charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 hier lekker een foto van mn 2 kanjertjes, later haal ik hem wel weg, tactus!! elize en hjerreaangepast op werkende link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Photobucket heeft ze verstopt, zie niets Charlie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 helaas, mag niet van tactus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 hehe, zijn wel niet de fraaiste, maar alla, straks haal ik hem toch weer weg, voor tactus boos wordt............maar ik wil even trots zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Leuke foto Die wangetjes lijken wel rode appeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Aah..mooie reden om te vieren, Adam! Jaja, de liefde...de liefde Sterkte met je rug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 lief he, de kleine man is nu 20 maanden en de kleine meid 7 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: pippiAlle kerels zijn ook gewoon al bezet hier. Tijd voor een ander forum? Soothe en Anna hebben nog geluk gehad. Pip, je mag de mijne hebben, gratis en voor niks....alleen is ie al 50 geweest:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Lief, Charlie! Mooie namen ook! Heeft Oma de truien zelfgebreid?En wat gaat dat hard hè? Ik weet nog dat de jongste geboren was, 't leek wel gisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Handelsgeest komt naar boven: Charlie, heb je nog een logeerbedje nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: TreesLief, Charlie! Mooie namen ook! Heeft Oma de truien zelfgebreid? En wat gaat dat hard hè? Ik weet nog dat de jongste geboren was, 't leek wel gisteren! Hahahahaha, nee, niet zelf gebreid, wel zelfgekocht!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 En wat lijken ze op elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 ...Trees weet ervan (bedje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Is wederzijds Pip, jullie zijn "mijn hoop in bange dagen" en verder goed gezelschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Blijf je tot zolang hier opslomen, Pip? Hoewel, ik krijg van dat late-avondgegeit altijd weer energie!Maar misschien kan Harry wat minder grappig zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Pippi, ik hou van je!!! eerlijk echt waar!! Je bent een kanjer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Er zit een hoop liefde op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Luitjes, ik ben gewoon blij met dit forum!! Eerlijk waar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: TreesMaar misschien kan Harry wat minder grappig zijn... Ik heb het over dat logeerbedje...is misschien iets voor Charlie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 lieve schat, ik heb al een logeerbedje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Oooh...da's mooi dan! (kom er maar niet vanaf @#$%*) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 én een "ouderwetse" bedstee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: pippiOooh wat lief, kijk dat bedoel ik nou! Zit hier te tranen van ontroering. Ik doe lang alles niet goed heb een grote mond vaak. Te direct , verkeerde bui etc maar het wordt me vergeven . Heb hier zo vaak met angst en beven gezeten maar "moest"dan dingen vertellen . Op hoop van zegen dan maar. Meestal heeft dat goed uitgepakt. Ben echt gek met jullie! Pip, niet doen, is toch normaal??Ook al weet ik soms geen antwoord op je vregen, ik leef met je mee, altijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Maarre, niemand verder reacties over de vraag over mn man, een paar paginaas geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden