Spring naar bijdragen

vrijdag 28 maart


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, nou moet het hier niet gekker worden, Corientje! ;)

Maar ik ben ook altijd nog mevrouw Marjo, en geen lieve gerritje die daar wat aan veranderd...

Moet weg, kk komen uit school, en Klaasje belt net dat vandaag de "preview" is tussen 17 en 21 uur, jahaa, het is hier menens! Scheelt morgenochtend weer. :lips::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose:

Even een feestje bouwen.

Staat de fris koud? (die voor mij op kamertemperatuur graag)


:DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose::DB):moon::):rose:


Kan dit er wel door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ex-echtgenoot liep altijd op rode gympen, zelfs onder een net pak, daar werd ik ook niet echt opgewonden van. Hihi, schiet me te binnen, zelfs toen we trouwden had hij gympen aan, met een gehuurd pak met van die achterflappen aan de jas.

Corinne, man en kleinkind zijn allebei zo ziek als hondjes, ik merk zelf nog niets. Het heerst wel, blijkbaar. Ik heb er maar een pot thee naast gezet en mama van A. komt eerder terug om haar op te halen. Het tweede kleinkind logeert bij zijn andere grootouders en is ook al niet lekker.

Pippi wat is dat toch, nu alweer een vierling? Uitzonderlijk! Zijn die schapen met hormonen behandeld ofzo? Hoop dat het met deze kleintjes wel goed gaat.

Blacky ik denk nog steeds aan Yang, laat je nog wat weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag ,
yang is terug thuis , al is het een klein hoopje ellende
hier onder enkele van zijn waarden .
ureum normaal 0,13-0,51 nu 1,47
lever functie normaal 22 nu 44
lactico 200 nu 489
bilirubina 1 nu 4,54
spiermerkers normaal 91-326 nu 1351 .
maar ben blij dat hij thuis is , en hij blijkbaar ook .
ivm gevoeligheid , ik was in 2005 bij mijn eerste stoppoging heel gevoelig bij het lezen van bepaalde emails , iedereen was altijd tegen mij , vandaag lees ik wat ik gebruiken kan en de rest laat ik los .
dat ik niet veel pb komt juist voort uit wat ik in 2005 me gemaakt heb , achteraf was ik altijd diegene die de kaas gegeten had ( schuldige )
jullie gaan mij niet veel meer lezen , ik ga mijn karreke vullen , bloemen halen en vetrek dan op mijn gemak naar zee , vergadring en pas rond 22:30 in podovan , maar de laptop is mee
ik durf aan zee met mijn mobioel internet het forum niet op want heb schrik dat het te veel gb vreet , dus indien iemand het juiste verbruik hier van weet ??
lieve mensen doe niets wat ik niet zou doen;)
het is mogelijk dat ik morgen al terug kom want yang moet veel medicijnen nemen en mijn vriendin is daar niet zo een as in .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Ik vertrouw op je! Geniet van de vergadering! En mss dan tot morgen, anders zien we wel.
Als je vriendin alleen is, kan ze het mss veel beter? Zoiets zie je wel meer bij mensen die het plots alleen moeten doen.
Geef Yang nog maar gauw een knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben er ook weer.
Heb wel even aan whiskey gedacht maar dat drinken heb ik geen zin aan.
Dacht wel even heel stom...goh had ik dat nu maar gedaan toen ik nog dronk. maar was ook al weer blij dat ik dus blijkbaar de sterke drank af ben.
Ik ben met mijn man naar tweedehands winkels geweest en hij heeft een mooie bureaustoel en ik twee mokken en twee mooie lampen voor boven de tafel.
Jullie hebben allemaal gelijk wat mijn laatste berichtje betreft.
Maar toch vind ik dat men er soms beter bij moet stil staan of men iets zegt wat die ander ook wil horen.
Het heeft weinig zin om iets goed te bedoelen en dan toch iemand heel erg te kwetsen en te vertwijfelen, toch??
Ik heb ook mijn hart meestal op mijn tong en begrijp dus wel dat je met een goede eerlijke bedoeling niet het juiste effect kan behalen.
Don't tell people what they don't want to hear unless they are asking for it.

An waar ben je??
Marion waar ben je??

SAMAN kan ik niet in mijn eentje??!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky al die waardes zeggen me niet zoveel. Weet de dierenarts nu concreet wat Yang mankeert?
In ieder geval veel plezier aan de kust, ik hoop dat je je zorgen even opzij kan zetten. En: ik heb er ook een bloedjehekel aan om mijn gediertes pillen te moeten geven, maar als het moet, dan moet het en lukt het ook wel.

Saf, leuk, tweedehands winkels. Laat die wisky maar voor wat het is. Denk maar zo: drank kan heel goed zonder jou, dus jij kan er ook zonder. Ga je de lampen meteen ophangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom overigens net binnenvallen, heb de hele dag gewerkt, ben bekaf. Dat is dat vrijwillig, hè. Maar ja, vrijwillig is niet vrijblijvend.

Ik wil graag even melden dat het vandaag de 28e is en dat is voor mij een extra bijzondere dag, volgende maand (28 april) zit ik op 2,5 jaar !!!!! Yoegei !!!!!!!!!!! Ik ga ervoor en vandaag 2 jaar en vijf maanden "onderweg" jaja het wordt een flinke bebie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...