkie kan gieten...... waterspuit, injectiespuit.... maakt niet uit wat.

Hoeveel heeft hij gedronken vandaag? Meer dan 2 druppeltjes?

Zit hier even heel snel mee te lezen en te reageren omdat me dit treft.

dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb geen spuitje in huis maar heb met een koffie lepeltje water te drinken gegeven .
zijn oortjes staan recht maar echt op mijn stem reageren doet hij niet , ik denk dat die kat ondertussen al denkt van mens laat mij nu eens met rust .
hij gaat wel snorren al ik bij hem ga liggen maar heb gehoord dat niet altijd van genoegen hoeft te zijn bij een kat .
ik ga zwz morgen met hem naar de dieren arts .
ik leg mij in de zetel vannacht ben ik er allesinds korter bij .
ik was aan zee toen het begonnen is , mijn vriendin zij dat hij groen overgaf , hij deed wel pogingen te eten maandag maar het kwam er allemaal terug uit .
ik weet dat dit off topic is ivm drank maar zon toestanden brengen wel gedachten in mij naar boven , NEEN nu niet maar wel wat indien .kalmte , moed en wijsheid en aanvaarden daar zit zo veel in , maar soms denk ik wel eens genoeg is genoeg geweest .ik zal hem regelmatig water geven vannacht al zijn het maar drie lepeltjes heeft hij toch iets binnen .
den andere ying begrijpt er echt niets van zit naast zijn broer en likt af en toe eens op het koppeke .
wij mensen kunnen nog veel leren van dieren
deze namiddag ook kom ik thuis het kleine hondje vliegt naar binnen en is aan alle drie de poezen hun neus gaan snuffelen precies alsof ze wou zeggen het was leuk aan zee , maar ben blij dat ik jullie terug zie .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky heb je rietjes in huis????? Liefst buigbare? Dan via mond zachtjes maag darm-kanaal induwen en vocht toedienen.

Groen overgeven is misschien van de plant.......

Clamoxyl is voor infecties...... niet voor vergiftigingen.
http://www.gsk.nl/downloads/bi...54516981_clamoxyl.DOC

Als ik jou was zou ik morgen toch maar de dierenarts bellen. Voordat je kat in een coma beland.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...