blacky Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 avond luitjes , weer allerlei werkjes gedaan en ben stik kapot .corinne mag ik morgen een beetje mee feesten met jou wat het stoppen met roken betreft zal jij momenteel nog geen steun aan mij hebben , maar ik beloof je dat ik niets meer zal schrijven over smoren .west vlaams ik hoor het wel graag , en ik begrijp het ook goed maar ja ik ben nu eenmaal een ontwortelde boom die overal gewoond heeft ;-((van mijn geboorte tot ons vertrek naar spanje 7 jaar oud , hebben we in belgie op 6 plaatsen gewoond , begin mij echt af te vragen of mijn vader geen zigeuners bloed had heb het vanavond een beetje moeilijk gehad , ja ook hier in de tapovan kan dat gebeuren dan dwarrelen gedachten aan mijn ma mijn hoofd binnen en denk ik , ik zou alles opgeven om even met haar te kunnen praten maar ja dat kan niet .morgen vergadering en ben er blij om .zal er vanavond niet lang uit zijn uit mijnen beddenbak corinne wat zijn lijkevingers ??knuffie wen je al weer aan ons belgenlandje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Vie,Over 2 uur stop ik. Als ik dan nog een losse sigaret heb, gooi ik ze (kletsnat gemaakt) weg. De rest zit in gave verpakking en heb ik al weggelegd om weg te geven.Blacky,Je mag rustig over smoren spreken. Ja, idd, je pa was wel een trekvogeltje.Lijkevingers heb ik zelf uitgevonden. Alle bloed uit de vingers weggetrokken en dan een paarsig randje bij de nagel. Ziet er niet uit en voelt niet lekker aan.Ik ga trouwens geen 'hulp'middelen gebruiken. Ik doe het wel met water. Ooit heb ik bij een stoppoging nicotinepleisters gebruikt en het resultaat was nog meer roken, want de nicotinebehoefte werd groter.Dus: kouwe kalkoen stoppen.Ga je nu al slapen, dan wens ik je welterusten. En KWM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hoi Soothe,Ik zag je over het hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Gossie, weer lekker hardgelopen vanavond 4X5 minuten met maar 1 min. wandelen tussendoor en 2X "dribbelen". Vind het zo goed van mezelf! En zo lekker! (al heb ik nu wel voor het eerst een stijve heup..). Daarna lekker gedoucht en nog even onder het zonneding. Heb ik straks voor het eerst een beetje alvast bruine benen onder die korte broek! Yeah!ik had geen mega-energie vandaag, maar wel zoveel dat ik de normale klusjes bijna fluitend deed, zelfs stofzuigen. En dat zegt wat! Jammer Jozias. Goed dat je de rest heb weggegooid. Niet meer doen, maar hier naar toe!Knuffie, een knuffie!Hèhè...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Leuk, Marjo,Doe je goede rek- en strekoefeningen voor en na het lopen.Achillespezen oprekken, hamstrings oprekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Oh! En had ik al verteld dat ik de 11-stedentocht ga fietsen, met mijn vriendin , van de zomer? We gaan overnachten in een tentje en 1X in een B&B... Gaaf hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Corinne, ja doe ik. heel uitgebreid zelfs, ben als de dood voor blessures....Oeh gosh, je stoppen! Veel succes hoor, je kan het! Je weet hoe het moet. En die lijkevingers is ook niks. Waren het nou de bloedvaten of de zenuwen? Je stop om 24.00 zo? Zet 'm op Corinne!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Marjo,Supersportieveling. Ik schaam me er haast voor dat ik alleen maar wandel.Hoe gaat het trouwens met je schouder? Is die weer OK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Corientje hoi, ik hoop dat je jezelf weer een beetje bij elkaar hebt geraapt. Je zag me over het hoofd, dat kan, en toch ben ik niet zo klein!Ik ben vier dagen afwas aan het wegdrukken. Ik heb niets uitgevoerd. Beetje een desolaat gebeuren hier.Ik ga verder, je hoort.Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik wandel gelukkig ook nog veel, is ook héérlijk!Schouder redelijk ok! Gnigni, het ouwe lichaam is niets meer gewend Soothe, hier een sterktetje voor de desolate mood! Beetje meebuigen hè. Morgen kant weer anders zijn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Marjo hoi, Up en down! That's life. Het zou iets aangenamer kunnen zijn, maar daar wordt niet om gevraagd. Loop je jezelf niet voorbij. Hardlopers zijn.....Adieux! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hahaha, ze nóemen het hardlopen. Joh! Je zou me zo bijhouden op de fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Oeps, Soothe,En aangezien koks bekend staan om de hoop rotzooi die ze in een keuken veroorzaken.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hier stijgt de koorts naarmate de R'dam marathon nadert.Twee fanatieke lopers in huis. Ze zijn gewoon verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ja, Aura, Ik snap wat je bedoelt. Ik moest ook eerst de bodem van een bodemloze put zien en met de rug tegen de muur staan en dan heeft het nog bijna een half jaar geduurd. 't Is een rotverslaving.Mijn ervaring is: hoe langer droog, hoe minder trek en minder heftige trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Pippi,Zover vooruit durf ik niet te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ondanks dat die heup nu wel érg stijf wordt (ik loop hier als een âld wiifke rond), zit ik nog wel te grijnzen van, kijk mij nou! Klaas heeft morgen hét gesprek, dus de spanning stijgt hier toch enigszins... Er zal wel ontslag volgen. En dan.. ik weet het nog niet, maar ik maak me er ook niet erg druk over. ik drink toch niet!!Aura, ja! Op een gegeven moment valt het.En Corinne, dan hou ik nog even vol... Kleine stapjes in de tijd, maar het zal beter worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Corinne,Denk eens hoe fris je kleren zullen ruiken en jij zelf ook.Hoe je longblaasjes langzaam gaan opfleuren en kleuren naar wit.Dat je meer adem zult krijgen.Dat je familie blij met je zal zijn.Je mag (keep my fingers crossed) ten allen tijde bij mij komen zeuren, emmeren, zeiken, enz. Ik begrijp het volledig. Maar dit heb ik óók gered, nu 5 jaar geleden en het bevalt me prima. Denk je er GOED aan het geld voorlopig opzij te leggen en na 2 dagen, een week, een maand iets leuks te kopen voor jezelf?Maar ik wens je MEGA-VEEL-STERKTE maar het gaat je gewoon lukken. Gewoon de eerste NIET opsteken!!! En misschien een paar dagen geen koffie drinken om de associatie te verliezen. En veel schrijven, hè, veel schrijven. XXX voor je therapieXXX voor je niet-rokenXXX voor je niet-drinkenIk zal hier maar héél voorzichtig zeggen dat ik een nieuwe TV heb gekocht, jaaaaaaaa zo'n platte. Ik heb het bij mekaar kunnen sparen de afgelopen tijd. Het is een groot kado voor mezelf en voor de kids. Hij komt volgende week. Ik doe véél bewuster boodschappen, minder impulsdingen uit schuldgevoel.En dat scheelt gewoon geld. Ik houd geen sloten over, maar hij is ook bedoeld als beloning voor bijna 2,5 jaar knokken en dat mag wel. Niets voor mij eigenlijk, mezelf iets duurs geven, maar als je weet wat ik vroeger (rijke tijd) allemaal kocht, dan zou je schrikken. Dus nu is het wel héél bijzonder. En het laatste ding dat me écht stoort en uit mijn huwelijk is , is de TV. Die op zolder is kapot, die gaat weg, en deze gaat naar zolder (die ouwe). Joepie !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Moest wel lachten, toen met de nieuwjaarsborrel zonder borrel bij Tactus, IEDEREEN roken zeg behalve ik en Safi. Ook de Cactussen zelf paffen een aardig eind weg.Enne, niet aanpassen hè moderator!!!!Maar ik ken zelf, buiten dit forum amper nog mensen die roken, dat vind ik zo apart, dat bijna iedereen hier zo vreselijk paft. Moet iedereen zelf weten, o jaaaaaaa, Anna rookt niet, heerlijk. Soothe weer wel, maar die moet dan in de tuin, hihi. Hij moet gewoon nog even stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hého!Ik rook ook niet! Nog nooit een trekje genomen zelfs...nou ja, goedgemaakt met de alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 He Houtje,Aan mijn longetjes had ik nog niet eens gedacht. Mijn handjes.Koffie is bij mij niet rookgerelateerd. En ik heb maar twee rookplekken:- binnen in de keuken onder de dampkap- buiten.De asbak voor de tuin staat al te weken.Alle rookgerelateerde andere zaken zitten al in een zak.Over een half uur volgt de asbak uit de keuken.En dan ruim ik ook de krantjes op die ik altijd op het fornuis leg, omdat ik daar altijd lees.Lezen is bij mij sterk rookgerelateerd. Dat wordt nog wat.Thuis rookt verder niemand en in mijn kennissen- en vriendenkring ook niet.Mijn collega's roken ook al niet.Ik zat er al over te dubben wat ik me allemaal voor cadeautjes zou kunnen geven.Prikkelarme omgeving dus.Mijn moeder is begin februari gestopt en gisteren vertelde mijn grootmoeder me dat de oompjes ook gaan stoppen. Nou mijn broer nog.Leuk cadeau wat je daar gekocht hebt. Kan me zo voorstellen dat je kinderen dat schitterend vinden.Nu nog een paar goeie programma's en je kunt gaan kijken.De X'en stop ik in mijn zak. Daar is nu toch plek vrijgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 quote: Originally posted by: TreesHého! Ik rook ook niet! Nog nooit een trekje genomen zelfs...nou ja, goedgemaakt met de alcohol! quote: Originally posted by: pippiTrees dan mag je niet meepraten. We zijn de ellende aan het opvoeren hier. Da's dus niet genoeg. Pippi, wat een antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Wat hoor ik Pippi. IK zal er heel wat voor over hebben, als ik daar van af was!! Ik heb zes jaar niet gerookt en ik voelde me in ieder opzicht beter. Meer concentratie- minder opgefokt, geen stank.Het staat te gebeuren, eerdaags ga ik een poging wagen. Even aan de motivatie schroeven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik rook! En ik ga voor het eerst van mijn leven de pré-party niet meemaken, wie weet de after...Meestal had ik voor 12-en zeker al een fles op. En kondigde dan luidkeels aan, dat het feest wel al vast kon beginnen, we waren tóch nog op.. etc. etc. Maar nu ga ik dus naar bed! Verdomd as't niet waar is! Dus, Corinne; alvst heel veel sterkte!En ik kom je morgen feliciteren!Truste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Nou, dan ga ik maar vroeg slapen of zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden