Spring naar bijdragen

Donderdag 27 maart 2008

nicky

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen iedereen

Ik dacht zal maar al iets schrijven want ik zit hier al
van 5 uur te lezen .
Het was weinig slapen vannacht en altijd warm en koud krijgen
Ik zie eruit als het hondje Droopy,gelukkig zijn de bubbles
op mijn gezicht verdwenen want ik had enorme jeuk en
denk dat het misschien bij de uitwerking hoort.
In elk geval ik ga ervoor dus voor een alcoholvrije dag en laat me
door de kwelduivel niet in een hoekje drummen
douchje nemen en gaan solliciteren en positief denken.
Nicky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Soothe
ja we gaan ervoor
Ik moet vanmorgen enkele uurtjes gaan werken en dan die sollicitatie
dus zal minder tijd hebben om te piekeren vandaag.
Voor iedereen een fijne dag en ik hoop dat ik straks mag zeggen
dat het vandaag weer lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pippi, Ik weet dat jouw bericht niet aan mij persoonlijk is gericht. Mag ik de vrijheid nemen om even te reageren? Dus indien het gelegen komt, wilde ik je iets zeggen!
Het betreft de buik. Ik begrijp dat je in de avond een soort "hangbuikzwijntje" wordt! (grapje, me even indekken)

Mijn vraag is dit, heb jij soms een beetje last van hyperventilatie. Ik heb dat in het verleden erg gehad,
het komt vaak voor bij paniekstoringen, dan verplaatst de adem naar boven.
IK praat geen onzin, je kan gaan Googelen. Bij hyperventilatie wordt door het overmatige inademen te veel lucht gehapt!
Dus het heet luchthappen. Deze lucht hoopt zich in de darmen op, wat dan in de avond tot opgeblazenheid leidt. Dit is geen Fabeltjeskrant, maar ernst.
Zou maar eens googelen! Sterkte van Soothe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb,ers ,
pipke ik weet niet of men een opgeblazen buik krijgt van melk producten , ik wel van ajuin , en andere voedings middelen , hoop dat je eruit komt succes .
soothie te haz caido de la cama ??;) vas muy bien hombre estoy orgullosa de ti :present:
zo en nu over yang dus wie wilt mag scrollen .
heb een onrustige nacht in de zetel gehadc , om de x tijd wakker en hem water gegeven met het lepeltje .
deze morgen dacht ik er ineens aan dat ik hier nog een soort astraunaten voeding liggen had van in de tijd dat luckas ziek was , en heb yang hier een beetje van gegeven .
hij is wel gaan likken aan het natte poezen eten maar krijgt achteraf braak neigingen , als ik hem in de afwasbak zet dan likt hij wel aan neervallende druppeltjes , maar het is een katerke zonderfut , nu ja hoe zijn wij als we ziek zijn en niet eten he corinne .
ik moet straks naar de dokter en mijn eerste gedacht was yang mee te nemen om achteraf naar de dierenarts te gaan , maar dan zit die 1 uur of mogelijk langer in die koude wagen = de oplossing niet vermoed ik ??
ik houdt van een recht pad want dan heb ik geen last van rare drank gedachten , owee als er een steentje op mjn pad ligt dan vliegen mijn gedachten de verkeerde richting uit :devil:
maar ik beloof jullie allemaal plechtig dat ik de eerste laat staan , want ik weet dat drank niets oplost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacksky
Wat heerlijk om te horen dat Ying de nacht goed is doorgekomen.
Ik zou Yang maar gewoon lekker thuis laten, je hebt een fijn kontakt met je kat dus Ying zal aan jouw genoeg ondersteuning ondervinden bij de dierenearts.
Heel veel succes samen, ik hoop dat deze ellende gauw wordt opgelost.
En drinken om die steen op je weg te omzijlen heeft geen zin want je weet het.... dan val je in dat gat, hè
Blacky ik doe met je mee vandaag en ben in gedachten bij jullie:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemoggel allemaal!! :)

We zijn weer een dag verder joepie!

Het was weer niet makkelijk maar ik heb er 3 dagen op zitten!

Leuk safi je koor, lijkt me ook wel wat eigenlijk, ik ga (ging) eigenlijk nooit weg s'avonds omdat ik dan al te veel gedronken had dus er gaat een wereld voor me open straks....

Nicky, ben je ook zo trots op jezelf, heerlijk gevoel hè en natuurlijk jullie allemaal die kort of lang gestopt zijn, geniet van wegslaan van die vreselijk Gremlin op je schouder , net zo lang meppen tot hij de fut niet meer heeft terug te komen!!

Fijne dag allemaal en we houden hem droog!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Het is hier een stralende mooie zonnige dag. Hier is het ook zo Soothe dat het zonnetje als een soort automatische wekker werkt en dat is toch wel lekker.
Ik heb nog steeds een goed gevoel bij het koor en de mensen daar, dus ik zal wel weer heen gaan.
Het kost 15 euro per maand voor de kosten van de dirigent en het huren van het zaaltje, dus dat is qua hobbykosten niet veel geld.
Toen ik binnen kwam werd me uitgelegt, dat meerdere mensen die meezingen, wonen in het Centraal Wonen complex, waar het zaaltje gesitueerd is en dat de bar na het zingen opengaat en dat je dan wijn en bier kunt krijgen. Vroeger zou zo'n opmerking me verblijd hebben, dan zou het een bonus zijn geweest, een reden om op dit koor te gaan. Een paar weken geleden zou het me te link zijn geweest en was ik gelijk afgehaakt.
Gisteravond deed het me niets, omdat ik gelijk al dacht..nou ja dat is mooi voor anderen, maar ze hebben vast ook wel fris.
Dus ik voel toch dat er iets veranderd is, zials Stien al aan me vroeg....is de knop om??
En ja het voelt goed, beter, standvastiger, rustiger, vastberadener, omdat ik toch weer heb gemerkt, dat drinken me depri maakt en passief en ik met weed en drank in mijn eigen wegkruip en de wereld niet aan durf.
En aangezien ik het wegkruipen MEER dan zat ben, laat ik ook vandaag de eerste weer staan en dat is dan ook aan het weed roken besteed.

Gisteren ben ik wel even blijven hangen aan de bar, moest na het zingen eerst nog even met de dirigent voorzingen om te kijken hoe laag en hoog :$ mijn toonladder kon en toen we ons bij de anderen voegden zaten er al twee aan de Duvel. Ik heb gewoon een tomatensapje besteld en toen zag ik dat er iemand een pot thee had besteld en een ander volgde mijn voorbeeld en dronk ook tomatensap.
Het voelde goed, ongedwongen, zonder paniek.
Weer een stap voorwaarts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle nieuwkomers die het gat in de straat nog niet kennen

Het volgende gedicht is getiteld: "Autobiografie in vijf hoofdstukken" en gaat ons allen aan!

1) Ik loop door een straat.
er is een diep gat in het trottoir
Ik val erin.
Ik ben verloren...ik ben radeloos.
Het is mijn schuld niet.
Het duurt eeuwig om een uitweg te vinden.

2) Ik loop door dezelfde straat.
Er is een diep gat in het trottoir
Ik doe alsof ik het niet zie.
Ik val er weer in.
Ik kan niet geloven dat ik op dezelfde plek ben.
Maar het is mijn schuld niet.
Het duurt nog lang voor ik eruit ben.

3) Ik loop door dezelfde straat.
Ik zie dat het er is.
Ik val er weer in...het is een gewoonte.
Mijn ogen zijn open.
Ik weet waar ik ben.
Het is mijn schuld.
Ik kom er direct uit.

4) Ik loop door dezelfde straat.
Ik loop er omheen.

5) Ik loop door een andere straat.

Portia Nelson, geciteerd in Charle L. Whithfield, M.D., Healing the Child Within

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nicky,
Succes met de sollicitatie.

Blacky,
Beterschap voor de poes, wel zielig zeg, jammer dat die diertjes niet praten en kunnen zeggen waar
ze last van hebben.;).

Soothe,
Ook goedemorgen, doe even een bakje koffie deze kant op.
Ik heb ook heel lang gehyperd, gelukkig geen last meer van.

Pippi,
Wat lastig zo'n opgeblazen gevoel, hopelijk helpt het je als je minder eiwitten gebruikt.

Safi,
:present:.

Kom net mijn bed uitrollen, ben vandaag lekker vrij,
nu even een senseo en wakker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ben d'r weer uit.. :D
Sfeer is ook niet altijd je van het, beneden.
Loopt een stelletje met een stuk ochtendchagrijn. Denk ik; laat maar..
Mijn tijd lomt wel weer. Was als ik vroeg op moest altijd wel de gangmaker, nu ff niet.

Blacky, sterkte!

Pippi, ja. Slechte combinatie, astma en bep. voedindgsmiddelen. Je kan proberen een tijd geen melkprodukten te nemen. Wel de zure, bijv. optimel, yoghurt, hütenkáse is ook goed. Bevalt mij heel goed! Tevens een kleikuurtje misschien? ;)
Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi allemaal weer Safi!!

Je klinkt toch niet als een "nuchtere" hollandse meid zoals je al eerder eens zei nav "the secret"

Maar je hebt veel diepgang en komt heel filosofisch over en dat is heel positief bedoeld!!!!

Wat een heerlijke overwinnig voor je gisteravond!

Ik print je tekst uit!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Marjo

Hoe is het eigenlijk met jou dan, ik heb net ff bij wie is wie je verhaaltje gelezen, was ook wel een btje herkenbaar voor me, ik heb ook een gezin met 2 kinderen en dronk hetzelfde.
Ben je gestopt?
Ik kan het allemaal niet zo goed bijhouden wie nou wie is vandaar dat ik ff moest lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

There's A Hole In My Sidewalk
Chapter One

I walk down a street and there's a big hole. I don't see it and fall into it. It's dark and hopeless and it takes me a long time to find my way out. It's not my fault !

Chapter Two

I walk down the same street. There's a big hole and I can see it, but I still fall in. It's dark and hopeless and it takes me a long time to get out. It's still not my fault.

Chapter Three

I walk down a street. There's a big hole. I can see it, but I still fall in. It's become a habit. But I keep my eyes open and get out immediately. It is my fault.

Chapter Four

I walk down a street. There's a big hole. And I walk around it.

Chapter Five

I walk down a different street.

Safi!! Walk around!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...