Spring naar bijdragen

vrijdag 28 maart


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeutje dat zijn de bedragen Houtje! Zal ik het ook eens even uitrekenen:
1 pakje shag à 5 euro per 2 dagen = 182x5 = 910 euro per jaar aan roken...
naaah zolang ik niet meer rook dan m'n auto vind ik het wel best :D
maar dat geldt dus niet voor het zuipen want dat doet-ie ook nog als de beste :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie,
nou ja, kwartje gevallen, dat is me vaker overkomen,, nu volhouden he?
met die projecten bedoel ik dat ik heel vaak ideeen heb, zoals voor die kinderen en er vrij ver mee kom, maar toch niet concreet maak.
wat ik zou willen zonder drank: ik denk dat als ik ooit ga opschrijven wat ik mezelf heb aangedaan met drank op en dingen die zijn misgegaan.... wellicht best een goed idee om te doen.
mijn hele vriendenkring drinkt en het zijn geen mensen waarvan je zegt: die moet je mijden
stuk voor stuk 'geslaagd', carriere, kids noem maar op.
maar ik heb qua drank gewoon geen rem.
als ik alleen thuis ben met de kids dan maak ik een fles open. en die gaat echt leeg.
en hoe vaak ik niet dronken een restaurant uit ben gezwalkt... (heel charmant, pff)
mobieltje kwijt, telefoonnummer aan wildvreemde gegeven, noem maar op.
het is mijn eerste avond sinds tijden, ben blij dat ik lichamelijk totaal niets merk qua ontwenning.
waarschijnlijk als we elkaar zouden treffen zijn we allemaal verbaas over hoe 'normaal' we eruit zien.
ik denk ook vaak bij de bakker of slager: zou jij ook alkie zijn, of jij of jij...
ik heb nog steeds moeite met het woord alcoholist, maar het feit dat ik op dit forum ben is bewijs genoeg.
de ontkenningsfase ben ik allang uit, maar de knop : alcohol is gezellig, die moet gewoon om.
in tegenstelling tot velen hecht ik niet zoveel waarde aan de anonimiteit van het forum en als iemand ook in rotterdam woont en eens een koffietje wil komen rinkn zou ik dat heel leuk vinden..
moet gaan koken voor de meiden....
ps dank voor het warme (weder) onthaal na al die tijd
lieve groet, Lian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, houtje- touwtje- strijkvrouwtje is alweer weg....
Maar dealniettemin:

:heart::present::rose::musicnote::moon::lips::):heart::present::rose::musicnote::moon::lips::):heart::present::rose::musicnote::moon::lips::):heart::present::rose::musicnote::moon::lips::):heart::present::rose::musicnote::moon::lips::):heart::rose

Van harte Houtje! Wat een mega-prestatie!!!!

Over gek doen gesproken; ga in de rij (!!!!!!) staan voor een paar gympen. Zelfs Friezen kunnen dan helemaal doldraaien! Maar het is ons voor 2/3de gelukt. Dus één zonder All-Stars naar huis, maar die mocht dan wel met een rood hoofd van inspanning nog twee errug leuke broeken, 2 shirts en een mooi vest meenemen. Achter in de auto nog een sponsje van de Mac naar binnen gepropt, met wat cola weggespoeld :D. Om zo om precies half 7 voor de deur van de knutselclub afgeleverd te worden.....pffff!!!! Maaar, we heben het overleefd (....), en ik ben er eens een keertje níet bekaaid vanaf gekomen. ik loop dus zogezegd weer op pubersloffen.... hééérlijk :P

Prettige avond!! Blijf niet hangen in dingen die geweest zijn hè, kijk in mildheid achterom! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hummm...nu we dan toch een kostenplaatje aan het maken zijn over ons alcoverleden:
-2x rijbewijs kwijt (jaren 80)+ F1500,- boete
-schouderbanden volledig afgescheurd na valpartij met fiets aan rechterschouder fl ?
-flinke sleutelbeenbreuk die operatief behandeld moest worden € 4400,- (met plaatje aan elkaar gezet) aug. 2007 (valpartij met fiets
-2x gebroken neus, dus 2 x operatie; keer 1 toen ik tussen vechtenden op wou treden, keer 2 van de fiets afgedonderd (begin jaren 90) zeg f 1500,-

+ het drankgebruik a 10,- per dag (vaak buiten de deur) = F3500,- per jaar x 15 jaar= f 52500,- van 1978 tot 1993 en € 7,50 p.d. van 2004 t/m 2007= 350 x 7,50 x 4= € 10.500,-

Grandtotaal € 40.000,-

...aan afbreuk van mijn gezondheid geinvesteerd. Ik zeg maar niets meer, behalve dan dat ik vast nog wat postjes vergeten ben :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
marjo

Har!

Nou, ik ben gelukkig
:D
héél slecht in rekenen, geloof ik....

Maar ik verbaas me hogelijk over je lichamelijke acties! Pff

Heb 1 keer mijn hele gezicht open gehad, omdat ik weigerde m'n veters te strikken
:huh:

Tsja, ik dacht dan altijd dat ik verrekkes hard kon fietsen maar ik slalomde, nog mazzel dat ik nooit onder een auto heb gelegen.
Je weigerde je veters te strikken...hahaaa...prffft, kan mijn lach niet houden, sorry :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
De schouderbanden die het AC-gewricht bijelkaar houden?
Die heb ik t.g.v. insult vorig jaar januari ernstig opgerokken. Pas in september was ik volledig hersteld en pijnvrij. De max. belasting is wel afgenomen. Oh, wat een pijn lijden dat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

Har,


De schouderbanden die het AC-gewricht bijelkaar houden?


Die heb ik t.g.v. insult vorig jaar januari ernstig opgerokken. Pas in september was ik volledig hersteld en pijnvrij. De max. belasting is wel afgenomen. Oh, wat een pijn lijden dat is.

De banden zijn weg, die verdwijnen gewoon. Operatief ingrijpen vond men toendertijd niet wenselijk dus een week of zes in mitella rondgelopen, was wel pijnlijk ja! Mijn rechterschouder hangt nu 2 centimeter lager maar ik kan er wel alles mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had die draad al eens gelezen. Safi heeft daarover met Tactus contact gehad en het was op een locatie daar in de buurt, ze hebben er ook aan meebetaald.
Kan natuurlijk ook anders..welke oudgedienden hebben daar info over? Jij Water?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig gezicht hier: de kat zit diep geconcentreerd met puntige oortjes en draaiend koppie de twee goudvissen te bestuderen, die op hun beurt aan de andere kant van het glas heen en weer flapperend zoentjes geven aan dat rare ding daarbuiten... en als kat al eens een keer met z'n pootje op het glas tikt dan zwemmen ze er vrolijk naartoe...
:D genieten van kleine dingen is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...