tapas Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 nee, naast mijn schoenen loop ik niet, meer boven mijn schoenen uit, oftewel heb nog even de tijd nodig om weer af te dalen in mijn schoenen.Het gaat zo eigenlijk iets te snel allemaal... dus de boel gaan aanpakken met baby-steps.en nu op tijd naar bed want het was gisteren toch weer 3 uur, ik word savonds nogal eens actief en dat is niet handig, schoon en opgewarmd bedje dus ik heb er zin in, morgen bijtijds op en aan de slag... waarmee dat vertel ik morgen wel als het me gaat lukken.In ieder geval mogen we onszelf weer een schouderklop geven voor deze droge dag, en Marjo.... niet aan toegeven hoor, het levert je niks op, bekijk zo'n blikje en stel je de vieze smaak voor en vooral de morning after. NIET DOEN DUS!!trusten allemaal! en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Nee Tapas, ik doe het zeker niet! Dat had ik me ook al voorgesteld.. Brrr!Goed nieuws allemaal voor je joh! Laten we uit die leuke dingen onze energie maar halen!Slaap lekker. Ik duik er ook zo in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Died Geplaatst 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst 5 april 2008 Hoi allen,Ik had nog ff geen drge dag zeg maar, maar denk wel dat ik mede met jullie steun op het forum er wel kom he. Wel heb ik zoiets van iedereen doet aardig tegen me, maar waaarom is stoppen nou zoveel beter dan gewoon minderen? Ik denk nu momenteel juist dat dat veel beter is dus. Ik hoor graag de verhalen van een ieder, want dat helpt om mij dingen te laten snappen juist.Ik zal geen dagenlang online zijn hier, maar ik beloof wel ik kom dagelijks langs. Want ik denk dat het zal helpen en alleen dat al doet me meer dan goed. Truste allemaal voor nu en tot morgen beste mensen. Ik denk werelijk ik heb hier wat aan, aan jullie gewoon, maar ik hoop ook dat er mensen gaan zijn die wat hebben aan mij dus.Greetz Died Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden