CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Bezoek de Zoo in Antwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 een van de twee is een maltezer leeuwtje.als het regent kijkt ze me altijd aan en denkt "je loopt zelf maar door die nattigheid"dus die moet ik af en toe dwingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 kijk, hier kan ik wat mee,bedankt mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 joho daar komt den Tapas dan ook nog even om de hoek kijken:.....grmpff probeer een korte omschrijving van mijn sterrenbeeld te vinden maar dat lukt niet...ik zoek zo nog even door, want het onderwerp is leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Tapas is een emotioneel mens. Emoties spelen een grote rol in haar leven. Het zijn echter niet alleen de eigen emoties die zo'n grote rol spelen, ook de emoties van andere mensen om Tapas heen hebben veel invloed op haar. Dat komt vooral omdat Tapas sterk emotioneel communiceert. Tapas voelt zich als het ware in, in de andere persoon. Voor andere mensen die haar ondersteuning nodig hebben kan dat bijzonder prettig zijn. De interesse van Tapas gaat namelijk niet alleen uit naar het begrijpen van andere mensen, als het mogelijk is wil zij die mensen ook graag helpen. Voor Tapas kan dat echter heel lastig zijn. Als mensen zich bijvoorbeeld verdrietig voelen, neemt Tapas die gevoelens gemakkelijk over en kan zij zich daardoor ook verdrietig gaan voelen. Heeft Tapas echter optimistische en opgewekte mensen in haar omgeving, dan zal Tapas ook die gevoelens overnemen en plezier hebben.Tapas moet zichzelf dan ook regelmatig wat tijd gunnen om samen te zijn met mensen die haar in een positieve en opgewekte stemming brengen. Het is belangrijk dat Tapas beseft dat ieder mens uiteindelijk haar eigen verantwoording moet dragen en dat niet Tapas verantwoordelijk is voor andere mensen.Tapas is vaak moeilijk in te schatten en te begrijpen voor andere mensen. Vaak heeft Tapas zelfs moeite om zichzelf te begrijpen. Dat zou best eens voort kunnen komen uit het feit dat de gevoelens van andere mensen zo gemakkelijk worden overgenomen door Tapas en zij daardoor niet meer weet wat nu eigenlijk van Tapas zelf is en wat van andere mensen is overgenomen. Het is belangrijk dat Tapas in de loop van haar leven meer inzicht verwerft in haar eigen gevoelens en dat Tapas uitzoekt wat belangrijk voor haar is. Pas dan zal Tapas echt in staat zijn om een emotioneel evenwicht te scheppen en hoe raar het ook lijkt, dan zal zij nog beter in staat zijn andere mensen te helpen en mogelijk zal dan ook het niet al te grote zelfvertrouwen van Tapas toenemen, waardoor zij beter in staat zal zijn voor zichzelf op te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Tapas waterman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Tapas,Weegschaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Lieve mensen,Ik ga naar bed. Goede nacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Coriine,nu weet ik nog niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 jongens, ik ben toch net jarig geweest?!?!?!?!?!?Karinneke je hebt de koelkast gewonnen!! een visje inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Wat nu Tapas, een hele beschrijving en weg ben je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 hondje moest ook nog uit Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Hoi,Nou luister ik al de hele avond naar Glenn huppeldepup, spelende Bach. Zoek me suf om een leuke beschrijving...Ja, dacht ik al, Tapas, vis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Het visje is mijn rijzend teken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Moest je nou je naam er telkens zelf inplakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Moet ik toch nog even vertellen, had zo'n prettige ervaring vanmorgen. Onze jobcoach en ik kunnen elkaar nogal dwars zitten en ze weet dat ik niet zo goed om kan gaan met haar nukkigheid, ze kan je echt even zo'n veeg uit de pan geven en dan ben ik even helemaal de weg kwijt, dat gebeurde vanmorgen dus weer eens, meestal ga ik dan eerst mokken en mopperen tegen mezelf en als ik het echt niet meer trek ga ik naar haar toe en praten we het uit en is het weer goed.Vanmorgen kwam ze naar mij toen om haar excuses te maken, dat ze niet redelijk tegen me was, en dat ze daar haar excuses voor wilde aanbieden omdat ze het niet terecht vond wat er gebeurde... en ik was daar zoooo blij mee! Eindelijk hoefde ik het niet zelf op te lossen en dat maakte mijn hele dag weer goed! Zo kan je iets wat een langslepend iets kan worden (bij mij tenminste) zo makkelijk weer helemaal omdraaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 ja leuk he Marjo, je eigen naam erin zetten, dat kan met zoek en vervang hoor, hoef je niet handmatig te doen, en geeft opeens een heel andere draai aan een horoscoop he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Soothe,Lees eens goed! Welk sterrebeeld heb ik niet genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 En nu ben ik echt weg.Compu gaat uit.Lampje gaat uit.Ik ga niet uit, maar naar bed.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 ja, dat was zeker fijn pip, en dat ben ik eigenlijk niet zo gewend, ik ben eigenlijk altijd degene die naar mezelf kijkt en toe durft te geven, dat is wel een beetje mijn 2e natuur geworden (en een overlevingsstrategie) en dan is het zo fijn als iemand anders dat ook eens doet. Ik was er echt door ontroerd vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 ik ga mee corinne, nou ja niet in jouw bed natuurlijk, maar in mijn eigen bedje!morgen is het namelijk weer donderdag-zonderdag!trusten allemaal!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Ja leuk die sterrebeeld verhalen en o o o wat een herkenbaarheid. Ik vond dat zoek en vervang-gedoe een leuke bezigheid en afleiding van de boosheid en ruzie met iemand die ik heb. Nu heeft Zoon nog gevraagd of ik een eitje voor hem kan koken voor morgenochtend, natuurlijk, Mien Jong, en dat staat nu te pruttelen (nou ja pruttelen) ik zit al in de slaapstand !!!!En mijn hoofd slaapt ook al een beetje zeg. Wat kan een mens moe zijn zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Nee hoor schat hij zat in een eierkoker zo'n belachelijk luxe ding dat ik al 100 jaar heb en daar doe je x eiren in je bepaalt y hoe hard je ze wilt en dan gooi je z hoeveelheid water er in als die zoemt is het klaar. Perfect toch. Dochter zal ook eitje willen en ach, ik neem er ook in. Langzaam afkikken van de Pasen hè en misschien een libriumpje erbij tegen het trillen na de dosis eieren, een soort ei-craving . Niet om te spotten hoor gewoon een klein grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 pas je op dat je eitjes niet transploffen!!en nou ben ik echt weg hoordoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Tapas, wat goed van je gesprek Drie sterren **** en een vlag !!!! :present:En ik heb hartelijk gelachen over je fiets. Kan je geen foto maken?Mijn toetsenbord zit nu onder de tandpasta ik sta typend mijn tnaden te poetsen hoezo verslaafd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden