Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Dus Soezzie, mijn Glenn Gould CD's ben ik ook kwijt ach ja ..... het kan erger. Inmiddels dank zij Mr. H²0 ben ik weer in het bezit van Pink Floyd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Toch heb ik ze met een aangename grijns in zijn kofferbak gepletterd. Ik kan altijd nog naar de bieb, en net dat ik het zei bedacht ik me dat ik de internetradio wel weer eens aan kan zetten dat vind ik nog wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 O ik ben echt een aarde teken: praktisch, georganiseerd, kritisch, weet je dan genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Daar raak ik een "beetje" nerveus van! Ik heb een behoorlijke discotheek, van Monteverdi tot Stravinsky en alles er tussen. Maar geen Rock en Metal. Ikweet niet eens hoe het allemaal heet.Maar ieder diertje z'n pleziertje! Jaja, de guitarplayer uit het hoge noorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Soothe,Denk je wel aan de buren. Die vinden dat mss helemaal niet prachtig.En je begint tegenwoordig toch niet meer van vorenafaan! Je bent al veeeeeel verder dan dat.Houtje,Eigenlijk is het niet echt grappig, maar helaas waarheid.Maar ja, al die mensen die nu nog neerkijken op alkies, vinden volgend jaar mss helaas hun doodsdrankje.Niemand is zeker van hoe zijn leven er uit zal zien. Morgen kan alles anders zijn. Vandaag ben ik ook maar weer niet langs het water gelopen, maar aan de andere kant van de straat gebleven. Ik vertrouw mezelf niet.Floortje,Slaap lekker. Weet je? Je hebt een hele week koning alcohol buiten spel gehouden. Knap en een bos :present: waard.Ik hou ook niet van muziek op de achtergrond. Of ik luister of ik doe wat anders. En dat heeft niets met alcohol te maken, maar met mijn eerbied voor componisten en musici. En het mag niet hard staan. Ik hou van mijn oren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Steenbok!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Komt ie, en nou mag jij raden !!!!!!Houtje is een behulpzaam mens. Het geeft Houtje een prettig gevoel als zij anderen kan helpen. Ook als Houtje haar eigen belangen daarvoor opzij moet zetten, is zij bereid zich voor andere mensen in te zetten. Mensen zullen het fijn vinden als Houtje iets voor ze doet, want wat Houtje doet dat doet zij goed. Houtje houdt niet van half werk. Houtje is vooral een kei in het aanbrengen van structuur. Ook begrijpt zij structuren heel snel en beschikt over een bijzonder goed analytisch vermogen. In een ongestructureerde of wanordelijke omgeving zal Houtje zich niet thuis voelen. Houtje heeft een kritische instelling. Dit kan er wel eens toe leiden dat zij andere mensen bekritiseert, omdat ze niet aan haar kwaliteitseisen voldoen. Toch zal Houtje moeten leren accepteren, dat niet iedereen zo'n perfectionistische instelling heeft. Houtje neemt meer tijd om haar zaken op orde te brengen dan andere mensen, hetgeen veelal resulteert in een hoger kwaliteitsniveau. Dit is een gave waar Houtje zeker haar voordeel mee kan doen. Als Houtje zich teveel aan kritiek overgeeft, zou dat wel eens kunnen leiden tot frustraties en gevoelens van ongenoegen. Houtje houdt zowel van intellectuele als praktische uitdagingen. Nadat Houtje de structuur van iets begrepen heeft, duikt zij meestal vrij snel in de details. Ook als zij praktische zaken aanpakt, heeft Houtje bijzonder veel oog voor details. Omdat Houtje zulke hoge kwaliteitseisen aan zichzelf stelt, zijn de resultaten vaak goed. Door de kritische instelling zal zij er zelf echter niet zo snel tevreden mee zijn. Houtje zou eens iemand anders moeten vragen, wat zij ervan vindt en dan ook moeten vertrouwen op haar oordeel.* geinig hè tja hoe doet ik dat? Ik heb in Word zitten spelen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Corientje lijkt me een waterman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 mijnen mobiele internet valt altijd uit , leuk als je aan het skypen zijt charlie ik lag bijna onder tafel van het lachen , uiteraard zit er een nagel in de wand , en uiteraard hangt het schilderij daar aan , het enige probleem is dat ik niet weet of het juist hangt is nogal raar maar wel mooi schilderij , kunnen kopen voor een appel en een ei 2 € bij de kringloop winken .soothie ik schiet iedere keer in de lach als jij schrijft dat je achter je staart aan loopt , nu ja zal wel belgen humor zijn karinneke ik duim voor jou houtje sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Lijkt toch meer een maagd! Klopt hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Soothe,Ik hou helemaal niet van water! Veel te nat en te koud.Ik ben een binnenvetter. Ik kan (met moeite) vergeven, maar niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Blacky,Ik weet al wat de titel van dat schilderij is: "Boven, onder, rechts, links, het maakt niet uit, het is mooi zoals ik hang"[b/]. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Mijn moeder was een goed astrologe. Niet dat ik het echt geloof, maar alles klopte. Er lagen stapels horoscopen. Ze liet ook tafels "dansen" Beetje mediamiek! Vind je het gek, dat ik gek ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Corinne Scorpio! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Je kan het verfilmen, wat een cuckoo-house! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Yeah Soothe in alle opzichten .Mijn Ex werd gék van mijn laatjes-met-opschriften-neurose. Ook ik scoor niet 100% normaal.Welcome in the Lunatic House. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Daarentegen deed IK de administratie tot op de cent (Hollandsche Cent) kloppend, alle betalingen werden op tijd gedaan, ik ben een kei in belastingen en wil en kan ook nog alles zelf doen.In 2002 zijn we uit elkaar gegaan en moest hij zijn belastingen nog doen, kwam op zijn knietjes bij mij (looser zouden ze zeggen) want een adviseur kostte een kapitaal of ik het nog één keer voor hem wou doen.... ja hoor laat mij maar uitblinken in wat ik goed kan!* ik zeg lekker niet waar aangepast is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Ja, Soothe, jij bent gek, want ik ben geen waterman (ik ben een vrouw), geen maagd (kan ook niet met twee kinderen gebaard), geen stier (ik heb geen hoorns), geen ram (ik heb geen hoorns, zei ik al), geen tweeling (ik kwam in mijn uppie), geen weegschaal (ik ben wel in balans, maar wiebel wel erg), geen leeuw (ik heb geen grote bek), geen kreeft (ik lust wel kreeft), geen vissen (ik zei al dat ik niet van water hou), geen boogschutter (ik heb het weleens geprobeerd in Archeon), geen steenbok (ik kan niet zooo goed springen).Nou weet je toch wel wat ik ben. Trouwens, ben je nu al vergeten wanneer ik jarig ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Lees nou terug:ik zei schorpioen!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Houtje,Die belastingaangifte laat ik heel graag door manlief doen.Ik kan wel iets delegeren, al is het niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 ik wil niet vervelend doen maar voor mij is het morgen al weekend en ik weet niet zo goed wat ik met al die vrije tijd moet doen.....vreemd he?nou ja, het weer zit dan ook niet echt mee.misschien dat de honden zin hebben om een lange wandeling te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Soothe,Ik was aan het typen en verzinnen. Dat kost tijd; meer tijd dan 1 enkel woordje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 iemand ideeën soms?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 peppashooter,honden willen ALTIJD wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst 2 april 2008 Peppashooter,Honden hebben zelfs met hondenweer zin om te wandelen.Bioscoop? Die hebben 's middags toch ook voorstellingen? Een koffie- of lunchconcert (dikwijls gratis of anders voor weinig geld. Toerist in eigen stad of dorp spelen met het blaadje van de plaatselijke VVV. Kan leuk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden