water Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Eèn van de fijnste dingen van niet drinken is toch wel dat ik zo verrekte lekker kan slapen (nou ja, nu even minder met die arm, maar toch...) dus daar ga ik ook maar weer eens van genieten. CU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Slaap lekker Water:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ach nee, en terugfluiten klinkt ook wel erg negatief.Ik bedoelde natuurlijk, als je iets opvalt in een reactie van mij op een ander,dat ik het fijn zou vinden dat je dat zou zeggen...Misschien zou ik het zelf niet door hebben, hoe vervelend mijn reacties soms kunnen overkomen...Volgens mij is de cirkel weer rond.Fijne avond mensen. En welterusten alvast, ik wil het niet te laat maken want morgen gaat de wekker om half 7... Tsja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Slaap lekker Marjo, ik kan morgen lekker uitslapen, late dienst:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Albertina,Als je de gedachte van "kritiek" los kan laten, blijft er een warme gedachte naar mij over en daar dank ik je voor Hopelijk krijg je het dan minder benauwd !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Water,Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Marjo,OOk welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Houtje, de gedachte naar jou is warm!!!Vandaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Wat een warme gloed hier!Zal ik er nog een schepje bovenop doen?:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ha Corinne, ja hoor dat kunnen we altijd gebruiken.Voor jou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Nog effe deze. Heb Jira net uitgelaten en ja hoor, de glimlach staat erop Ziet er eerder op de foto als een valse grijns uit, maar het is in werkelijkheid een allerliefste glimlach.Nog nooit zo'n lief beest meegemaakt, ik word er helemaal ontroerd van....snif.....jullie niet denk ik, het is een mooi beessie maar (nog) niet fotogeniek Hahaaa....truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Hoi Houtje,Ik zie niet in wat er vreemd aan is aan de de manier waarop ik je feliciteer....Het is toch jouw manier ? Nogmaals ik heb vaker gezegd dat ik je bewonder over de manier waarop je het doet en je drukke leven vorm geeft...En Albertina,Als je dan geen stennis wilt maken op het forum...stuur dan een PB....Of je vraagt mij gewoon wat ik bedoel... simpel...Hoi Vie,Ja ik rook maar heb geen moeite om niet te roken als dat niet kan...Fijne avond nog en tot later...O Kohtje... goed je te lezen man....keep up the good work... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Har, OEPS:o.Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ziza,Zover ik het kan bekijken heb ik geen stennis gemaakt.Ik vind de manier waarop jij Houtje feliciteerde niet aardig.Dat is mijn beleving Ziza.Daar is in mijn ogen niets mis mee.Jij ook nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Lieve mensen,Ik ga lekker slapen,voor allemaal welterusten en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Al die slapen gaan: welterusten!Droom leuke dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ik heb de megastrijk af en geloof het ook voor vandaag (nog 6 minuten lang duurt de dag).Slaappppppppppppp ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Fantastisch goed werk geleverd!Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 ik moest daar juist enorm lachen "oprekken of opgerokken " typisch belgisch woord kothje mooi bericht om te lezen dsv keep coming back it works en ja zoals jullie kunnen lezen ben ik terug , hel fijne warme vergadering gehad stap 6 en 7 was heel leerzaam .de jarige straalde als een sterreke aan de hemel en was heel blij met de bloemen .houtje ik geloof je wel ivm het verbruik van gb , maar toch duurt het langer als thuis om de paginas van adb open te krijgen , mischhien niet zo sterk als adsl ??en ik zeg dat wel meer tegen andere mensen hoor , doe jij maar stille voort op jou manier en ik doe stille voort op mjn manier .zo dees meiske duikelt haar beddeke in want ze is een betje moe , heerlijk een bedje voor mij gans alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Blacky,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Missloa,Geen idee wie je bent, maar mss lees je hier wel mee. Van harte met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Alles nog steeds goed met Yang? blacky??Haha, Har, dat is net mijn oppashond, die is ook zo erg, trouwens ook een soortement boerenfox. Die gaat op haar rug en trekt haar lippen op, dat is haar manier van lachen, maar als je dat niet weet ziet het er ook zeer beangstigend uit hihihihiIk heb vanavond via marktplaats eindelijk een oud bureau gekocht, heb zelfs nog 15 euro van de vraagprijs afgedongen (afgedingt?) weer een stapje verder in mijn huisinrichting. Het bureau was ooit van een Haarlemse kinderarts, altijd leuk, die geschiedenis van meubels, dat vind je niet bij ikea.nou mensjes, ik ga slapen en spreek jullie morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Tapas,Slaap lekker.Mooi succes dat bureau.En het is idd afgedongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Hé Corinne, wij vormen samen de nachtploeg, geloof ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ja, daar lijkt het wel op.Hoe gaat het?Nog wat van je zoon zijn avonturen vernomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden