safidepafi Geplaatst 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst 9 april 2008 Corinne om je traantjes te drogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst 9 april 2008 Die buizen moeten zo af en toe goed doorgespoeld worden. 't Is al weer over. Bedankt allemaal.Slaap lekker Morgen weer nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst 9 april 2008 Kom ik nog even als spuit elf en mosterd na de maaltijd binnenvallen. Moest nog even een klus afmaken, maar fijn om te lezen dat de sfeer zo goed is momenteel. Depressie is inderdaad anders dan een dip maar toch, genezen kan misschien niet maar er mee leren omgaan wel. Signalen herkennen en snel genoeg ingrijpen en natuurlijk de eeuwige rust, reinheid en regelmaat waar ik me momenteel niet helemaal aan houd.. naja... morgen nog op 3 projecten fotograferen en vrijdagmiddag nog eentje en dan ben ik klaar met die grote klus!Safi leuk dat je naar de expositie wilt komen, duurt nog even hoor, heb nog geen idee wanneer dat gaat gebeuren en ik laat de dames lekker voor me (net)werken. In ieder geval gebeurd het binnen een paar maanden.En nu ga ik echt slapen want ik had er anderhalf uur geleden al in willen liggen, foeitrusten allemaal, hopelijk een goede nachtrust en tot morgen maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst 9 april 2008 Slaap lekker, Pip, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden