Spring naar bijdragen

Donderdag 15 mei 2008


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ik altijd wel. Gisteren de boodschappen gedaan en de broodjes vergeten. Moest woefje nog uitlaten dus combineerde dat. Zonnetje op ons lijf en koel drinken hielp niet meer maar ja moets toch terug. Blafjew maar drinken geven en zeggen we zijn bijna thuis. Stik zegt ze en gaat plat op de straat liggen. Ikke gillen dat ik mijn hondje had vermoord maar ze leefde nog. Toen haar naar huis gedragen maar we liepen nog steeds in die hete zon. Ach en ik liep in korte broek en hempje dus hempje over doggy's kopje gedaan en daar liep..........toples, hempje over de hond en de kalekakbuurt weer roddelen.

Vandaag vloog er iets in mijn oog en heb al 31 jaar contcatlenzen maar kon er altijd in mijn ogen wrijven zonder problemen allen vandaag viel er eentje uit. Ik op mijn knieen maar dat zie je niet zo goed met een oog dus met mijn neus bijna op de grond. De buurt nog verder lullen van het gaat steeds slechter met haar maar niet erg want het lensje weer gevonden!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik kan altijd eindeloos doorlulen en dan zal ik het nieuwe draadje voor morgen wel halen maar om nu tegen mezelf bezig te blijven gaat me te ver. Dus voor degene die vanacht niet kunnen slapen of rusteloos zijn: sterkte en morgen pakken we het draadje weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik ook weer, het was een lange dag, de expositiebespreking was goed vanmorgen en we hebben inderdaad wat concrete afspraken gemaakt.. voor mij de belangrijkste afspraak, hoeveel geld kan er vrij gemaakt worden want dan kan ik afdrukken laten maken en krijgt het geheel ook handen en voeten.. verder hebben we leuke ideeën opgedaan, fotoserie voor een cateraar, ansichtkaarten voor het pest en dolhuys museum hier in haarlem dus ik kan even lekker vooruit! nieuwe input dus! en hopelijk een nieuwe computer verdienen met het maken en uitbreiden van een website die door het faillissement verloren is gegaan (tja als ze de rekening niet betalen)

Morgen wordt bekend gemaakt dat onze projecten overgenomen gaan worden door de grootste zorginstelling hier in de buurt, De Geestgronden. Daardoor was de sfeer op het werk best wel uitgelaten. Na het werk op een run naar het huis van mijn ouders met hond, die zijn dus weer eens 6 weken weg en hebben net nieuwe plantjes in de tuin gezet, lekker handig met dit weer, dus geef ik om de 2 dagen de nieuwe planten een heleboel water bij gebrek aan regen, maar ik geloof dat nu eindelijk hier wat druppeltjes vallen, stelt nog niet veel voor en is te weinig voor het echte werk. maar wie weet komt er meer!

Dat was wel een overwinning trouwens, op mijn voorheen zuip-donderdagavond naar het huis van mijn ouders na het werk... dat huis staat namelijk afgelaaien vol met drank, er was een bodempje fris in huis maar daarbuiten staat alles wat je je maar kan wensen, bier, wijn, en alle sterke(re) dranken, cognac, rum, likeur, wodka noem het maar op, een kroeg zou er jaloers op zijn. Voorheen waren dat mijn zuipavonden ook, dan ging ik rond etenstijd naar dat huis, planten besproeien, buiten zitten, bier en daarna sterke drank en dan lallend weer naar huis fietsen... niet gedaan dus! wel gekeken wat er allemaal stond en gevoeld wat het met me deed.. en daarna de hele avond trek in chocola (?) gehad. Dat was dus echt een testcase.

Het andere forum is inderdaad nog actief, en Delta heeft zich daar aangemeld dus wie met hem van gedachten wil wisselen kan daar terecht. Geen verplichting, wel een feit.

Corinne, 1 ding wil ik jou nog meegeven, als je niet lekker in je vel zit dan helpt het niet om je schuldig te voelen dat je hier niet genoeg op anderen reageert, het is simpel, als je kop vol zit met andere zaken is dat gewoon genoeg en hoef je helemaal niet op iedereen te reageren (omdat je vind dat anderen dat van je verwachten en je dan tekort schiet). Het gaat erom waar jou behoefte ligt en dat is het enige waar je rekening mee moet houden. Soms reageer ik op iedereen, soms op een paar, meestal niet eigenlijk, net waar ik zin en behoefte aan heb op dat moment. Wat een ander daar van vind lig ik niet (meer) wakker van. ALs ik het iedereen naar de zin zou moeten maken dan kom ik namelijk niet meer aan mezelf toe.

Nog een (algemene) tip die me te binnen schiet... als je je goed voelt en denkt alles aan te kunnen bouw dan juist rust in, als je je belabberd voelt probeer dan net wat meer te doen dan je eigenlijk zou willen. Op die manier bewaar je het beste je evenwicht al klinkt het zo tegenstrijdig als wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...