charlie Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Marco, je bent een kanjer, sterkte met stoppen, neem desnoods je libriummetje voor je gaat slapen, is ie de volgende dag al wat afgezwakt!!Alvast een fijn weekend teruggewenst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Floortje,Kun je aan BamBam, Blacky, Ziza, Har, Kate en nog een paar anderen vragen. Zij zitten bij de AA.Ik heb alleen een vereenvoudigde versie ervan.Marco,Dank je. Had ik nooit kunnen bedenken. Maar idd ik blijf alert en dat moet ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Je kunt ze lezen op de site van de AA Floortje.Haha...kort praatje gehad. Ik zeg tegen hem tussen neus en lippen: Bier kom ik hier niet meer halen, ben helemaal gestopt met drinken. Hij: goed nieuws jongeman..ik zie het aan je ogen. Ik: ?? Hij: er hingen zakken aan je ogen..op zijn halfchinees Nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Har,Dat zijn dan 2 zakken minder waar hij zijn tjap tjoj in kwijt kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Ha ha Har fantastisch!!Marco, je bent een toppertje. Goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Marco...graag gedaan...ik ben blij dat je me bereikte met je eerste berichtje en iets in me losmaakte wat mij ertoe bewoog jouw dat bewuste berichtje te sturen ....waar door jij weer over de streep werdt gehaald ...en dat is dan het mooie van de kosmos in aktie.Daar wordt ik warm van en dan weet ikw eer dat ik op de goeie weg zit en hier op het forum nuttig ben.We are connected...en ik ben geen profesonele hulpverlener hoor. ....maar heb wel 32 jaar ervaring in alcoholisme en dan nog al die jaren ervoor dat mijn vader alcoholist wasEn mijn man en ik zijn soulmates dus daar is alles kits...we groeien...we learn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Okee guys en dolls, ik ga zo mijn bedje opzoeken, hopelijk komt het zandmannetje snel. Tot morgen en welterusten liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Hehe.. Corinne Ik denk dat ik er maar eens lekker ga eten, vooral zijn Chinees is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Heee Marco! Je laat hier op het forum een frisse wind waaien, welkom en hou vol! Maar niet te snel alles willen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Sweet dreams Visje... Echt, sinds ik gestopt ben slaap ik als een roos, ik ga liggen, doe m'n ogen dicht, denk aan iets leuks en ik ben weg. De dromen waren eerst heel heftig, maar dat is nu minder geworden, en ik onthoud ze beter. Ben ook wakker van de wekker, druk nog maar 1 of 2 op "snooze" in plaats van 38x...Dit is toch wel èèn van de allergrootste voordelen voor mij hoor.'k Zat me net te bedenken dat ik niet alleen letterlijk, maar zeker ook figuurlijk nuchterder ben geworden. Maak me niet zo druk meer om vanallesennogwat, het komt zo het komt, ik zie wel, geen kouwe drukte.Mèèèèn wat was dat stoppen een goed besluit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Wat je zegt Pip, Jww vervormt je geest dus je beoordelingsvermogen. Doe misschien maar juist rustig aan, alles goed en perfect willen doen wil nog niet zeggen dat je goed bezig bent. Doe alles met aandacht, dan gaat het vanzelf een stuk beter en doe vooral niet zomaar iets, daar heeft je zelfbeeld onder te lijden en....en....en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Water het is je ZO gegunt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Visje ik vind het ook fijn om je weer te lezen en kijk nog vaak naar de foto (van de laatste meeting)waar we allemaal (behalve GEM!!)opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Slaap lekker visje:lips:Water, dat stoppen was het BESTE besluit ooit. Verder kan ik me bij je aansluiten, dat ook ik me niet (meer) druk maak. Pip, puzzel ze, hoeveel stukjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 He, Water ik mèèèèèn ook mee Komt er men's te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Safi,Een ware ervaringsdeskundige. Visje,Welterusten.Har,Chinees aan het spit? Pippi,Idd dat rotspul werkt ontzettend in op je gemoed, verwringt al je waarnemingen.Hou het lijntje open! Niet opgeven.Water,Ja, stoppen was voor mij ook het beste wat ik ooit gedaan heb.En nu hoop ik met hulp van de overleefstand naar de leefstand te kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Safi,Maar ik kan me Gem nog zo voor ogen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 quote: Originally posted by: CPASHar, Chinees aan het spit? Ik weet niet ofdat ie spit heeft....zal het is aan 'm vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Corinne ik zweer het ik ook!:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Uuhh...Safi, ik geef je een voor je lieve opmerkingen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 quote: En nu hoop ik met hulp van de overleefstand naar de leefstand te kunnen komen. Corinne volgens mij zou Loesje hier erg blij mee zijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Har omdat ik goedgemutst ben:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Over Loesje gesproken: Geluk is een richting, geen punt....Ook wel aardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Safi,Die is toch echt van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Safi,Ik heb hem bij Loesje op de meeschrijfpagina gezet.En nu hoop ik met hulp van de overleefstand naar de leefstand te kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden