Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 mei 2008

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Foei, Trees, rekenen in flessen jenever. Dat is nog erger dan nog rekenen in guldens.
Krijg ik wat van in mijn familie. Die rekenen nog altijd in franken. Ook de jonge generatie.
En ik dacht met de komst van die euro er van af te zijn om steeds die frankskens naar guldens om te moeten rekenen. Moet ik eerst die franken naar guldens omrekenen en dan naar euro's.
Ze zeggen het weleens, maar er zit waars in: van je familie moet je het hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slaapzacht iedereen , ik duikel onder
charlie veel sterkte met kleinmanneke , niet piekeren en probeer te slapen dat kan je hun het beste helpen .............. de rest lost weinig op en dat weet jij ondertussen ook wel
morgen zullen jullie mij niet lezen hoop al weg te zijn tegen 08:30 , 1300km te doen,maar ja heb er al meer gedaan he (enschede)
hasta mañana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik van het kwartet graag een ijskoud glas spa rood en mag ik meteen de kaart met valium erop? Ik geloof dat ik gek word zo langzaamaan aan het eind van een week ploeteren, pijn lijden, strontkoppen hier in huis, sjagrijn, er is vanavond niet ééns gegeten "geen zin in" ?????????? daar sta je dan met je goeie gedrag.

Ik heb even steun nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zijn twéé Pubers wel erger dan één Gremlin? Die kan ik wegmeppen maar die pubers niet.

Van de week wilde Zoon logeren met een vriendinnetje. Hij is 13 maar ziet er uit als 16 en "alles zit erop en eraan" dus ik heb dan zo mijn gedachten/bedenkingen. Gek genoeg hebben we een heel goed gesprek gehad woensdagavond, maar tot 2 uur kon ik niet slapen. Donderdag heb ik de moeder van dat meiske gebeld, ze vind Zoon zo lief, echt een poepie, een schatje en zo keurig en gezellig :$ ??????

Maar goed, alles goed afgerond, tevreden moedergevoel. Nu praat hij al sinds gisteren NIET met me, ik was het badmatje !!!!! kwijt, blijkt op zijn kamer een pak ijsthee te zijn omgegaan, niet verteld, met de badmat opgedweild, ????????? ik vind die kleffe bende een halve dag later, dat kun je toch gewoon zeggen? Vriendje was hier vanmiddag, hij doet hartstikke gezellig en leuk, vriendje weg, sprint naar boven, X box aan, en gamen maar. Schieten en geweld, dat is de enige interesse. Om 6 uur riep ik voor het eten, "geen zin". Terwijl ik ook kapot moe ben heb ik nog de was gedaan, meneer zijn kleren en rugtas zaten vol verf, ongelukje op school, kan gebeuren. De keuken gedaan, eten gekookt, en de s*******p zegt "dat lust ik niet ik heb geen trek". En kijkt dan minuten lang van je weg. Gewoon belachelijk.

Vanavond 3 ruzies achter elkaar over de ijsthee, zijn gedrag en zijn huiswerk en toen ben ik ontbloft en heb staan gillen en huilen of hij nog wel spoort.........hij is pas 13, dit houd ik niet nog 5 jaar vol. Dat kind heeft gewoon macht over mij, ik weet het, ik moet het negeren maar ik word hier GEK van.

Na het eten is hij weggestampt, naar een vriendje en om 2300 uur belde hij wanneer hij thuis moest zijn. Nou hij is 13, dus NU. Weer kwaad. Ik heb hem naar bed gestuurd en een valium genomen, ben zo vreselijk over de zeik.

O ja en ik heb veel pijn aan mijn arm, ben altijd moe aan het eind van de week, veel gewerkt vandaag, en de hele administratie gedaan.

Ik wil graag dat de kids veel kunnen spelen maar de een eet niet en de ander twee muizehappen "ik heb genoeg, mag ik naar buiten, om te spelen"maar dan wel een cornetto mee, ik heb het gehad ermee.

Noot van de moderator: Wegens schuttingtaal is dit bericht aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Houtje, je doet het dan misschien NU niet goed voor die gasten, maar wat je NU doet, herinneren zij zich later wél, en dan herinneren ze zich ook nog dat het toch eigenlijk wel goed was wat je deed!
Zo, als je dat kan ontcijferen ben je in ieder geval nog nuchter!
Maar je snapt wel zo'n beetje wat ik bedoel, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Houtje,
ook van deze kant alle begrip voor je gevoel. MAAR het ligt niet aan jou! Die kinderen zijn helaas een aantal jaren compleet gestoord! Doen raar, onverwachte dingen.....Wij verbazen ons en denken dat wij wat fout hebben gedaan! Niets is minder waar! En meestal gedragen ze zich elders ook nog goed! Zodat ze je zoon geweldig leuk, lief en aardig vinden! Terwijl je wel achter het behang wilt plakken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik zal het je zo zeggen Trees, ik ben bezig aan een cursus bijbelkennis. Dat klinkt misschien lullig, maar ik heb altijd al iets gehad met het geloof. En nou krijg ik zoveel liefde binnen en wat het vertrouwen in een hogere macht voor je kan betekenen, dat ik me helemaal nederig voel en al de halve avond zit te janken. Alleen heb ik er nog moeite mee dat God altijd een man is, dus vandaar.
Ik durf dit niet aan J. te zeggen want die is half katholiek en half hervormd opgevoed en lacht toch om alles wat met het geloof heeft te maken. Maar enfin, ik vind het een fijn gevoel, heel warm en veilig.
Dus ik hoop maar dat ik jullie de komende tijd niet ga vervelen met bijbelteksten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Herkenbaar. Twijfel a.j.b. niet aan jezelf.
Ze halen gewoon zo nu en dan het vel vanonder je nagels vandaan.
En het lijkt dan wel of ze beide samenspannen.
En nee, diep ademhalen hielp mij ook niet en mijn man ook niet.
Wij zijn dan tenminste nog met zijn twee om stand te houden.
Een paar dingen kun je wel voor jezelf doen.
- wind je niet meer op over het eten. Wouw, dat scheelde voor ons heel wat.
- probeer je niet zichtbaar op te winden (moeilijk).
- maar eens met ouder(s) van dat vriendje praten over hoelang hij mag wegblijven.
Duidelijk is wel dat je de ergernissen hebt laten stapelen.
Dit is geen vingerwijzing, maar (h)erkenning.
Troost je met een ding: ze zijn niet alle dagen zo. Meestal kun je best lezen en schrijven met die (b)engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...