Spring naar bijdragen

donderdag 17 april

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je kunt ze lezen op de site van de AA Floortje.

Haha...kort praatje gehad. Ik zeg tegen hem tussen neus en lippen: Bier kom ik hier niet meer halen, ben helemaal gestopt met drinken. Hij: goed nieuws jongeman..ik zie het aan je ogen. Ik: ?? Hij: er hingen zakken aan je ogen..op zijn halfchinees Nederlands :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marco...graag gedaan...ik ben blij dat je me bereikte met je eerste berichtje en iets in me losmaakte wat mij ertoe bewoog jouw dat bewuste berichtje te sturen ....waar door jij weer over de streep werdt gehaald ...en dat is dan het mooie van de kosmos in aktie.
Daar wordt ik warm van en dan weet ikw eer dat ik op de goeie weg zit en hier op het forum nuttig ben.

We are connected...en ik ben geen profesonele hulpverlener hoor. ....maar heb wel 32 jaar ervaring in alcoholisme en dan nog al die jaren ervoor dat mijn vader alcoholist was
En mijn man en ik zijn soulmates dus daar is alles kits...we groeien...we learn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sweet dreams Visje... :lips:

Echt, sinds ik gestopt ben slaap ik als een roos, ik ga liggen, doe m'n ogen dicht, denk aan iets leuks en ik ben weg. De dromen waren eerst heel heftig, maar dat is nu minder geworden, en ik onthoud ze beter. Ben ook wakker van de wekker, druk nog maar 1 of 2 op "snooze" in plaats van 38x...
Dit is toch wel èèn van de allergrootste voordelen voor mij hoor.

'k Zat me net te bedenken dat ik niet alleen letterlijk, maar zeker ook figuurlijk nuchterder ben geworden.
Maak me niet zo druk meer om vanallesennogwat, het komt zo het komt, ik zie wel, geen kouwe drukte.

Mèèèèn wat was dat stoppen een goed besluit! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je zegt Pip, Jww vervormt je geest dus je beoordelingsvermogen. Doe misschien maar juist rustig aan, alles goed en perfect willen doen wil nog niet zeggen dat je goed bezig bent. Doe alles met aandacht, dan gaat het vanzelf een stuk beter en doe vooral niet zomaar iets, daar heeft je zelfbeeld onder te lijden en....en....en ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,
Een ware ervaringsdeskundige.

Visje,
Welterusten.

Har,
Chinees aan het spit? :D

Pippi,
Idd dat rotspul werkt ontzettend in op je gemoed, verwringt al je waarnemingen.
Hou het lijntje open! Niet opgeven.

Water,
Ja, stoppen was voor mij ook het beste wat ik ooit gedaan heb.
En nu hoop ik met hulp van de overleefstand naar de leefstand te kunnen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...