Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Een dikke bedankt terug, Trees.En het is waar, door de drank zijn we nu hier, en ik moet je eerlijk bekennen dat ik graag op dit punt ben gekomen... (meestal)!Het ging vanavond op verschillende momenten door me heen, maar ik kon steeds bedenken dat ik er niets mee win. Te weinig toegevoegde waarde zogezegd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Kom ook nog effe kijken..Ha die Spud feli hè, mooi dat je het recht weet te houden Tis toch wat met mannen en vrouwen, ik benijd de vrouwen niet die in een mannenwereld moeten leven , ze worden er wat mannelijker van terwijl de mannen wat vrouwelijker worden en dat maakt het allemaal nog gecompliceerder Je kunt maar beter onzijdig zijn En Trees hopelijk werken de kaarsjes, ben toch benieuwd..Nogmaals truste, rare dag vandaag tabee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hé Trees daar kan ik me helemaal bij aansluiten! Al zou ik er dan wel van maken dat de drank dan toch nòg ergens goed voor "geweest" is.. Ik ben i.i.g. blij dat ik op een gegeven moment dit draadje gevonden heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Soms kunnen dagen vreemd aanvoelen Har! Meestal is het morgen weer anders. Kwestie van surfen.. of meebuigen Leuk dat je wat laat horen Spud! Fijn dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Nou Har, voor een sometimes wanna bee vrouw, past de mannenwereld me toch behoorlijk goed en heb ik het er prima naar m'n zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Thanks Marjo,Ik lees dat jij 'm ook goed houdt! Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Fijn dat je het in je werk naar de zin hebt; dat bedoel je toch? Ja, Marjo morgen is het vast weer anders....ik buig wel mee, want barsten heb ik al genoeg opgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Maar ook weer niet teveel buigen hoor! Dadelijk krijg je het in je rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ja, het gaat goed. Ook met de emoties de laatste dagen.Lieve mensen, ik ga naar bed.Welterusten!Pippi, ik denk aan je. Begrijp dat het moeilijk voor je is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Heee! Da's toevallig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 ...Kijken of dat nog een keer lukt..Denk denk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hé Pippi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hoe gaat het met je Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Zo boeiend was Youp dus....Nee meid, sterkte! Hoop dat je zo lekker kunt slapen...Probeer te accepteren wat er is gebeurd, het heeft een plekje nodig. Dat kost tijd, en dat mág! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hé Pippi heel veel sterkte!Ik las laatst dat je problemen had met je dochter, zijn die enigzins opgelost of is dat nog steeds het probleem waarom het eigenlijk wel beter met je zou kunnen gaan?"plop" een anijsklontje in je warme melk voor een betere nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Pippi, is het weer een beetje rustig bij jou? Nog wat van je dochter gehoord? Ik hoop echt dat jullie eruit komen! Zware tijden, hè?Mensen, ik ga eens kijken of de slaap me kan vatten. Neem maar een boekje mee. En de hond, heb ik ten minste warme voeten!Fijne nacht voor de rest van de nachtbrakers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Welteruste Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Ik bied een bos rozen!!:present:!!:present:!:present:!!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Trusten Trees! Ik ga ook, ben hondsmoe.Die rothoofden soms! Schakel maar even uit!Eigenwijze dwarsliggers..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Pippi,In de kliniek waar ik gezeten heb hadden ze een remedie voor een te vol hoofd. Visueel afdraaien en op je nachtkasje zetten... Kun je je het al voorstellen al die hoofden op de nachtkastjes? Mij lukte het niet maar bij anderen heeft het wel gewerkt dus ik zeg het toch maar ff misschien lukt het jou ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Verdorie! Ik heb geen nachtkastje!Maar anders.....In de kast kan natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Gewoon voor de buis zetten, slaat ie youp op en kan je wanneer je 'm weer opzet ff lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Hoofd in de kast! Of ervoor dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Of in z'n eigen sopje, kan ie gaarkoken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Het feestje van 3 maanden ADB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden