Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Echo: HALLLLOOOOOO..HAALLLLOOOOO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 HHHHHAAAAAARRRRRRHHHHAAAARRRRHHAARRHAR !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 HOUUUUTTTTTJJJJJEEEEEHOUUUUTTTTJJJJEHHHOOUTTJJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 AAAAANNNNNNNNNNNNNNAAANNNNNNNNAANNNNAN!!!!!!!ORLEANDDDOOOOOOOORLEANDOOOOORLEANDO!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 quote: Bah wat een gedrein weer Noud aar wordt ik ook vrolijker van...zit ik hiereens te dreinen is me dat niet gegunt:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, over een maand is Houtje 2 en een half jaar zonder drank!!!!!!Meid die baby van jou is toch allang geboren, een gezond levensvatbaar kind van inmiddels 21 maanden. Ja ik trek de negen maanden dat het geboren moest worden er even van af. Dat kind van jou is dus alweer bijna twee jaar, kan al lopen en woorden zeggen en krijgt een eigen mening.Van mij een omdat je vandaag over een maand alweer zo lang sterk bent geweest ondanks alles dat op je af kwam, en ook twee jaar en vijf maanden is een fantastische prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 hahahhahahade echo wordt OUDJE en dat is me te gek !!!!Hoe izzie Har? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Nee houtje ik doel op de discussie die Soothe aanging met An en waar hij haar een kind van 4 noemt en moet ophouden met junkfood eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Goed Houtje, voel me happy. Echt fijne dagen achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Moet uje teruglezen hou jij hier zat te dreinen toen je hier net kwam schrijven...jeetje zeg!!1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Goh nou ben ik toch echt een partijtje kwaad zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Nou okee daar ga ik dan fijn geen oordeel over geven maar ik ben blij dat het niet is wat ik dacht.Ik vind het overigens (ander gevalletje dus) wel heel vervelend dat Orleando hier niet meer komt. Ik had toch het gevoel dat we een beetje laatste strohalm waren, en dat vind ik dan vervelend om iemand die het zo moeilijk heeft, niet meer (terug) te zien. Vie, dank voor je uitbundige felies. Ik zal je wat zeggen, ik vind het zelf ook een prestatie, en met al die emotionele dingen de laatste tijd (en die huildagen) valt het niet altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Laat los Safi mind your own business We praten hier over 2 volwassenen, laat ze het zelf maar oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Safi, wat is er aan de hand, misschien kan je beter man en paard noemen? Ik snap er niets meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 quote: Originally posted by: safidepafiMoet uje teruglezen hou jij hier zat te dreinen toen je hier net kwam schrijven...jeetje zeg!!1 Je kent Pippi toch wel? Mevrouwtje flapuit met die 2 staartjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 houtje van harte met je maanden adb zijn safi take it easy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Safi,Laat de whiskey maar alleen wandelen. Kan die goed genoeg zonder jou.En je weet: als de whiskey is in de vrouw, hangen de lampen niet aan muur of plafond, maar aan je mouw. Oh nee, kon je niet weten, heb dat net verzonnen.Pippi,Blacky,Ben je nu al aan 't zeetje?Vie,Houtje,Ik heb niet goed opgelet. Gelukkig doe jij dat wel.VAN HARTE GEFELICITEERD MET TWEE JAAR EN VIJF MAANDEN!:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light:En dat ik nog dikwijls slingers voor je mag maken1Har,? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 STILTE!EN ALLEMAAL OPHOUDEN NU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Oeps, wat zeg ik nu weer?Hier heb ik geen voorzittershamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 quote: Originally posted by: CPASHar, ? Doe mij maar een smiley Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Har, Speciaal voor jou, als roepende op het forum: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) En voor iedereen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 ay corinne ik heb nu een blauw oog neen corinne ben npog niet aan zee , ik heb geen vlieg machine hoor ga mij douchen en kom dan afscheid nemen van jullie daos la mano que ya hay bastante guerra !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Houtje!!!!!! :camera::clock::light::D:camera::clock::light::D:camera::clock::light: :heart:stikke goed!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Aha, Ik ben ook geen vliegmachien! Ik ben gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ben zo terug, tot zo! Moet er effe vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden