Spring naar bijdragen

vrijdag 28 maart


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, over een maand is Houtje 2 en een half jaar zonder drank!!!!!!
Meid die baby van jou is toch allang geboren, een gezond levensvatbaar kind van inmiddels 21 maanden. Ja ik trek de negen maanden dat het geboren moest worden er even van af. Dat kind van jou is dus alweer bijna twee jaar, kan al lopen en woorden zeggen en krijgt een eigen mening.
Van mij een :sun: omdat je vandaag over een maand alweer zo lang sterk bent geweest ondanks alles dat op je af kwam, en ook twee jaar en vijf maanden is een fantastische prestatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou okee daar ga ik dan fijn geen oordeel over geven maar ik ben blij dat het niet is wat ik dacht.

Ik vind het overigens (ander gevalletje dus) wel heel vervelend dat Orleando hier niet meer komt. Ik had toch het gevoel dat we een beetje laatste strohalm waren, en dat vind ik dan vervelend om iemand die het zo moeilijk heeft, niet meer (terug) te zien.

Vie, dank voor je uitbundige felies. Ik zal je wat zeggen, ik vind het zelf ook een prestatie, en met al die emotionele dingen de laatste tijd (en die huildagen) valt het niet altijd mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
Laat de whiskey maar alleen wandelen. Kan die goed genoeg zonder jou.
En je weet: als de whiskey is in de vrouw, hangen de lampen niet aan muur of plafond, maar aan je mouw.
Oh nee, kon je niet weten, heb dat net verzonnen.

Pippi,
:)

Blacky,
Ben je nu al aan 't zeetje?

Vie,
:)

Houtje,
Ik heb niet goed opgelet. Gelukkig doe jij dat wel.
VAN HARTE GEFELICITEERD MET TWEE JAAR EN VIJF MAANDEN!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P
En dat ik nog dikwijls slingers voor je mag maken1

Har,
?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
Speciaal voor jou, als roepende op het forum:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

En voor iedereen:
:):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose:html>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...