Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 ...Kijken of dat nog een keer lukt..Denk denk...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Zo boeiend was Youp dus....Nee meid, sterkte! Hoop dat je zo lekker kunt slapen...Probeer te accepteren wat er is gebeurd, het heeft een plekje nodig. Dat kost tijd, en dat mág!
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Pippi, is het weer een beetje rustig bij jou? Nog wat van je dochter gehoord? Ik hoop echt dat jullie eruit komen! Zware tijden, hè?Mensen, ik ga eens kijken of de slaap me kan vatten. Neem maar een boekje mee. En de hond, heb ik ten minste warme voeten!Fijne nacht voor de rest van de nachtbrakers!
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Ik bied een bos rozen!!:present:!!:present:!:present:!!:present:
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Trusten Trees! Ik ga ook, ben hondsmoe.Die rothoofden soms! Schakel maar even uit!Eigenwijze dwarsliggers.....
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Verdorie! Ik heb geen nachtkastje!Maar anders.....In de kast kan natuurlijk ook
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Geplaatst 12 april 2008 Hihi Wat dat snurken betreft.. even sprayen, zo klaar! Trouwens.. nee.. laat maar...beetje moeilijk laten schrikken.Of nu met alleen gympen aan ......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden