Trees Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ja, die is gisteren naar Bali vertrokken. Nog twee maandjes, en vanaf hiet wordt het zon, zee, en pret. Ten minste dat hoop ik voor hem. Hij gaat 2 of 3 eilanden doen!Ik heb het gevoel dat-ie nauwelijks weg is geweest, maar ik vond het wel lekker, zo het rijk alleen!Ben benieuwd hoe het straks weer samen gaat. Zijn houdbaarheidsdatum is wel verstreken nu, 26 jaae! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Trees,Leuk voor hem.Dus nog maar 2 maandjes en dan is hij alweer terug. Wat zal hij moeten wennen aan het weer, het tempo van onze maatschappij, de norse gezichten op straat. Ben ook benieuwd hoe hij het zal ervaren om terug onder moeders paraplu te komen.Zal voor jullie beiden wennen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ik ga nog even een rondje hond doen (ben blij dat dat hier nog kan!) en dan duik ik erin!Jij fijne dromen, Corinne! Ben blij dat alles goed gaat, zo op eigen kracht!Ik ben daar nog wel angstig voor hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 En dan moet hij nog weer wennen aan het op tijd uitlaten van de hond! In weer en wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ja, nou mag ik dat nog even 3 X per dag doen. Ik vind het niet zo erg, nog even een frisse neus halen!En hondje mag nu bij me op bed slapen, das ook wel lekker warm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Hondje zal ook moeten wennen!Ach, ik ga ook naar bed.Tot morgen. Slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden