safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 An...goed gaan is een recht en een zegen...dus geniet ervan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Stien, Safi,Ik weet echt dat het goed bedoeld is, maar dit meisje is een rare.He, 18 uur zitten er al op, hoewel de eerste 7,5 daarvan sliep ik.'s Avonds is bij mij de behoefte het laagst, dus de rest van de dag moet ook kunnen.Toch veel geleerd van het stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi: na zoveel jaren, kan de jaren niet eens tellen, van de ene tegenslag na de andere hoop ik eens op rust. Ik kan goed meeleven met al degene die er middenin zitten en het lijkt dan of er geen einde aan komt. Safi ik hoop dan ook zo voor je dat je man goede hulp krijgt en ook... rust. Rust en nog eens rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Pippi, da's heel verdrietig voor je...mag ik vanavond een speciaal kaarsje voor je branden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 An, blijven jubelen, met alle uitroeptekens die je maar kwijt wilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Corinne, Safi deed dat op verzoek hoor, dat stukje neerzetten. (Zie vorige blz,)Ik ben ook nooit bij griezelverhalen gebaat geweest als het om ergens mee stoppen, ging. Als ik begon te lezen over de gevolgen van alcohol was dat voor mij al bijna genoeg om weer naar de fles te grijpen. Geef mij maar de positieve gedachten: als je niet meer drinkt/rookt, kan je weer dit, kan je weer dat....Zelf heb ik de trekmomenten van het stoppen met sigaretten wel als langer en direkter ervaren dan het stoppen met alcohol, maar het was ook weer na een week (ongeveer) voorbij. Ter vergelijking, ik heb nu nog wel eens trek in een glas wijn (het effect er van dan), maar zelden in een sigaret. Corinne die trek gaat voorbij! Maar dat heb je zelf ook al gemerkt. Ik eet vanavond kreeft. Wij waren vanmorgen even in R'dam en man heeft kreeft gehaald bij Schmidt. Ik vind het zondegeld, want het meeste ervan kan je toch niet opeten, alleen de scharen geloof ik, maar toch wel erg lief. Hij staat in de keuken om ze te koken en ik ga zometeen even een salade erbij maken. Verder alleen warm, geroosterd brood met kruidenboter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Kreeft, daar ben ik nou zó benieud naar! Waarschijnlijk met zelfgemaakte mayonaise erbij?Graag straks een culinaire recensie, Vie, en als het erg lekker is, graag het recept en de complimenten voor je man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 An...ik ga keihard knokken dat hij hetzelfde gaat krijgen als ik.ook hij is uitgeleefd, helaas. eerst al door een geweldadige jeugd met twee ouders die aan de alcohol verslaafd waren. Toen zichzelf uitleven met drugs en alcohol om het leven maar een beetje aan te kunnen.Niks af kunnen maken en elke dag weer iets nieuws beginnen.Hoeveel 'eigen zaak beginnen' gesprekken we hier al niet gevoerd hebben en dan steeds weer met een ander onmogelijk idee aankomen....om gek van te wordenNu eindelijk het besef...ik kan die stress niet aan en hij ook niet...zuur maar waar.Het is een lieve, zachte man met veel humor en ik zal er altijd voor hem zijn omdat ik weet dat het 100% wederzijds is. En omdat hij dat net zo hard nodig heeft als ik ...het weten dat iemand van hem houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Corinne, net als met het stoppen met drinken je lichaam snel hersteld, zo ook met stoppen met roken.Ik ben er de laatste maand ook mee bezig, met het stoppen. Kon helaas niet de moed vinden om gister met je te starten. Maar je plan is goed en het gaat je goed lukken. Je bent een doorzettertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi: je man zal je nu hard nodig hebben en kan nu niks met jouw emoties. Moeilijk voor jou, maar kan jij bij iemand terecht? Ik heb destijds ook een gevecht moeten leveren om mijn man te laten stoppen met werken. Echt een hele strijd, richting 'hulpverlening' dan he. Hij is er heel gelukkig mee. En na de inzinking van december-januari gaat hij nu weer heel goed. Voordat je hersteld bent duurt lang en dat zal voor je man ook zo zijn. Hij moet tijd krijgen. Ik had laatst de moed bijna verloren, het was het randje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Vie,Mjam mjam. Mag ik ook een stukje. Ook het lijf kun je eten. Is idd duur voer en als je bij Schmidt koopt al helemaal superprijzig.En mijn humeur: ik ben opstandig (ten minste dat vind mijn vriendin), heftig. Dus pas op. En verder zal ik er alles aan doen om mijn handen warm te houden, want dat MOET ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 quote: Originally posted by: AnHa Safi: durf niet meer zo goed te jubelen, niet teveel uitroeptekens, en nog meer van dat soort aanpassingen. Maar Safi, het gaat hier gewoon zo goed, ik durf het haast niet te geloven. Vandaag in de tuin gerommeld, lekker gekookt. Mooi weer, ik gun dit iedereen zo van harte. He, An, ik wou dat ik een heel groot UITROEPTEKEN had, dan zou je het zo cadeau krijgen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Het gaat goed met An. H O E R A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Ik ga ff voor taxi spelen.Corinne: vanavond had ik zo iets lekkers gemaakt. Appelen schillen en in grove stukken met wat water, suiker en kaneel in de magnetron. De 'appelmoes' op plakken bladerdeeg en een plak erover heen, beetje dichtduwen, met wat suiker erover, 20 minuten in de over 200 graden en smikkelen maar. En dan lekker met je handen vastpakken en opeten. Krijg je ook warme vingers van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Marjo, klinkt zo eenvoudig accepteren, loslaten en door!Fijn dat je op één lijn zit met Klaas, dat jullie vrede hebben met dezeontwikkeling dat scheelt wel heel veel sorus. Dat zal voor beidewennen zijn, wie zorgt voor ontbijt? wie zorgt voor de koffie? Vie,Ik zou niet weten waar te beginnen aan zo'n kreeft. Heb al moeitemet een garnaal.Maar is wel apart om dat zelf klaar te maken.Smakelijk eten.Ga nu voor de koffie zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 An..ik denk dat ik maar meega naar de huisarts...kan ik gelijk mijn gesprek met de keuringsarts meedelen en dat ik wil dat voor mijn man ook zo iets gebeurt.Taxi ze...jubeldejubel!!!!!!en ik ga even van de avondzon genieten..mannetje ligt te snurken op de bank...zo moe is hij van het toegeven van zijn zwakte en al de emoties die bij dat toegeven aan jezelf omhoog komenLaters!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 An, Dat klinkt als vreselijk zoet.Stien,Garnalen kun je gepeld kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Trees de bouillon waarin de kreeft wordt gegooid moet drie kwartier trekken, en hij is nog bezig met het snijden van de wortelen en de prei, dus de recensie kan nog even op zich laten wachten. Er moet ook nog wijn bij, maar die laten we er uit.Goed idee van je, zelfgemaakte mayonaise, daar had ik nog even niet aan gedacht. Straks even zoeken waar de staafmixer is gebleven. Sinds ik hier woon is het leven een stukje chaotischer geworden.Corinne, jij schrijft wel eens over alcoholvrije wijn, maar kan je die ook gebruiken om mee te koken? Maar misschien weet je het niet want jij houdt niet zo van koken.Safi ik kijk met bewondering naar jou dat je het allemaal trekt. Ik heb ook eens een geliefde gehad die het allemaal teveel werd in zijn werk. Die steun zonder voorbehoud heb ik hem niet kunnen geven. Van mezelf eis ik veel, maar van een ander blijkbaar ook.En van onze discussie laatst over "je houden aan je voornemens" heb ik vandaag alweer veel geleerd. Ja, je hebt gelijk, ik verwacht van een ander hetzelfde als wat ik van mezelf verwacht, en daar kan ik star en hard in zijn. Ik wil je hier dan ook mijn excuses aanbieden als ik je toen heb gekwetst, ook al was dat niet mijn bedoeling. Dankjewel voor de les. Met dit te beseffen voel ik me vrijer om te leven zoals ik dat wil, zonder dat van een ander te verwachten.En dan nu het hoofdstuk: waar is de staafmixer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Kreeft toch ook? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Vie,Tuurlijk kun je die gedesalcoholiseerde wijn gebruiken bij het koken. Zelf hebben we al een hele lekkere fondu gegeten.Op hun site staat wel een aantal recepten, maar het is gewoon alcohol vervangen door geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Vie,En wat zit die kreeft ondertussen allemaal door te knippen met haar scharen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Vie,En nog even voor de duidelijkheid. Amé van AH is ranja.Die wijn waar ik het over heb, is wijn, al is de alcohol eruit gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Aaahh, Corinne, ik schreef het toch al met enigzins gefronste wenkbrauwen dat we kreeft gaan eten, "kan dat wel, zo'n levend dier", maar ja, als ik vis eet heeft die ook eerst geleefd. Dank voor de wijn-info. En nu is overkomst naar de keuken dringend gewenst. Fijn toch, om zo nodig te zijn.... Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Pippi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 Safi, Je bent een sterke vrouw.En goed dat je mee gaat naar de huisarts.Voor je partner opkomen wil vaak beter dan voor jezelf . Valt mij ook altijd op,dat als iemand heel veel pijn heeft en de afspraak probeert te vervroegen bij ons, dat dan ook bijna altijd de partner van de patient belt. Die kunnen dan ook zeer aanhoudend zijn.Al zitten we dan bomvol krijgt hij of zij altijd nog wel een overboeking bij ons los. Dan maar niet eten tussen de middag. We proberen altijd iets te regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst 11 april 2008 vie veel plezier met het luisteren naar de gillende kreeft .heb het eenmaal in mijn leven MOETEN eten , toen ik 17 jaar was en bij een stelleke dikkeneken werkte .ik heb heel veel gedaan vandaag , moet strakstoch een beetje stoefen als mijn vriendin komt he :-))mijn vriendin zou om 19:15 aan komen in oostende , maar ze heeft een trein later genomen , ondertussen smsje gehad dat ze op de trein zit .safierke ondanks het feit dat mijn relatie soms met een grgr gevoel is , is het voor mij prettig te ervaren dat mijn partner achter al mijn beslissingen staat , maar ik sta ook achter haar beslissingen anders zou ik niet in belgie wonen .luitjes ik ga afsluiten vertrek naar oostende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden